Stemningstråd LSK-Brann

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • A.Bilet
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2005
    • 808

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
    Hva var det egentlig de dreiv med på RB? Prøvde de å starte egne sanger og synge ut KFL-feltet eller hva var greia?
    Poenget var vel egentlig å klare å starte sanger og få med kfl-feltet på våre sanger. Er enig at det var litt dumt å fortsette på våre egne sanger mens dere sang en annen.
    A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.

Twitter-bruker

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9514

Fy faen for en gjeng med suppehuer det er her inne på forumet.

"Det ble feira et mål fra motstanderlaget foran oss. Skandale! La oss forsvare oss med lighterkasting slik at klubben garantert får en bot. Det er jo verdt det. Vi ble jo gestikulert imot..."

Kommentar

• holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

Brann sier unnskyld til kanari-fansen:
        Viste storhet etter at Solli og Brann ble pepret med gjenstander fra tribunen.

Så den saken bør det ikke være noen som helst tvil om, Brann-spillerne dreit på leggen.

Til topic, det var utrolig digg (for oss som er stuck langt unna, Trondheima for min del) å høre kanari-fansen totalt overdøve bataljonen (på tv). Herlig!
        Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Tgjersoe
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Oct 2005
          • 6

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
          Hva var det egentlig de dreiv med på RB? Prøvde de å starte egne sanger og synge ut KFL-feltet eller hva var greia?

Syns for øvrig ikke det er noe grunn til å prøve å henge ut de som kastet.
          Hadde jeg hatt noe å kaste så hadde jeg sikkert kastet selv, jævla fjøsnisser av noen brann-spillere. Selv om man skarrer på R'ene så går det vel ann å bruke huet??
          Jada, og det går an å bruke huet selv om man ikke skarrer på R´ene... Jeg fikk beskjed om å ta en chill pill av kona i dag på KFL feltet, hun trodde jeg var en sindig fyr...
          MEN!
          Pælme ting ut på banen er så jævlig lavmål at jeg nesten ikke får sagt det engang. Javel Lars, så er jeg vel en pasient (hva FAEN det måtte bety) da, eller kanskje jeg er HOMO også (skjønner ikke helt hvorfor det må være et skjeldsord engang), men jeg tror vi i KFL ikke trenger å oppføre oss som om vi er en gjeng drittunger.
          Helt enig i at det er jævlig provoserende, men så får vel vi for faen heve oss over det da, i er vel smarte nok i huet til å skjelle ut fyren på mange nok måter, hæ???
          Flaut å stå på KFL feltet i dag.
          Synger som faen når ting går bra, synger som faen at vi hater Bergen by og at Martin tar´n i Rævva (der sang jeg ikke med, er ikke så jævla lavpanna), men ellers var det faen meg ikke mye å være stolt over unntatt de 20 minuttene i 2. omgang der vi viste hvem som er norges beste supportere.
          Og Lars, helt enig med deg at de som gikk før det var slutt ikke har noe på cupfinalen å gjøre. Enten er man supporter eller ikke, medgangssupportere kan faen meg heller sitte hjemme.

Kommentar

• Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

Opprinnelig skrevet av knut
            Fy faen for en gjeng med suppehuer det er her inne på forumet.

"Det ble feira et mål fra motstanderlaget foran oss. Skandale! La oss forsvare oss med lighterkasting slik at klubben garantert får en bot. Det er jo verdt det. Vi ble jo gestikulert imot..."
            Fy faen for et suppehue du er.

"Det ble feira et mål fra motstanderlaget foran oss. Kjempegøy! La oss smile og trekke på skuldra slik at ingen sier noe negativt om oss. Følelser har ingenting med fotball og gjøre, og jeg har absolutt ingen forståelse for at det koker over for folk på grunn av en helt uviktig ting som fotball."

Kommentar

• Maximus
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Sep 2005
              • 100

Opprinnelig skrevet av Lars
              En ting er rasisme og sånt drit. Der må vi ha nulltoleranse. Men å peke ut en som kaster et pappbeger etc i en situasjon der det koker over for noen og enhver er bare patetisk.
              Så med andre ord hvis en tulling på motstanderlaget mister huet et sekund og gjør en brøler ved og feire forran fansen så er det helt greit at spilleren blir pepret med gjenstander?

Hva hvis den lighteren hadde truffet en spiller i øyet feks og personen hadde blitt blind på det øyet og måtte ha lagt opp? Det hadde jo vært kjekt og få på merittlista til kfl eller hva?

Om ingen blir straffet for denne episoden så driter jeg egentlig i det, men og forsvare handlingene i ettertid blir for dumt mener nå jeg da.
              ¤Fugl i Oslo¤

Kommentar

• Mr.Lee
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2006
                • 736

Opprinnelig skrevet av Maximus
                Så med andre ord hvis en tulling på motstanderlaget mister huet et sekund og gjør en brøler ved og feire forran fansen så er det helt greit at spilleren blir pepret med gjenstander?
                Så det er greit for spillerne å miste hodet, men ikke supporterne?

Kommentar

• Kvittre
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 265

Fy faen for et suppehue du er.

"Det ble feira et mål fra motstanderlaget foran oss. Kjempegøy! La oss smile og trekke på skuldra slik at ingen sier noe negativt om oss. Følelser har ingenting med fotball og gjøre, og jeg har absolutt ingen forståelse for at det koker over for folk på grunn av en helt uviktig ting som fotball."
                  Jeg blir jo nesten skremt at sånne som deg går løs jeg ass.. klarer du ikke å beherske deg om noen provoserer asså? Eier du ikke sjøldisiplin? Hyl, bann og skrik.. vis ræva eller hva pokker som helst.. men ikke sett klubben i dårlig lys!

Kommentar

• Maximus
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Sep 2005
                    • 100

Nå mente jeg vel heller at jeg driter i om de som kastet noe får en reaksjon eller ikke for det er ikke opp til meg og avgjøre, men det er lov og oppføre seg som folk selv om man er skuffet eller sinna vet du.

Trenger ikke være klovn selv om man ikke forsvarer handlinger som ikke hører hjemme på en fotballbane. Hvis du har lyst til og kaste ting så kan du jo ta deg en tur til blitz og bli med på en demo eller to.
                    ¤Fugl i Oslo¤

Kommentar

• Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

Voksent gjort av Brann å si unnskyld for feiringa si. Godt de kunne se i ettertid hvor inn i helvete provoserende de var. Sånt skal ikke skje! De bør regne med å få ett par haggelbyger da, men det forsvarer det på ingen måte forde.

Å gå ut å si unnskyld til brann for lightern i panna blir for drøyt, men regner med at vi alle er voksne nok til å se at det ikke var så lurt i ettertid. Pappbeger derimot får de tåle..
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Excalibur
                        Medlem
                        Hoffnarr
                        • Sep 2007
                        • 67

Lenge leve folka i feltet som går 10 min før kampen er over!

Skam dere, blir flau på deres vegne!!

Kommentar

• André
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Oct 2006
                          • 419

Trodde kfl var en supportergjeng som holdt sammen jeg, syns kfl begynner å nærme seg litt sånn "tysteklanen". det blir for dumt. Om folk kaster ting på banen pga motstanderne proveserer det fram syns jeg det er helt greit. hadde vi kasta ting på spiller som skulle ta innkast etc. hadde det vært helt noe annet. Det er dere nissene innpå her som setter klubben i dårlig lys. ikke noe annet!

Edit : glemte noe, Det som er enda værre er at folk går før kampen er slutt. veit ikke hva det viser jeg. Det setter vel klubben i et godt lys det? "ja de, går de kaster ihvertfall ikke noe, sånn skal det værre"
                          Your life
                          A game
                          turn it up, turn it up!

Kommentar

• Maximus
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Sep 2005
                            • 100

Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                            Så det er greit for spillerne å miste hodet, men ikke supporterne?
                            hva er konsekvensene her om jeg får spørre.

Ok spilleren driter seg ut og feirer en scoring forran fansen.

I værste fall går du hjem med såret stolthet.

Vi kaster gjenstander tilbake og skader folk fysisk. Ser du ikke forskjellen?

For all del spillere som gjør sånt fortjener dritslenging men det stopper med det for mion del i alle fall.
                            ¤Fugl i Oslo¤

Kommentar

• rulfi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 982

Ja, brannspillerne burde ikke feiret slik foran oss. At brannspilleren(e) mister hodet i 2 sekunder betyr ikke at vi kan gjøre det samme og kaste ting på dem. Knyttneven til Bjørnsson skadet vel mange da??? Siden flere her mener det er greit å kaste lightere og greier på folk.
                              Moro å kaste lightere på folk, treffer lighteren feil i tinningen feks kan det jo bli moro og se hva som kan skje. Eller noen nervepunkter i nakke og bak øre, kan jo også bli interessant.
                              Inntil neven til en spiller eller jubelen dems fysisk skader deg har en på ingen måte rett til å kaste noe på en spiller som kan skade dem fysisk for livet. Er vel kanskje greit at jeg kaster mobilen min i hodet til en da for at han jubler foran meg for noe?
                              Jeg kan jo skade han for han provoserer meg. Ikke rart folk blir stikki ned på byen da. Han provoserte, jeg slo, han trakk kniv. Ene tar i mer enn den neste, latterlig.
                              Så og forsvare dem som kaster blir bare håpløst.
                              Men da kan dere stille dere opp på linje da så jeg kan kaste lightere på dere, siden dere provoserer meg med å forsvare noen som kaster noe på en som jubler? Eller blir ikke det riktig i deres øyne kanskje?

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Opprinnelig skrevet av Kvittre
                                Jeg blir jo nesten skremt at sånne som deg går løs jeg ass.. klarer du ikke å beherske deg om noen provoserer asså? Eier du ikke sjøldisiplin? Hyl, bann og skrik.. vis ræva eller hva pokker som helst.. men ikke sett klubben i dårlig lys!
                                Enig, jeg burde vært bura inne for lenge sida. Skandale at folk som kaster et tomt pappbeger ut i lufta i frustrasjon får gå løs.

Kommentar

• CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

Jeg synes stemnigen på Åråsen var meget bra med tanke på at vi tapte så det sang (1-5 representerer iallefall ikke hva som skjedde på banen ,men det er nå mål som teller). Forsangeren på feltet gjøre en knalljobb og dro igang folkemengden gang etter gang. Rb tribunen gjorde også en helt grei jobb.

Og det er virkelig skuffende at ca halve KFL feltet drar før kampen er over! Prøvde å få igang sanger helt til det var rundt 25personer igjen,men etter dette så forsvant stemningen.

Det var rett og slett idiotisk at man begynte å kaste ting på banen. Jeg så hvem som kastet ,men er usikker på hva han kastet så tror vi lar det ligge med slike ting. Personer bør stå fram selv hvis de ønsker dette. Håper uansett ikke dette skjer igjen
                                  Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• rulfi
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2007
                                    • 982

Enig, jeg burde vært bura inne for lenge sida. Skandale at folk som kaster et tomt pappbeger ut i lufta i frustrasjon får gå løs.
                                    Det begeret går ann og forstå, det skader neppe noen da det går i stykker og innholdet er borte før det kommer fram, eller en knapt merker det hvis det treffer. Derimot å forsvare at folk kaster lightere og andre harde ting som kan gjøre skade er en helt annen sak.
                                    At en skal tyste på noen som gjør det blir ikke min sak, men en trenger ikke gjøre slikt i utgangspunktet..

Kommentar

• scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

Det Brannspillera gjorde etter 0-2 var EKSTREMT provoserende. At det da kommer en liten byge mynter og begre må de faen meg bare regne med. Jeg forsvarer ikke kastinga, men at det var fortjent;- helt klart!. Enkelte her inne bør slutte å være så forbanna prektige.

Ellers beviste vi atter en gang at vi er norges beste fans. Fiskera fra vest var jo en dårlig vits, selv med utklassing på banen.
                                      Last edited by scages; 30.09.2007, 23:31.

Kommentar

• Lars
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6156

Jeg har aldri sagt at det er spesielt lurt å kaste gjenstander på banen, jeg sier bare at jeg har forståelse for at slikt kan skje i kampens (ekstreme) hete. At det sett i ettertid er mindre smart å kaste lightere etc er jo ikke så mye å diskutere.

Kommentar

• Kvittre
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2006
                                          • 265

Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.

Forøvrig skal minst 3 Brann-spillere ha gult kort for provoserende oppførsel, men den gang ei. Noe annet enn reaksjoner fra NFF mot Brann-spillerne vil våre hårreisende, men vi er jo ikke direkte vant med støtte fra den kanten.

En sammenligning med Klanens kasting er dessuten latterlig. Klanen kasta en ølboks på en spiller som ikke gjorde en dritt, dette her var overlagt provosering fra Brann-spillerne. Hadde de løpt forbi oss uten å provosere hadde jeg ikke sagt en dritt, men reaksjonen som kom på dritten dems nå var bare rimelig.
                                          Kjære Lars!

Jeg vet da for pokker ikke hva du kasta, jeg vet bare AT du kasta.. og at du håpet på at noen skulle bli skada! Derfor blir jeg skremt av sånne som deg...

Kommentar

Working...