Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

Stemningstråd LSK-Brann

Mens vi forbereder oss på cupfinalen så skal Fugla ut i en ny megaviktig kamp mot Brann. Nå står det om medaljer i serien.
    Det var bra synging og bra mentalitet fra veldig mange igår. Håper alle synger og bidrar like mye på søndag slik at Fugla glemmer alt peset de blir utsatt for fra alle kanter om dagen.
    -Syng Fugla fram til seier, og la bergenserne få lære litt om tribunekultur, for det er det eneste dem får med seg fra Åråsen.
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

Det er helt ubeskrivelig viktig at alle trøkker til som et helvete i denne kampen. Gi faen i om vi blir pissa på banen, vi skal gjøre VÅR jobb, nemlig å synge bergensera til helvete ut av Åråsen!

Gå bananas!

Kommentar

• Fugl1120
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 3528

Jævlig viktig at alle engasjerer seg på samme måte som vi gjorde mot Stabæk. Da fikk gutta mye skryt for spillet, og vi for synginga. Samtlige på stadion reiste seg de siste ti minuttene for å støtte gutta, og det er jævlig viktig at vi holder den begeistringa oppe for å få med de andre tribunene. Folk kommer til Brann-matchen i håp om at både vi og gutta skal underholde på samme måte som mot Stabæk, og da er det jævlig viktig at DU som leser her tar ansvar og gir helvetes jernet og engasjerer de rundt deg. Vi skal faen meg pisse på bergenserne, uavhengig av prestasjonene på banen.
      Lauken er vår venn!

Kommentar

• Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

Husk skjerfet til denne kampen!

Kommentar

• arni
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2007
          • 109

Dette høres veldig bra ut, ALLE må ha skjerf meg og skrik og syng like mye som mot pannebåndgjengen fra Blærum, hvis ikke enda mere og hvis vi klarer...
          Brann skal knuses både på banen og tribunene!

Kom igjen Kanaris

Kommentar

• Fjeller'n
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 905

"Vi kan no' som ikke dere kan....." bør vi høre ofte i dag.
            I tillegg hadde de vært bra med litt ironisynging etter de siste dagers mediakjør. "
            "Nå må du si fra til dommer'n, nå må du si fra til dommer'n, nå må du si fra til doooooommer'n....."
            "De henda, de henda skal skåre mål..."
            osv.

Stian
            "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

Kommentar

• Rovfugl
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 3672

Fy faen fro et trøkk de først 5 her nå, enormt bra fra tribunen!!!! Håper noen filmer i dag
              DØ FOR FUGLA!!!
              http://www.fluefiskebloggen.no
              LSK er min religion
              Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

hvem, luring som kasta lighter utpå banen da ? skal tro TV2 fikk noe å prate om , idioti å gjøre slikt
                DØ FOR FUGLA!!!
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9514

Skammelig oppførsel.

Håper den som gjorde det får betale bota.

Kommentar

• Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

burde blitt kasta ut for slik idiotisk oppførsel
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

KFL gode som alltid! men det var ikke noen overaskelse for min del.
                      KFL for president

NB: den som mangler en lighter kan møte opp på kontoret til LSK og spørre om å få den igjen, jævla idiot som setter alle andre i dårlig lys ved å gjøre slike teite ting
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• bjarmann
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 2956

det var vel ikke bare en? så minst tre ting som ble kasta. hva foregår i hodene på dem som kasta? vi er ikke klanen for faen! forbanna idioter. tenk litt på klubben, det er klubben som får svi!
                        I år så tar vi alt

Kommentar

• MoBee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 958

Hvorfor blir ikke han/de idiotene kasta rett til helvete ut?!? Jeg veit at folk rundt så hvem som kasta. Provoserende av Bjørson ja, men så fullstendig dust oppførsel og det går utover alle! Står og synger om ære og stolthet...

Fabelaktig jobb av Tommy og gutta i andre (før ingen vil være med etter 5-1...)! Bra jobba i forferdelig motgang av fansen idag.

En liten ting: syns det er litt pinlig at det trøkker så mye av "Martin tar'n i ræva", og så lite av fuglasanger i etterkant.
                          (MERK:Jeg tar ikke de som synger både om Martins hobby OG for fugla, men de som bare synger når det går bra eller når dommeren skal dø eller andre slike ting.)

Kommentar

• Trondeo
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jun 2005
                            • 3062

Syntes KFL gjorde totalt en god figur, selv om denne allerede omtalte lighteren trekker en smule ned. Løpet var tidlig kjørt, så det eneste vi kunne gjøre var å støtte spillerne, noe jeg syntes vi gjorde godt. Utenom det ble den nye sangen dratt kanskje litt for lenge, og litt for mange ganger?

Kommentar

• sniper
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 5254

idioten på brann burde faen meg fått bot for provoserende oppførsel.

Forsvarer ikke kastinga, men hva kan man forvente seg når man gjør slik?
                              I England hadde både arrangørklubb OG idiotspiller blitt bøtelagt.

Kommentar

• Seb.R
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 4159

Opprinnelig skrevet av petter
                                idioten på brann burde faen meg fått bot for provoserende oppførsel.

Forsvarer ikke kastinga, men hva kan man forvente seg når man gjør slik?
                                I England hadde både arrangørklubb OG idiotspiller blitt bøtelagt.
                                Støttes.

Man jubler ikke med hevet knyttneve foran norges mest fryktede fans. Da ber du rett og slett om det.

Allikevel er det hodeløst å kaste gjenstander på banen.
                                www.sebastianramsland.com
                                www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• MoBee
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 958

En artig ting ang. det Arman gjorde ustraffet: Hadde han tatt av seg trøya bare og jublet foran egne fans, ville han fått gult, for det står skrevet at det har han ikke lov til. Men å, med overlegg, provosere motstandernes supportere, DET er helt ok...

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Etter en særs skuffende aften er det ikke tapet og innsatsen på banen som svir mest. Dessverre. Å oppføre seg som enkelte i KFL i kveld er rett og slett uakseptabelt! At Branns spillere provosere er det absolutt ingen tvil om (ja han skulle hatt gult kort), men å kaste gjenstander inn på banen (særlig etter den kollektive slakten av Klanskallene i Sandefjord) blir rett og slett for dumt!

Jeg oppfordrer vedkommende som kastet glass, mynter, lightere etc til å:

- stå frem og unnskylde ovenfor klubben og KFL
                                    - levere inn medlemskort og eventuelle sesongkort
                                    - holde dere langt f... unna Åråsen. (prøv f.eks Ullevål og Bohemen)
                                    - betale boten LSK får for dette

Den oppførselen vi så i dag på Åråsen er ett gufs fra egen fortid under TV-bua da myntregnet var ett fast innslag og vi alle gikk hjem med kutt i bakhodet. Det er en grunn til at vi ikke gjør sånt lenger!

På toppen av det hele står en del av feltet og synger "ACAB" fordi politiet reagerer. Hvor tette i nøtta er dere??? Noen gjør en fryktelig dum handling, og politiet reagerer akkurat som de skal. Og fordi politiet gjør jobben sin er de bastards? Om det var bastards på Åråsen i kveld var det ikke Politiet.

SKAM DERE!

Edit: Å prøve å legge skylda for dette på Brannspillerne er det bare å glemme! Ærlig talt folkens...
                                    Last edited by superbøffel; 30.09.2007, 21:45. Begrunnelse: Fat fingers
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• bjarmann
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 2956

skammelig å se brann og spesielt den islandske homoen juble foran fansen, men skal faen ikke kaste ting fordet. ble kastet minst fire gjenstander så jeg på tv nå! det er uholdbart!
                                      ellers syns jeg kfl gjorde en ganske god jobb!
                                      I år så tar vi alt

Kommentar

• Serbern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 5496

Diallo ville vise at han elsker LSK, men hva faen gjorde han islendingen foran kanarifansen??? Jævla klovn!

Kommentar

Working...