Det er absolutt INGEN TVIL om at vi vant tribunekampen ,men det skulle bare mangle mtp på hvor mange vi var iforhold til de stakkars bergenserne på Diadora tribunen.. Er det bare meg som synes det var stille fra SS tribunen idag? De var tross alt langt borte og det var alltid annet bråk ,men jeg hørte dem iallefall ikke.
Stemningstråd LSK-Brann
Collapse
X
-
Så med andre ord hvis en tulling på motstanderlaget mister huet et sekund og gjør en brøler ved og feire forran fansen så er det helt greit at spilleren blir pepret med gjenstander?
Hva hvis den lighteren hadde truffet en spiller i øyet feks og personen hadde blitt blind på det øyet og måtte ha lagt opp? Det hadde jo vært kjekt og få på merittlista til kfl eller hva?
Om ingen blir straffet for denne episoden så driter jeg egentlig i det, men og forsvare handlingene i ettertid blir for dumt mener nå jeg da.Kommentar
-
Hva faen har en episode som evt skjer i kampens spill og gjøre med at det kastes gjenstander fra tribunen da.¤Fugl i Oslo¤Kommentar
-
Det er absolutt INGEN TVIL om at vi vant tribunekampen ,men det skulle bare mangle mtp på hvor mange vi var iforhold til de stakkars bergenserne på Diadora tribunen.. Er det bare meg som synes det var stille fra SS tribunen idag? De var tross alt langt borte og det var alltid annet bråk ,men jeg hørte dem iallefall ikke.
Men selvfølgelig var det langt bedre takter i semi'n.Kommentar
-
Halve feltet gikk før kampen var over? 25 personer igjen før det var blåst av? Det fikk ikke jeg med meg. Drakk noen øl idag, men tror jeg ville lagt merke til at halve feltet forsvant..Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ok. Da må jeg bare beklage hvis jeg hadde feil.. Hva som man oppfatter på den ene siden av stadion er nødvendigvis ikke rett.. Gleder meg nå til Cupfinalen , selvom det er vanskeligere å fylle ullevoll med lyd kontra ÅråsenTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Ullevaal fyller vi jo med lyd uten problemer, selv mot mektige Haugesund...Trommer er for bønderKommentar
-
Feirer Morten " solobrus" Berre et mål foran KFL nå til søndagen så kommer det til å hagle mer en bare en simpel lighter.Kommentar
-
Sorry, men ikke helt oppdatert på hva alle låtene heter, men er dette den vi sang i 15 min i strekk i starten av andre omgang? I såfall er overkill det minste en kan si.Kommentar
-
Jepp, det er den. Blei sliten av tromminga på'n. Greit nok at den er kul og fengende, men 15-20 min. er litt i overkant.Trommer er for bønderKommentar
-
Da kan vi si oss enige der. Det er litt i overkant mye og var en del folk rundt meg som også syntes det.
Ellers var det moro hvordan sangene blei bytta underveis i andre omgang hvor tromma endra litt og ny sang begynte uten at en stoppa syngeKommentar
-
Noen ganger lurer jeg på om mange i KFL tror vi deltar i VM i ihjelsynging av sanger. Selv om en sang er bra, trenger vi ikke å synge den så forbanna lenge! Det har skjedd med så altfor mange sanger at de mister gløden fordi vi synger dem i stykker. Snart bør vi ha lært at vi bør være forsiktig med å overbruke tribunehits.Kommentar
-
Hæ? Så tre personer som gikk jeg. Og det var ca 2 min før slutt. SS tribunen derimot ble rimelig tynt besatt etter 1-4.
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
For å trekke Petters innlegg videre, så kan jeg fortelle at når Gary Neville feiret foran Liverpoolfansen for noen år tilbake så fikk han 5000£ i bot. Verken The Kop eller Liverpool ble bøtelagt til tross for at det ble kastet diverse. Gary Neville visste dessuten hva han hadde i vente, og det føk masse ting rundt han også, akkurat som da Cantona gjorde akkurat det samme før det. Konkrete sanksjoner mot Cantona kjenner jeg ikke til, dessverre.
Jeg synes det kan forsvares å kaste ting. Brann punkterer i og for seg kampen med 0-2 så tidlig, og når en spiller er så dum at han drar med seg lagkompisene sine bort til motstanderlagets supportere (som atpåtil støtter laget som har vært nærmeste konkurrent mesteparten av sesongen) er man rett og slett så idiot hvis man tror det går upåaktet hen at det er et under hvis han er kapabel til å åpne garderobedøra.
Synes denne episoden har blitt overdimensjonert langt utover den skalaen jeg kjenner til. Det skjedde mot Brann, derfor er det hovedoppslag på TV2.
Nå sier jeg ikke at det bør være sånn at folk kaster ting på banen. Men dette er ikke et uprovosert innfall og det mener jeg er en formildende faktor. Å ikke tenke lenger enn sin egen snute i sånne situasjoner er en uting, men desto mer en vanlig sak.I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Kopierer noe jeg skrev på et annet forum:
"Dagens øyeblikk:
Det er midt i 2. omgang. Brann leder 3-1 og har i praksis tatt seriegullet. 10.000 LSK-fans reiser seg og synger for laget sitt. 1000 bergensere står som saltstøtter og glor på matchen med arma i kors. Stolt av å være fugl i dag!"
Forøvrig må vi gi litt kredd til "Sven fra Oslo" som var forsanger på RB-tribunen. Mental kar!Kommentar
-
Kopierer noe jeg skrev på et annet forum:
"Dagens øyeblikk:
Det er midt i 2. omgang. Brann leder 3-1 og har i praksis tatt seriegullet. 10.000 LSK-fans reiser seg og synger for laget sitt. 1000 bergensere står som saltstøtter og glor på matchen med arma i kors. Stolt av å være fugl i dag!"
Forøvrig må vi gi litt kredd til "Sven fra Oslo" som var forsanger på RB-tribunen. Mental kar!Kommentar
-
Den gjevne, aktive supporter er som regel like gira( hvis ikke mer) som spillerne. Enhver handling får en reaksjon. Rumpegutten ifra Island bestemte seg for å handle på en jævla dum måte så da fikk han en reaksjon som gikk utover sin egen lagkamerat. Og det kommer faen meg til å skje igjen enten du liker det eller ikke.
Feirer Morten " solobrus" Berre et mål foran KFL nå til søndagen så kommer det til å hagle mer en bare en simpel lighter.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
Brann tilskuerne må vel være de mest tragiske bortesupporterne som har besøkt Åråsen i år. Er det mulig å være så stille når laget demmes vinner 5-1 og de spiller for gull? Synd at ikke resultatet på banen gjenspeilet resultatet på tribunen for da hadde vi vinni 10-0.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
Kommentar