Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
jeg syns heller ikke at ufc skal skryte på seg noe, de sang ikke så jævelig mye når vi lå under som værst på søndag di heller. Ikke at jeg sier at ufc sier det, men det gjalt hele feltet på søndag.
jeg syns heller ikke at ufc skal skryte på seg noe, de sang ikke så jævelig mye når vi lå under som værst på søndag di heller. Ikke at jeg sier at ufc sier det, men det gjalt hele feltet på søndag.
var faktisk helt ræva til tider.
Jeg skjønner ikke vitsen med å komme med dette.
Jeg har søkt gjennom hele tråden.
Det er en som markerer at han hører til UFC, og budskapet hans er: Supportera var under pari i går, vi tåler jo faen ikke motgang lenger. I medgang er alt enkelt, da går det av seg selv. Det er i motgang vi må brette opp ermene og gi alt, for klubben i vårt hjerte. Er dritt lei sutringa som kommer hver gang vi ligger under. Syng høyt, alltid!
Jeg tror ikke noen prøver å skryte på seg noe.
Rettelse: Det var to som markerer UFC-tilhørighet.
Den andre irriterte seg ikke over dårlig synging av andre, men over flåsete sangvalg.
Last edited by ulfpulf; 18.09.2007, 21:20.
Begrunnelse: Leste tråden enda en gang
kan hende jeg tolker feil, men du ser vel hva jeg har skrivi ?.. "Ikke at jeg sier at ufc sier det, men det gjalt hele feltet på søndag."
det jeg vil fram til er at jeg syns hele feltet var like ræva på søndag. sang valget har lite å si når kun 20% av feltet gidder å åpne kjeften å synge, de resterende 80% står å klager..
jeg sier heller ikke at jeg sang 100% hele matchen, sier at alle må gå inn i seg selv å tenke at vi må støtte laget mye mer i mot gang enn det vi gjør omdagen.
kan hende jeg tolker feil, men du ser vel hva jeg har skrivi ?.. "Ikke at jeg sier at ufc sier det, men det gjalt hele feltet på søndag."
Jeg syntes bare det var rart at du prøvde å konstruere en konflikt som ikke fantes.
sang valget har lite å si når kun 20% av feltet gidder å åpne kjeften å synge
Der er jeg uenig med deg.
Sangvalget er veldig viktig for å få med folk i motgang.
Jeg synes vi har litt for få sanger som fungerer bra når vi sliter.
Sanger av typen "Kjempe, stolte LSK!" eller "Fugla til vi dør!"
Innbitte sanger som folk orker å synge når det er nitrist på banen.
Forresten trenger vi kanskje ikke så mange, bare forsangerne bruker dem bevisst.
greit jeg tar den, jeg ønsker ikke å starte noe konflikt med ufc. Jeg er vel en av dems faste hangarrounds på match, så det er vel utelukket. da beklager jeg vis jeg oppfatta noe feil.
men jeg syns fortsatt folk synger for lite. men fugla til vi dør er jeg enig i at ikke passa helt inn, fordi den sangen blir sunget for mye hver kamp syns jeg da men.
regner med det er "no hard feelings" fra ufc. jeg prøvde ikke å lage noen konflikt. heh
greit jeg tar den, jeg ønsker ikke å starte noe konflikt med ufc. Jeg er vel en av dems faste hangarrounds på match, så det er vel utelukket. da beklager jeg vis jeg oppfatta noe feil.
men jeg syns fortsatt folk synger for lite. men fugla til vi dør er jeg enig i at ikke passa helt inn, fordi den sangen blir sunget for mye hver kamp syns jeg da men.
regner med det er "no hard feelings" fra ufc. jeg prøvde ikke å lage noen konflikt. heh
Skal ikke se bort i fra at du får en runde med kokos.
Når grupperingene i KFL skal kommenteres blir det alltid UFC, hvorfor ikke kommentere den veldig fraværende GODE deltagelsen til forsangerfeltet B? Det er vel blitt en ny gruppering der?! Må ha oppstartsvansker de i så fall.
Når grupperingene i KFL skal kommenteres blir det alltid UFC, hvorfor ikke kommentere den veldig fraværende GODE deltagelsen til forsangerfeltet B? Det er vel blitt en ny gruppering der?! Må ha oppstartsvansker de i så fall.
Så da kommenterer jeg det veldig fraværende GODE innlegget ditt.
sitter du ? tydeligvis ikke hvert på feltet de siste kampene. hjemme eller borte.. så du mener det var bedre da KGG sto der?
Så da kommenterer jeg det veldig fraværende GODE innlegget ditt.
sitter du ? tydeligvis ikke hvert på feltet de siste kampene. hjemme eller borte.. så du mener det var bedre da KGG sto der?
Det sa jeg ingen ting om. Men tror det var forbedringspotensiale der. Det å dra igang "morrosanger" når vi ligger under 0-2 mot _TROMSØ_ vil ikke dette funkere i like stor grad, som om det hadde skjedd 0-2 mot f. eks Newcastle.
Skjønner ikke hva du mener men du har tydligvis ikke vært på kamp i det siste. Hverken borte eller hjemme
Det sa jeg ingen ting om. Men tror det var forbedringspotensiale der. Det å dra igang "morrosanger" når vi ligger under 0-2 mot _TROMSØ_ vil ikke dette funkere i like stor grad, som om det hadde skjedd 0-2 mot f. eks Newcastle.
jeg vet ikke hvem du er eller hvor du står på feltet, men du må faktisk være både døv og blind... HEI!!!
At vi ligger under mot tromsø og prøver å dra igang morrosanger? Hva så? det der for å få litt stemning også... bedre det enn at folk stå å banner og skriker til spillerne til ingen nytte??
At vi ligger under mot tromsø og prøver å dra igang morrosanger? Hva så? det der for å få litt stemning også... bedre det enn at folk stå å banner og skriker til spillerne til ingen nytte??
Eller er du kanskje uenig i det også?
Selvfølgelig er det bedre enn å banne og skrike til spillerne. Var da ikke det jeg sa var det vel? Har jeg truffet et ømt punkt på dere? Tåler ikke at folk mener noe annet om dere, enn det dere selv mener om dere selv?
Men mener bare at det hadde blitt bedre stemning om det hadde blitt dratt i gang sanger som vil motivere spillerne, samt få med publikum også. Evig og for alltid mm.
Uenig?
Er ikke imot humor på tribunen, men det må brukes på rett tidspunkt. Det mener jeg at det ikke ble gjort mot Tromsø.
Kommentar