Stemningstråd LSK-Brann
Collapse
X
-
Opprinnelig skrevet av miller
Du må da skjønne det at vi som har fulgt Brann i utallige år vet at Brann kunne lett gitt fra seg en to-målsledelse mot lsk.
------------------------------------------------------------------
da holder man i hvert fall ikke kjeft, da synger man som faen for å hjelpe laget til seier! nok et idiotisk påskudd hvorfor man ikke hører lyd fra den kantenKommentar
-
Fantastisk lesning:
Sitat:
"Kanarifansen - Norges latterligste supportere
Her rundspiller Brann Lillestrøm på Åråsen, men bryr Kanarifansen seg? Nei, de fortsetter å synge av full hals som om det var de som ledet 5-1. Patetisk, rett og slett. Supporterne til LSK bryr seg tydeligvis ikke om laget sitt, men er mest opptatt med å tromme og synge den samme sangen om og om igjen. Enhver annen norsk supportergruppe ville holdt kjeft i en så tragisk situasjon og latt motstandernes supportere få lage liv, men Kanarifansen skal liksom prøve å vise at de kan synge like høyt uansett. Hva med å vise litt respekt for andre fans, sier jeg...
Edit: Forresten kaster de ting ut på banen, noe som gjør dem til enda dårligere supportere. Norges dårligste? "
Hahahahaha! Den personen som skrev det der må jo være helt stokk dum. Rett å slett utrolig. Nå fikk jeg meg en god latter i dag. Spesielt en setning jeg likte: "Hva med å vise litt respekt for andre fans, sier jeg... " Hahaha!
Angående de Brann supporterene som driver å vanker rundt på forumet, moderatorer kast de ut! begynner å bli lei de nå, rett å slett.Kommentar
-
Når tingene nå har roet seg, synes jeg det er grunn til å berømme håndteringen av kaste-episoden mot Brann. Kanarifansens beklagelse, jf. nyhetestråden, legger saken død. Synes også det var voksent av Solli og Björnsson å beklage feiringen foran fansen.Kommentar
-
Kommentar
-
Litt pinlig å lese at Brann-supportere på en eller annen dum måte skal bortforklare at andre oppfattet oss som lite støttende til eget lag under kampen på søndag.
Men det er nå engang slik at når man står midt i en gjeng med supportere, så hører man som oftest seg selv best. Det er ikke alltid like lett å høre motstandernes supportere når man hyler selv.
Selv stod jeg godt plassert blant de røde på søndag, og synes vi laget godt med liv. Selvfølgelig har vi hatt bedre dager. Men likevel så må jeg si at vi hørte lite til dere utenom trommingen. Påstår ikke at vi var bedre enn dere, det skal jo godt gjøres når vi er maks 1200 og dere er 8000..
Men når gule drakter begynner å forlate stadion på stillingen 3-1 med 15 minutter igjen å spille, da begynner jeg å lure. Vi har også slike folk i Bergen, men Åråsen er mer intim stadion, og det merkes derfor bedre der.Kommentar
-
Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen.Kommentar
-
Kommentar
-
Jo, jeg leste det. Jeg ville bare påpeke at det er i Bergen folk er _verst_ på det. Selv om jeg ikke var særlig glad når jeg så at folk begynte å gå.Kommentar
-
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Sikkert mange som er lei av denne diskusjonen nå...
1. Dere har én stil (sydlandsk, Italia, Spania osv) - vi har en annen (britisk). Kan ikke sammenlignes. Ferdig med den diskusjonen.
2. 2000 Kanari-fans synger høyt, da skal det godt gjøres å høre bortelaget som er plassert lengst vekke, samme gjelder for bortelaget (minus antall supportere vel og merke). Står du midt i supportergruppen hører du bare dine egne. Ferdig med den diskusjonen.
3. Trondeo: "Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen."
Hvor kom det oppgulpet fra? Og når du skriver "er vel" så viser du bare hvor lite du vet om saken. Skal jeg falle ned på ditt nivå så får jeg vel bare anta at de bildene som TV2 viste fra LSK-Brann er representative for hver eneste LSK-kamp --> publikum forlater stadion ca 10-15 minutter før full tid hvis LSK ligger under.If heartaches brought fame in love's crazy game,
I'd be a legend in my time.
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
I'd be a legend in my time.
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
-
Dårlig av Brannfansen med tanke på hvor mange de var og hva andre grupperinger har prestert på Åråsen tidligere iår. Trodde faktisk vi skulle høre mer av de nå som de lukter på gull og alt. Ny sang har de også iårPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Sikkert mange som er lei av denne diskusjonen nå...
1. Dere har én stil (sydlandsk, Italia, Spania osv) - vi har en annen (britisk). Kan ikke sammenlignes. Ferdig med den diskusjonen.
2. 2000 Kanari-fans synger høyt, da skal det godt gjøres å høre bortelaget som er plassert lengst vekke, samme gjelder for bortelaget (minus antall supportere vel og merke). Står du midt i supportergruppen hører du bare dine egne. Ferdig med den diskusjonen.
3. Trondeo: "Brann-"tilhengere" er vel mest kjent for å dra tidlig fra kampene enn noen andre når laget ikke ligger i ledelsen."
Hvor kom det oppgulpet fra? Og når du skriver "er vel" så viser du bare hvor lite du vet om saken. Skal jeg falle ned på ditt nivå så får jeg vel bare anta at de bildene som TV2 viste fra LSK-Brann er representative for hver eneste LSK-kamp --> publikum forlater stadion ca 10-15 minutter før full tid hvis LSK ligger under.
Det første punktet ditt er feil. Britene er kjent for å synge massivt i motgang. LIverpool i Istanbul feks. Brann sin stil er null synging i motgang. Ergo har dere deres egen stil.Kommentar
Kommentar