flisbyen ballklubb sparker igang sesongen på mandag. Hjertelig velkommen
Flisbyen 08
Collapse
X
-
også er det bare å henge seg på Flisbyen Ultras Casuals Kamikaze som blussa, drakk, tissa og slang ukvemsord bl. a mot Åkrene i fjor. Lei supportergruppe. Takhøyden er litt høyere i 4.div. Mandag på stadion, fredag mot Rælingen på sandbekkenI'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.Kommentar
-
Ja, jeg vet det sikkert var ment som ironi, men det hadde jo passet utrolig bra da!Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
JA, det er det
*Hoho er en skapfugl*Kommentar
-
F.U.C.K F.U.C.K F.U.C.K!!! ÅÅåååå flisbyen..................Kommentar
-
Om de ikke hadde gjort som i Antikken, spilt naken!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nå ligger det et forslag inne fra LSK om at Team Strømmen skal skifte navn til LSK.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Hvordan i huleste klarte dere å dra inn team 2010 inn i en tråd om Flisbyen,klovner.
Opps,jeg glemte at dere er en gjeng internettronkere uten et liv på fritiden.....
Da kaster jeg ut en utfordring til dere.Løsriv dere fra tastaturet en kveld og gå å se på Byen.Kanskje det gir mersmak med frisk luft
Velkommen skal dere være!
Heia Flisbyen!!Kommentar
-
Hvordan kan man unngå å elske dette:
Internasjonalt tilsnitt på kampene også.. Prøv å streak på Åråsen..
I'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.Kommentar
-
Nudist World Cup: http://www.youtube.com/watch?v=OA7axZqe9METankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar