Hvor er den blitt av?
Vi elsker deg fordet?
Collapse
X
-
Savnet den etter kampen..Ingen som ble med.Tragisk.Kommentar
-
Regner med att det er en selvfølge å elske fugla, selv etter en skikkelig drittkamp. Så jeg regner med att spillerne ikke tror att KFL har sluttet å elske fugla, selv ved tap.Kommentar
-
Gutta hører at folk skriker f eks. "FEAN I HELVETE DETTA ER RÆVA," som selvfølgelig blir ropt når man ligger under 0-3 og lignende, det hadde ihvertfall fått meg til å henge med hodet når jeg var på vei hjem fra jobb, for det er jo jobben deres.
Jeg vet også at hvis jeg har hatt en dårlig dag, så er det deilig få litt "skryt", for å øke selvtilliten igjen, for å heve seg over det og komme seg til neste arbeidsøkt med et smil igjen. Her syntes jeg "Vi elsker deg fordet" er perfekt, husker å ha lest i ett program for noen år tilbake at Bjarmann utalte at han satt og nynna på denne sangen fordi han syntes det var så deilig at vi sang den når de hadde tapt, så det er tydeligvis positivt for spellera å høre det!Evig og for alltid.Kommentar
-
Merkelig det der. Sitter på SS, og her var det mange som ropte oppmuntrende ord til LSK spillerne igjennom hele kampen. Jeg synes det er merkelig att man skal være negative så lenge man ser att spillerne prøver å gjøre sitt beste, denne kampen var en sånn kamp der ingenting ville fungere uansett hva man gjorde. Så hvis noen på tribunen begynner å klage høyt på spillerne, så svarer jeg med å rope enda høyere med oppmuntrende ord til spillerne.
Men for all del, syng "vi elsker dere for det" så høyt dere klarer sånn att disse klagerne blir overhørt.Last edited by Ranakanaris; 19.09.2007, 17:10.Kommentar
-
Vi elsker dere for det!!!
...den låta har vi ikke sunget siden Arne E var sjef. Den sangen hører til den tiden da vi hadde en bedriten trener som ga faan i fansen.
Optimist, er sangen vi skal synge når det går litt trått, den øyner i hvertfall litt håp om fremtiden.
RStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar