PH og FFK utestenger 4 supportere
Collapse
X
-
-
Synes det blir merkelig å skrive under på et opprop når jeg ikke aner hvorfor Zoran (og de andre 3) er kastet ut. Måtte i så fall vært et opprop ala "Ja til rettsikkerhet for fotballsupportere" eller lignende.
Miforstå meg rett. Jeg tror jeg støtter de som har blitt kastet ut, men jeg vet egentlig for lite til å ta et slikt standpunkt.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Når det gjelder Zoran (forsangeren) så er han kastet ut pga kjefting og aggressiv oppførsel under jobben med å få folk til å synge. Utkastelsen er nok et resultat av tidenes kulturkollisjon: Bad Blue Boys - Plankehaugen. Sarte sjeler i Plankehaugen har visst tatt det svært tungt at forsangeren deres skreket til dem og skjelt dem ut for ikke å synge.Kommentar
-
Når det gjelder Zoran (forsangeren) så er han kastet ut pga kjefting og aggressiv oppførsel under jobben med å få folk til å synge. Utkastelsen er nok et resultat av tidenes kulturkollisjon: Bad Blue Boys - Plankehaugen. Sarte sjeler i Plankehaugen har visst tatt det svært tungt at forsangeren deres skreket til dem og skjelt dem ut for ikke å synge.
Det er da vitterlig bare snakk om å få opp engasjementet?
Folk må slutte å ta alt så jævla personlig.
PetterKommentar
-
Ja.
Enig.
Lars
som først halvveis inn i innlegget innså at han burde brukt enig-knappen.Kommentar
-
Når det gjelder Zoran (forsangeren) så er han kastet ut pga kjefting og aggressiv oppførsel under jobben med å få folk til å synge. Utkastelsen er nok et resultat av tidenes kulturkollisjon: Bad Blue Boys - Plankehaugen. Sarte sjeler i Plankehaugen har visst tatt det svært tungt at forsangeren deres skreket til dem og skjelt dem ut for ikke å synge.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Takk for støtte i saken. Men å hovere om at dette bare hadde skjedd i Tantehaugen er litt latterlig. Dere hadde jo samma situasjonen som vi i fjor når HELE UFC ble utestengt pga noen bluss, sånn som episoden på Nadderud. Og KFL sto også i fronten for det. Det finnes sirompa idioter som prøver å ødelegge tribuneliv i hele Norge, men i FFK har vi vært så uheldige å fått disse i både PH-styret, og direktøren av klubben.Kommentar
-
Takk for støtte i saken. Men å hovere om at dette bare hadde skjedd i Tantehaugen er litt latterlig. Dere hadde jo samma situasjonen som vi i fjor når HELE UFC ble utestengt pga noen bluss, sånn som episoden på Nadderud. Og KFL sto også i fronten for det. Det finnes sirompa idioter som prøver å ødelegge tribuneliv i hele Norge, men i FFK har vi vært så uheldige å fått disse i både PH-styret, og direktøren av klubben.
Etter å ha lest denne tråden blir jeg rett og slett oppgitt... Hvis det er slik at gutta er utestengt p.g.a deres engasjement, er det skandale. Nå må folk i styreverv, sikkerhet, politi, ledelseposisjoner etc. lære seg litt om tribunekultur. Man kan ikke lese VG og bygge sine avgjørelser på definisjonene til en tabloid journalist.
Kommentar
-
Sjekk www.ffktv.no. Noe av det sykeste jeg har sett på lenge. Folk blir altså utestengt i 1,5 år for ting som å kjefte på folk som ikke synger og å fyre av bluss på en rasteplass!Kommentar
-
-
Håper KFL velger å ikke dele pub med Plankehaugen når vi skal til Fredrikstad neste år.
Personlig blir det helt uaktuelt å sitte på pub med den gjengen der.Kommentar
-
Å bli kastet ut for å engasjere seg på tribunen er uforståelig for min del.
Dessuten, men velger selv hvor man vil stå på hjemmekamper og bortekamper. Hjemmekampene kan man faktisk velge å sitte på langsiden, eller like ved den stående grupperingen. Borteturene kan man plassere seg på en av sidene, hvis man absolutt er så imot at folk prøver å dra igang stemningen på stadionKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Gul og svart
Team Wenche MyhreKommentar
-
-
Dette er sakset fra Evig Aristokrats (Plankehaugens medlemsblekke/fanzine) siste nummer... Plankehaugenstyret fra sin mest sjarmerende side:
Diverse sitater fra "årets ditt og datt 2007..."
- Årets mest eplekjekke supportere: Brigade Rødhvit
- Årets Travforening: Brigade Rødhvit (diplom kommer i posten)
- Årets kuleste tifo: All blussing på tribunene. Bluss rulær!
- Årets Ultrasgruppe: Ultras Stadionhue
- Årets irritasjonsmoment: Tromma på PH-feltet
- Årets eks-forsanger: Zoran
- Årets Kroatiske supporterklubb: Bad Blue Boys
- Årets hjemtur: BadBlueBoys chartertur fra Bergen til Kroatia
- Årets innkjøpstips til Bergenspolitiet: Trekkspill til "spill deg hjem Kroatia
- Årets hest: New News
osv. Her er det vel liten tvil om at med denne publiseringen er det vel lite håp med tanke på videre utvikling innad og blant Plankehaugenstyret.
Hele artikkelen finner du her, forøvrig.
http://i15.tinypic.com/6jn1ri8.jpgKommentar
Kommentar