tror jeg skal prøve meg på felt c denne gangen vært bra liv der de siste kampene
Stemningstråd LSK - Tromsø
Collapse
X
-
-
Pokker som jeg gleder meg til kamp, for når ting går så bra og er så spennende som nå er det nesten en evighet imellom hver serierunde.
Denne kampen skal jeg gi alt på tribunen og jeg håper at nedre felt b-a gjør det samme med meg. Denne kampen er en nøkkelkamp for hvor vi vil stå inn mot slutten, så jeg håper alle klemmer til for fugla denne gangen også.
Husk skjerf til denne kampen gutter og jenter, og god kamp!!
Resultat tips: 2-1
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Registrerer at det er meldt trist, surt og kaldt vær på søndag.....
Ah, gleder meg til å synge, hoppe og danse på kanarifeltet for å holde varmen!!!!Kommentar
-
Kommentar
-
Stemning på tribunen?
For det første må jeg bare si at dette var den værste drittkampen i år..
men hva skjer med stemninga på sånne kamper?
Er helt greit at folk blir sure når vi ligger under og at folk blir oppgitt, men vi kan ikke gi opp synginga og livet på tribunen... vi begynnte kampen med ganske greit liv, men etter at samene fikk det andre målet var det akkurat som hele tribunen falt sammen.. det ble stille en stund og så skal vi liksom bli morsomme isteden.. Greit at folk kansje prøver å få andre til å bli "litt" gladere, men det hjelper ikke da å synge " Oi oi oi vi har det morroo".. vi har det jo for faen meg ikke morro..
Og når gutta da trenger vår støtte mest begynner vi å synge om bollemusa til dama til Rushfelt.. :???:
?
?Kommentar
-
Kunne ikke vært mer uenig. KFL skulle angrepet denne kampen som om det var tidenes viktigste kamp. Humor er greit i Royal League og i kamper der vi gjør det bra. Ironi er morsomt i kamper der vi blir knust av et mye bedre lag. Som da vi tapte 6-0 (3-0 etter et kvarter) hjemme mot kanskje tidenes beste RBK-lag. Og da vi ble rundspilt av Newcastle.
I kamper der vi mister håpet om seriegull og har absolutt alle marginer mot oss mot en dumpekandidat, klarer i alle fall ikke jeg å ha det gøy. Jeg storkoser meg ikke i andre begravelser, hvorfor skal jeg ha det dødsgøy (hoho) når gullhåpet blir begravet?Kommentar
-
Kommentar
-
Greit nok at folk vil kjøre humorsanger. På felt C sang vi også humorsanger, i og med at det var totalt dødt. Men det finnes en grense. Man synger ikke "oi oi oi, nå har vi det morro", "Optimist" eller "Jag trodde änglarna fanns" når vi blir pissa på av Tromsø hjemme. Optimist av den grunn at det kom på et latterlig dårlig timet tidspunkt i kampen, håpløst at hele Felt A gir opp en halvtime før slutt. "Later som vi scorer mål" er også sanger vi burde holde oss for gode for idag.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Jeg liker at vi velger ironi fremfor å grine og sutre - det gjør det lettere å bære sorgen - for i dag var det sorg. Mye sorg.
Game over, insert coin - i år så tar vi potetgull.Kommentar
-
Det kom fra øvre felt C. Jeg står på rad 9, tipper sete kom ca. 15 rader ovenfor meg.
Den som kasta sete kan bare holde seg borte fra Åråsen!!! DU ER IKKE VELKOMMEN!
Kommentar
-
Det var han som sto over meg. Arild spurte hvem det var til han som sto ved siden av han om jeg ikke husker feil. Blå og hvit genser om jeg husker riktig. Det var stolryggen til setet jeg sto foran..
Vet ikke hvilken rad det var, var vel raden under Tobben.. over arild.Kommentar
-
Kommentar
-
Det var han som sto over meg. Arild spurte hvem det var til han som sto ved siden av han om jeg ikke husker feil. Blå og hvit genser om jeg husker riktig. Det var stolryggen til setet jeg sto foran..
Vet ikke hvilken rad det var, var vel raden under Tobben.. over arild.
Så klanen kjørte litt indrejustis i Sandefjord. Hadde vært på sin plass her også.
Kommentar
-
Litt nostalgisk at UP dro igang "norge rundt" da... morroHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar