Stemningstråd LSK - Tromsø

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Sjuuur
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Aug 2007
    • 19

Hørte det på lsk tv at Tom syntes det er ræva at vi sang blø for drakta på slutten, men når han sier at sånne feil som skjedde skjer alle lag, så er det ikke riktig. Det skal ikke være lov og la sånne feil skje! SELVFØLGELIG kan sånne feil skje men ikke så mange ganger. Lsk skal vinne en sånn kamp og derfor burde han skjønne at vi synger det! Seff kan man ha en dårlig dag på jobben men det skjer litt for ofte i lsk for tiden. Det skal ikke være sånn hvis vi skal vinne serien!

Kommentar

• Kanarifugl84
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2007
      • 2319

Opprinnelig skrevet av Sjuuur
      Hørte det på lsk tv at Tom syntes det er ræva at vi sang blø for drakta på slutten
      Akkurat dette er jeg helt enig med Tom i, å skylde på innsatsen og manglende blod på drakta etter dette tapet blir ikke riktig. Innsatsen i 1.omg var egentlig veldig bra, men personlige feil og marginer i mot gjorde at vi fikk 0-2 til pause. Når da 0-3 kommer tidlig i 2.omgang på en corner som aldri skulle vært corner, så skjønner jeg Tom når han da sier at han ikke hadde noen flere kaniner å trekke opp av hatten. Gutta var 1 mindre hele matchen og løp ekstremt mye. Når vi da mot slutten av matchen begynner å synge "blø for drakta alle mann", synes jeg dette gir feil signaler til de spillerne utpå der som gjorde en meget respektabel jobb innsatsmessig frem til det var 0-3. Etter det virket spillerne frustrerte noe jeg forstår da frustrasjonen vel var enorm på tribunen også. Det var vel også muligens pga denne latente frustrasjonen at "blø for drakta"-sangen ble dratt i gang.

Kommentar

• Vestfold Kanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Oct 2004
        • 4583

Er det bare meg som ikke fikk med seg at "blø for drakta ble sunget"? Kan ikke si jeg hørte denne. Felt C dro i gang "syng for fugla alle mann" et par ganger. Det er samme melodi.
        Last edited by Vestfold Kanaris; 17.09.2007, 21:21. Begrunnelse: Husk skjerfet til brannmatchen, og kjøp billett i svingen på nadderud. I år så tar vi potetgull!
        LOUD
        PROUD
        ULTRA

Kommentar

• Kanarifugl84
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2007
          • 2319

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
          Er det bare meg som ikke fikk med meg at "blø for drakta ble sunget"? Kan ikke si jeg hørte denne. Felt C dro i gang "syng for fugla alle mann" et par ganger. Det er samme melodi.
          Mot slutten av kampen ble "syng for fugla alle mann" dratt i gang, men denne gikk da etterhvert over til "blø for drakta" rundt omkring på feltet. Det varte ikke spesielt lenge, men tydeligvis lenge nok og med nok styrke til at store-Tom fikk det med seg.

Kommentar

• Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

Er det bare meg som ikke fikk med meg at "blø for drakta ble sunget"? Kan ikke si jeg hørte denne. Felt C dro i gang "syng for fugla alle mann" et par ganger. Det er samme melodi.
            Tenkte på det samme selv når jeg så innslaget. Jeg husket inget

Kommentar

• ON
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3639

Mulig de lenger bort ikke hørte at det var "syng", og at dette spredde seg? :???:

Kommentar

• Sjuuur
                Juniormedlem
                Bøffelpromp
                • Aug 2007
                • 19

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                Akkurat dette er jeg helt enig med Tom i, å skylde på innsatsen og manglende blod på drakta etter dette tapet blir ikke riktig. Innsatsen i 1.omg var egentlig veldig bra, men personlige feil og marginer i mot gjorde at vi fikk 0-2 til pause. Når da 0-3 kommer tidlig i 2.omgang på en corner som aldri skulle vært corner, så skjønner jeg Tom når han da sier at han ikke hadde noen flere kaniner å trekke opp av hatten. Gutta var 1 mindre hele matchen og løp ekstremt mye. Når vi da mot slutten av matchen begynner å synge "blø for drakta alle mann", synes jeg dette gir feil signaler til de spillerne utpå der som gjorde en meget respektabel jobb innsatsmessig frem til det var 0-3. Etter det virket spillerne frustrerte noe jeg forstår da frustrasjonen vel var enorm på tribunen også. Det var vel også muligens pga denne latente frustrasjonen at "blø for drakta"-sangen ble dratt i gang.
                Jeg er enig det, men jeg syntes egentlig lsk BUrde ha greid å vinne denne kampen greit. det er ganske kjipern det med det røde korte så da blir det litt vanskeligere. Lsk har hatt flere kamper som de burde ha vunnet greit. F.eks Odd kampen burde vi ha overkjørt, men gjør en veldig dårlig kamp. Det jeg mener er at lsk må vise at de greier å spille bra fotball!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Oct 2004
                  • 4583

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
                  Mot slutten av kampen ble "syng for fugla alle mann" dratt i gang, men denne gikk da etterhvert over til "blø for drakta" rundt omkring på feltet. Det varte ikke spesielt lenge, men tydeligvis lenge nok og med nok styrke til at store-Tom fikk det med seg.
                  "Blø for drakta" ble verken hørt eller sunget fra felt c. Tror det er snakk om misforståelser her.

"Blø for drakta" var ikke på sin plass i går uansett. Supportera var under pari i går, vi tåler jo faen ikke motgang lenger. I medgang er alt enkelt, da går det av seg selv. Det er i motgang vi må brette opp ermene og gi alt, for klubben i vårt hjerte. Er dritt lei sutringa som kommer hver gang vi ligger under. Syng høyt, alltid!
                  LOUD
                  PROUD
                  ULTRA

Kommentar

• ulfpulf
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 2509

"Blø for drakta" ble verken hørt eller sunget fra felt c. Tror det er snakk om misforståelser her.
                    Dessverre ikke noen misforståelse. Jeg hørte "Blø for drakta" en kort stund, som en overgang fra "Syng for fugla".
                    Jeg tror noen tok ansvar og startet en annen sang ganske raskt, heldigvis.

"Blø for drakta" var ikke på sin plass i går uansett. Supportera var under pari i går, vi tåler jo faen ikke motgang lenger. I medgang er alt enkelt, da går det av seg selv. Det er i motgang vi må brette opp ermene og gi alt, for klubben i vårt hjerte. Er dritt lei sutringa som kommer hver gang vi ligger under. Syng høyt, alltid!
                    Uhorvelig enig.
                    "Blø for drakta" blir helt feil når vi selv blør så lite som vi gjorde på tribunen i går.
                    Øvre felt B var dødt i store deler av andreomgangen.
                    Det er ikke bare i medgang det er lett å synge. Det er nesten enda lettere i urettferdig motgang. Det verste er som i går, og i cupfinalen, når alt bare virker trått og utgjort. Det er da vi kan vise hva vi er lagd av, og gi laget den gnisten de mangler.

En siste ting: I går hadde "Vi elsker dere for det" vært riktig.
                    Men etter at dommeren blåser av, ikke mens spillet fortsatt er i gang. Aldri mens spillet fortsatt er i gang.
                    Last edited by ulfpulf; 17.09.2007, 21:46. Begrunnelse: Presisering

Kommentar

• Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

"Sigurd Rushfeldt er en same" er noe jeg virkelig håper jeg aldri hører igjen på Åråsen, latterlig dårlig rop...

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

Helt uenig. Sigurd Rushfeldt er en same og dama hans har joikabollemus.

Kommentar

• Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

Opprinnelig skrevet av Lars
                          Og Nannskog er en pakkis...
                          Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• iL
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 10771

Opprinnelig skrevet av Fugla
                            Og Nannskog er en pakkis...
                            snåle er at den hadde vi sikkert fått bot for, men å kalle Sigurd for en same er helt greit...
                            Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Rovfugl
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2004
                              • 3672

same heter faktisk same og er dermed rett navn, mens en pakkis er ett annet ord for noe som faktisk heter pakistaner

Uansett så er som regel KFL god på tribunen uansett, noen nevnte tidligere her at vi ikke tåler motgang lengre, det er faktisk noe av det mest latterlige utsagn på lenge, er vel få om ingen som er bedre i motgangsperioder enn det KFL er, men det kommer jo an på hvordan man ser dette , om man sammenligner seg selv opp mot tidligere kamper i motgang eller om man sammenligner seg selv mot andre supportegrupper, for det er ingen her til lands som utfører en så god jobb på tribunen når laget er i litt motgang!! det nekter jeg å tro.
                              DØ FOR FUGLA!!!
                              http://www.fluefiskebloggen.no
                              LSK er min religion
                              Ujah er min gud

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Oct 2004
                                • 4583

Hvorfor skal vi sammenligne oss med hva andre supportergrupper presterer i motgang? Uinteressant. Vi er Lillestrøm! Selv om alle andre supportergrupper er rævva i motgang betyr det ikke at det er ok at vi er litt mindre rævva.

Fakta er at det sjelden er knall synging når vi ligger under på hjemmebane lenger. Det må scoringer og ledelse til før det virkelig tar av.
                                LOUD
                                PROUD
                                ULTRA

Kommentar

• Fugla
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 1718

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                  same heter faktisk same og er dermed rett navn, mens en pakkis er ett annet ord for noe som faktisk heter pakistaner
                                  Det har du rett i, men grunnen til at jeg skrev det var for å poengtere hvor skrudd det er å bruke ordet "same" i en nedsettende sammenheng.

Jeg prøver igjen:

Nannskog er en neger...

Tog du han nå?
                                  Homer Simpson.

www.ultrassarp.no

Kommentar

• Bolsen3
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 1061

Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Ja, det er han sikkert, ser bare ikke vitsen i å poengtere det. Vi kunne like gjerne, som "Fugla" sier, sunget "Daniel Nanskog er en neger". Visst faen er han det, og hva så? Ikke veldig morsomt spør du meg, og veldig lite kreativt...

Kommentar

• Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

Det har du rett i, men grunnen til at jeg skrev det var for å poengtere hvor skrudd det er å bruke ordet "same" i en nedsettende sammenheng.

Jeg prøver igjen:

Nannskog er en neger...

Tog du han nå?
                                      Oi oi oi.. pass på hva du sier nå, ellers står det i avisene imorgen: "Kanarifansen er rasister!"

Kommentar

• Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

Hvorfor skal vi sammenligne oss med hva andre supportergrupper presterer i motgang? Uinteressant. Vi er Lillestrøm! Selv om alle andre supportergrupper er rævva i motgang betyr det ikke at det er ok at vi er litt mindre rævva.

Fakta er at det sjelden er knall synging når vi ligger under på hjemmebane lenger. Det må scoringer og ledelse til før det virkelig tar av.
                                        å si det er uinteressant blir feil synes jeg, vi sammenligner jo oss selv med resten av supporternorge hele tiden, det er jo en av grunnene til at vi kan si vi er best . Men jeg er enig i at det ikke er noen god grunn til at KFL skal være mindre bra nå enn tidligere, det er jo som alle vet i motgang støtten er viktigst.
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

Kommentar

• Sjuuur
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Aug 2007
                                          • 19

Jeg prøver igjen:

Nannskog er en neger...

Tog du han nå?
                                          Nå syntes jeg du burde skjerpe deg, kfl er ikke rasister! Nannskog er en bra fotballspliller med fet skåne dialekt!=P

Kommentar

Working...