Stemningstråd LSK-Brann
Collapse
X
-
Dere som snakker om ikke-syngende brannsupportere på åråsen, veldig mange var nervøse og var redd at Brann skulle bli tatt igjen. Men hver gang man så brannsupporterene på tv så stod de å sang med armene i været. men men. dere kan jo se kampen en gang til på tv da..................Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nå vet jeg ikke hvor du stod ,men jeg stod i oppgangen (rimelig langt oppe i første og rimelig langt nede i andre fordi jeg rett og slett ikke kom meg opp etter å ha tatt en hamburger i pausen).. Men det MANGE personer som gikk selv før kampen var ferdig. Jeg tør ikke si antallet i prosent nøyaktig ,men det var sikkert mer enn 20% minst.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
og ang syngingen deres, her er en sang til dere...
Åå, vi er Lillestrøm
Synger samme sang
hele kampen lang
vi er Lillestrøm.Kommentar
-
Den sang vi da faktisk på i går. Ikke rapp sangene våres!Kommentar
-
Å herregud. Ble du kasta i veggen som unge eller noe?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg vil nå si at det er bedre å lage lyd i 90minutter enn i 10minutter.
Jeg trodde synging var til for å STØTTE opp om laget sitt ,men tydeligvis så skal ikke brann ha noe støtte før de siste 10minuttene og seieren er i boks..Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Denne sang vi også igår, faktisk Så koselig av våre fiskevenneRRR å stemme i på våre sanger.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
ang den lesingen eg skulle lese. har lest det før, men det var ikke igår dere sang de. alle kan ha en "god" dag når det gjelder sanger.
tror heller det var slik det var hos dere igår. (sakset fra et annet forum)
Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....Kommentar
-
ang den lesingen eg skulle lese. har lest det før, men det var ikke igår dere sang de. alle kan ha en "god" dag når det gjelder sanger.
Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....YvonneKommentar
-
fra tv-sofaen hørte jeg ikke særlig mye til Brannsupporteren, det var faktisk meget lite man hørte til dem, trodde dem som skryter av seg selv som Norges beste publikum kunne stille opp med noe bedre,men nei ... så feil kan man ta.
Men nå er det ikke mange bortesupportere man hører noe til på Åråsen, for om kampen går til helvete så er KFL der og det kan man uansett hvor man hører til ikke benekte !
vi er kanarifansen holder aldri kjeftKommentar
-
Hoho, dette var artig å høre fra noen som har en sang på repertoaret. Ja, jeg tenker på den grusomme som jeg ikke orker å skrive navnet på en gang.En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....Kommentar
-
Kommentar
-
Dunk,dunk,dunk,dunk,gadunkadunkadunk Forzaaaaa,dunk,dunk,dunk,,,Ole! DUNK,DUNKE...Lillestrøm! Dunk,dunk,dunk,gadunkkadunkadunk....eh...noe som fikk med seg resultatet,jeg stod visst hele kampen med ryggen til banen for det er rett og slett så satans imponerende med den trommen vi har........Forza....
at vi synger kun noen få sanger er noe dere håper dere kan nevne ofte nok til at det blir en sannhet blandt dere og andre supportere, misunnelsen lyser lang vei når dere klager slik.
Tellingene som er gjort 2 ganger nå som jeg vet om beviser faktisk at vi har et STORT antall sanger som brukes hver kamp.
Dere spilte en avgjørende kamp i går om gullet og dere hørtes nesten ikek i det hele tatt, det er faktisk en skam!Kommentar
-
Jeg kan være enig og si at noen sanger ble sunget alt for mye ,men det var ganske mange sanger som ble sunget igår. Er det noen som har telt?
Jeg tar fra minnet:
1 ) Vi er på stadionm
2) Skarru verra lillestrømgutt
3) Fugla Klappklappklapp
4) Trom/klapp klapp/Trom Klapp/TROM FUGL!
5) Vi er Lillestrøm Kanaris
6) Shalalaalla ååååååå lillestrøm
7) Cupen skal hjem til Lillestrøm
8) Forza Fugla, olé, olé
9) "Noe om hopping , husker ikke helt hvordan den gikk"
10) Super LSK
11) Fugla til vi dør
12) Vi er kanaris og holder aldri kjeft
Men det er garantert flere..Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar