Minst 3 ganger. Tror det var 2 ganger under oppvarminga og en gang etter ca. 15 minutter.
Stemningstråd LSK-Stabæk semien
Collapse
X
-
Kommentar
-
en stund siden jeg har kjent antydninger til gåsehud og kalde grøss nedover ryggen som et resultat av stemningen på feltet, i dag gjorde jeg det! En stor honnør til alle involverte parter på feltet i dag.
Etter å ha fått litt kritikk i det siste synes jeg felt B var massivt i dag! Men tror det var sinnsykt bra stemning overalt på feltet, mange som rett og slett hadde det gøy på tribunen i dag! Ikke akkurat merkelig det når man så den gløden spillerne ute på banen hadde og resultatet de oppnådde med det!Kommentar
-
I går sto jeg og kompisene mine nesten helt ytterst på felt A, og selv der ute var det massiv stemning!! I dag var så og si HELE feltet et syngefelt. Sånn skal det være!
Og jeg merker meg at fler og fler blir med på hopping og armbevegelser.
Gleder meg til cupfinalen!! Gratulerer alle sammenKommentar
-
så det var lagt ut en liten filmsnutt fra kampeni går, den var meget bra , fikk ståpikk av å høre den synginga, finnes det noe mere film fra tribunelivet i går eller ?? jeg vil ha mere film !Kommentar
-
Kommentar
-
----------------------------------------------------------------------------
Sometimes I drink a glass of water. Just to surprise my liver...
----------------------------------------------------------------------------Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar