Regner med at det er fordi Norbits fyller 2 år i dag, og at admins er i godt humør. Egentlig er de ganske strenge på invites, og det er bare de mest aktive medlemmene som får muligheten til å invitere noen. Man velger selvfølgelig hvem man inviterer med omhu, da en såkalt "snylter" også vil skape problemer for den som har invitert personen. :-)
Stemningstråd LSK-Stabæk semien
Collapse
X
-
Don't waste today regretting yesterday instead of making a memory for tomorrow.
http://www.lovefool.org -
Igår var vi dyktige, rett og slett. Til tider kanon flagging på felt c.
Siden vi er i cupfinalen så kan jeg vel også dele ut litt cred til Stabæk Support, en klar nr 2 av de som har vært på Åråsen etter Klanen av bortesupportere.
Rimelig lydhøre, svært bra visuelt. Hoppinga dems så veldig bra ut til tider.Kommentar
-
fy faen så deilig å se da !!Kommentar
-
er det bare meg eller var det mer trøkk på strømmen storsenter i går en det har vært
jeg synes det var veldig bra med strømmen storsenter tribunen i går....
flere som er enig-uenig??Kommentar
-
Helt klart. Det var tendenser under Tromsø-kampen også. Jeg syns de "allmenne" supporterne har vært flinkere til å bidra med på stemningen den siste tiden. Blir spennende å følge med på Brannkampen, for dette er gledelig.Kommentar
-
Kommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg hadde med meg en svenske fra jobben, som var på LSK match for aller første gang. Selvsagt sto han på KFL feltet, og selvsagt meldte vi han inn i KFL før match.
10 minutter fra full tid spurte jeg ham om hvor mange forskjellige sanger vi hadde sunget så langt. 15-20 kanskje, sa han.
Han fikk jo selvagt en veldig bra "dåp" som kanari daKanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
For min del toppa det seg da både RB og SS reiste seg noen minutter før slutt og ga trampeklapp helt inn. Det var rett og slett magisk, og den nye monstersangen er rett og slett utrolig kul. Gjett om den skal høres på Ullevaal!
Magisk! - vi har fortsatt noe å gå på i perioder, men vi hadde noen enorme topper i går som vanskelig lar seg gjenta.
For min del knuste dette stemninga på kampen mot Godset også, men det var kanskje fordi jeg var litt mer oppspilt selv, da det tross alt dreide seg om en cupfinale.
Og folkens; to finaler på tre sesonger. Enormt! Og hvis vi får et oppsving etter denne cupfinalen som tilsvarer det vi fikk etter den forrige, så lurer jeg på hvem som er bedre enn oss neste år...
Har nesten stemninga i kroppen drøye to døgn etterpå, og kom helt inn i det igjen av den youtube-linken som ble lagt ut her (takk for den, forresten).
Og siden jeg generelt poster lite som har med tribunekultur å gjøre, vil jeg benytte sjansen til å takke gutta som står bak tribuneopplegget, fra planlegging til gjennomføring. Det blir bare bedre og bedre.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar