Les posten min. Alle disse sangene gikk i ganske lange perioder..12stk som jeg husker ,men ikke stol på meg , jeg fikk meg litt mye innabords etterhvert på martins
Stemningstråd LSK-Brann
Collapse
X
-
Du har vel et poeng der, tror det blir mye bedre hvis vi står å ser på kampen, stumme som få, selv under 3-1.
Neinei, pell deg tilbake til deres (tydeligvis lite interessante) forum.Kommentar
-
Har ingen problemer med å forstå de som kasta ting, jeg kasta noe selv også. (Utesteng meg gjerne, Ronny.) De forbanna idiotene av noen Brann-spillere kan skylde seg selv, de ber om bråk når de feirer på den måten. Jeg hadde ikke akkurat blitt lei meg om en av dem hadde blitt skada som følge av kasting av gjenstander.
Forøvrig skal minst 3 Brann-spillere ha gult kort for provoserende oppførsel, men den gang ei. Noe annet enn reaksjoner fra NFF mot Brann-spillerne vil våre hårreisende, men vi er jo ikke direkte vant med støtte fra den kanten.
En sammenligning med Klanens kasting er dessuten latterlig. Klanen kasta en ølboks på en spiller som ikke gjorde en dritt, dette her var overlagt provosering fra Brann-spillerne. Hadde de løpt forbi oss uten å provosere hadde jeg ikke sagt en dritt, men reaksjonen som kom på dritten dems nå var bare rimelig.Kommentar
-
Hva skal de handle mot da? Sist jeg sjekket var det ytringsfrihet her i landet, det gjelder vel også på forumet?Kommentar
-
Kasting av gjenstander. Evt manglende vilje til å legge av seg denne oppførselen. Det var 2000 Kanari-Fans som ble provosert av Björnssons målfeiring. Av disse var det ca en promille som kastet gjenstander, og de trenger ikke å forsvares en millimeter.
UT MED PAKKET!Kommentar
-
lett å finne dem ikkesant.....
Kommentar
-
Jeg kan være enig og si at noen sanger ble sunget alt for mye ,men det var ganske mange sanger som ble sunget igår. Er det noen som har telt?
Jeg tar fra minnet:
1 ) Vi er på stadionm
2) Skarru verra lillestrømgutt
3) Fugla Klappklappklapp
4) Trom/klapp klapp/Trom Klapp/TROM FUGL!
5) Vi er Lillestrøm Kanaris
6) Shalalaalla ååååååå lillestrøm
7) Cupen skal hjem til Lillestrøm
8) Forza Fugla, olé, olé
9) "Noe om hopping , husker ikke helt hvordan den gikk"
10) Super LSK
11) Fugla til vi dør
12) Vi er kanaris og holder aldri kjeft
Men det er garantert flere..
14.Hater Bergen by
15.Cupen er for bønder
16.Her skal det bli ett helvette
17.I morra skal du dø (eller noe)
18.Vi kan no som ikke dere kan vi kan synge rett fram.
19.Alle spiller sangene før match
Sikkert enda flere ogsåKommentar
-
Jeg syns "hater hater hater bergen by/rosenborg osv" bare er flaut å høre. Vi er kreative nok til å finne på noe bedre. Har mer sansen for sanger av typen gammal tante/vi kan no som ikke dere kan/pappan din.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Helst burde man hatt så mange regler at man kunne utestengt hele Kanarifansen.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Kommentar
-
Fantastisk lesning:
Sitat:
"Kanarifansen - Norges latterligste supportere
Her rundspiller Brann Lillestrøm på Åråsen, men bryr Kanarifansen seg? Nei, de fortsetter å synge av full hals som om det var de som ledet 5-1. Patetisk, rett og slett. Supporterne til LSK bryr seg tydeligvis ikke om laget sitt, men er mest opptatt med å tromme og synge den samme sangen om og om igjen. Enhver annen norsk supportergruppe ville holdt kjeft i en så tragisk situasjon og latt motstandernes supportere få lage liv, men Kanarifansen skal liksom prøve å vise at de kan synge like høyt uansett. Hva med å vise litt respekt for andre fans, sier jeg...
Edit: Forresten kaster de ting ut på banen, noe som gjør dem til enda dårligere supportere. Norges dårligste? "Kommentar
-
Fantastisk lesning:
Sitat:
Her rundspiller Brann Lillestrøm på Åråsen, men bryr Kanarifansen seg? Nei, de fortsetter å synge av full hals som om det var de som ledet 5-1. Patetisk, rett og slett. Supporterne til LSK bryr seg tydeligvis ikke om laget sitt, men er mest opptatt med å tromme og synge den samme sangen om og om igjen. Enhver annen norsk supportergruppe ville holdt kjeft i en så tragisk situasjon og latt motstandernes supportere få lage liv, men Kanarifansen skal liksom prøve å vise at de kan synge like høyt uansett. Hva med å vise litt respekt for andre fans, sier jeg...
Edit: Forresten kaster de ting ut på banen, noe som gjør dem til enda dårligere supportere. Norges dårligste? "Kommentar
-
Genialt! Her er det en som kaller oss latterlige fordi vi støtter opp om laget vårt! Årets gullkornTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Man kan jo stille spørsmålet:
Hva er mest latterlig? Å holde kjeft i 20 minutter med en 2/3-måls ledelse og seriegullet i sin store hule hånd, eller å støtte sitt eget lag, samme hva som skjer?Kommentar
-
Fantastisk lesning:
Sitat:
Kommentar