Hørte det på lsk tv at Tom syntes det er ræva at vi sang blø for drakta på slutten, men når han sier at sånne feil som skjedde skjer alle lag, så er det ikke riktig. Det skal ikke være lov og la sånne feil skje! SELVFØLGELIG kan sånne feil skje men ikke så mange ganger. Lsk skal vinne en sånn kamp og derfor burde han skjønne at vi synger det! Seff kan man ha en dårlig dag på jobben men det skjer litt for ofte i lsk for tiden. Det skal ikke være sånn hvis vi skal vinne serien!
Stemningstråd LSK - Tromsø
Collapse
X
-
Akkurat dette er jeg helt enig med Tom i, å skylde på innsatsen og manglende blod på drakta etter dette tapet blir ikke riktig. Innsatsen i 1.omg var egentlig veldig bra, men personlige feil og marginer i mot gjorde at vi fikk 0-2 til pause. Når da 0-3 kommer tidlig i 2.omgang på en corner som aldri skulle vært corner, så skjønner jeg Tom når han da sier at han ikke hadde noen flere kaniner å trekke opp av hatten. Gutta var 1 mindre hele matchen og løp ekstremt mye. Når vi da mot slutten av matchen begynner å synge "blø for drakta alle mann", synes jeg dette gir feil signaler til de spillerne utpå der som gjorde en meget respektabel jobb innsatsmessig frem til det var 0-3. Etter det virket spillerne frustrerte noe jeg forstår da frustrasjonen vel var enorm på tribunen også. Det var vel også muligens pga denne latente frustrasjonen at "blø for drakta"-sangen ble dratt i gang.Kommentar
-
Er det bare meg som ikke fikk med seg at "blø for drakta ble sunget"? Kan ikke si jeg hørte denne. Felt C dro i gang "syng for fugla alle mann" et par ganger. Det er samme melodi.Last edited by Vestfold Kanaris; 17.09.2007, 21:21. Begrunnelse: Husk skjerfet til brannmatchen, og kjøp billett i svingen på nadderud. I år så tar vi potetgull!Kommentar
-
Mot slutten av kampen ble "syng for fugla alle mann" dratt i gang, men denne gikk da etterhvert over til "blø for drakta" rundt omkring på feltet. Det varte ikke spesielt lenge, men tydeligvis lenge nok og med nok styrke til at store-Tom fikk det med seg.Kommentar
-
Kommentar
-
Akkurat dette er jeg helt enig med Tom i, å skylde på innsatsen og manglende blod på drakta etter dette tapet blir ikke riktig. Innsatsen i 1.omg var egentlig veldig bra, men personlige feil og marginer i mot gjorde at vi fikk 0-2 til pause. Når da 0-3 kommer tidlig i 2.omgang på en corner som aldri skulle vært corner, så skjønner jeg Tom når han da sier at han ikke hadde noen flere kaniner å trekke opp av hatten. Gutta var 1 mindre hele matchen og løp ekstremt mye. Når vi da mot slutten av matchen begynner å synge "blø for drakta alle mann", synes jeg dette gir feil signaler til de spillerne utpå der som gjorde en meget respektabel jobb innsatsmessig frem til det var 0-3. Etter det virket spillerne frustrerte noe jeg forstår da frustrasjonen vel var enorm på tribunen også. Det var vel også muligens pga denne latente frustrasjonen at "blø for drakta"-sangen ble dratt i gang.Kommentar
-
"Blø for drakta" var ikke på sin plass i går uansett. Supportera var under pari i går, vi tåler jo faen ikke motgang lenger. I medgang er alt enkelt, da går det av seg selv. Det er i motgang vi må brette opp ermene og gi alt, for klubben i vårt hjerte. Er dritt lei sutringa som kommer hver gang vi ligger under. Syng høyt, alltid!Kommentar
-
Jeg tror noen tok ansvar og startet en annen sang ganske raskt, heldigvis.
"Blø for drakta" var ikke på sin plass i går uansett. Supportera var under pari i går, vi tåler jo faen ikke motgang lenger. I medgang er alt enkelt, da går det av seg selv. Det er i motgang vi må brette opp ermene og gi alt, for klubben i vårt hjerte. Er dritt lei sutringa som kommer hver gang vi ligger under. Syng høyt, alltid!
"Blø for drakta" blir helt feil når vi selv blør så lite som vi gjorde på tribunen i går.
Øvre felt B var dødt i store deler av andreomgangen.
Det er ikke bare i medgang det er lett å synge. Det er nesten enda lettere i urettferdig motgang. Det verste er som i går, og i cupfinalen, når alt bare virker trått og utgjort. Det er da vi kan vise hva vi er lagd av, og gi laget den gnisten de mangler.
En siste ting: I går hadde "Vi elsker dere for det" vært riktig.
Men etter at dommeren blåser av, ikke mens spillet fortsatt er i gang. Aldri mens spillet fortsatt er i gang.Kommentar
-
Kommentar
-
same heter faktisk same og er dermed rett navn, mens en pakkis er ett annet ord for noe som faktisk heter pakistaner
Uansett så er som regel KFL god på tribunen uansett, noen nevnte tidligere her at vi ikke tåler motgang lengre, det er faktisk noe av det mest latterlige utsagn på lenge, er vel få om ingen som er bedre i motgangsperioder enn det KFL er, men det kommer jo an på hvordan man ser dette , om man sammenligner seg selv opp mot tidligere kamper i motgang eller om man sammenligner seg selv mot andre supportegrupper, for det er ingen her til lands som utfører en så god jobb på tribunen når laget er i litt motgang!! det nekter jeg å tro.Kommentar
-
Hvorfor skal vi sammenligne oss med hva andre supportergrupper presterer i motgang? Uinteressant. Vi er Lillestrøm! Selv om alle andre supportergrupper er rævva i motgang betyr det ikke at det er ok at vi er litt mindre rævva.
Fakta er at det sjelden er knall synging når vi ligger under på hjemmebane lenger. Det må scoringer og ledelse til før det virkelig tar av.Kommentar
-
Jeg prøver igjen:
Nannskog er en neger...
Tog du han nå?Kommentar
-
Ja, det er han sikkert, ser bare ikke vitsen i å poengtere det. Vi kunne like gjerne, som "Fugla" sier, sunget "Daniel Nanskog er en neger". Visst faen er han det, og hva så? Ikke veldig morsomt spør du meg, og veldig lite kreativt...Kommentar
-
Oi oi oi.. pass på hva du sier nå, ellers står det i avisene imorgen: "Kanarifansen er rasister!"Kommentar
-
Hvorfor skal vi sammenligne oss med hva andre supportergrupper presterer i motgang? Uinteressant. Vi er Lillestrøm! Selv om alle andre supportergrupper er rævva i motgang betyr det ikke at det er ok at vi er litt mindre rævva.
Fakta er at det sjelden er knall synging når vi ligger under på hjemmebane lenger. Det må scoringer og ledelse til før det virkelig tar av.Kommentar
-
Nå syntes jeg du burde skjerpe deg, kfl er ikke rasister! Nannskog er en bra fotballspliller med fet skåne dialekt!=PKommentar
Kommentar