Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
og hvis, mot formodning, ikke finspillet til Breddefotballens Barcelona skulle varme, kan jeg love at kosepraten/meldingene fra sidelinja vil varme,...
P.S. ultraslogoer bifalles og godkjennes.. Flagg og bluss også.. ølpose er nærmest påkrevd...
I'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.
Vi må jo ha som mål å få til en buss tur til en borte kamp, her er det vel fritt fram for og blusse også(tror jeg).Hvilken dager går kampene på ?Faen så kult det hadde hvert med en lørdagskamp på bortebane.
Dere er så negative til damefotball !
Til dere mannfolka som har barn: Skal dere være like negative hvis dere har en datter som byner med fotball også kanskje ?
Til dere mannfolka som har barn: Skal dere være like negative hvis dere har en datter som byner med fotball også kanskje ?
Ingenting imot at barna mine begynner med fotball.Kjerringa spiller også fotball.Jeg er på de kampene stort sett.Det betyr ikke at jeg synes damefotball er kult.Jeg synes det er komisk.Damefotballen fortjener ikke pengene som plutselig har blitt spyttet inn.Men!Damefotball på høyt nivå inneholder mange bra prestasjoner,men det gjør det ikke noe mer interessant.
Ja. Hilsen Christian som har en datter på tre år
Damer bør begynne med 7-fotball. Da kommer de i hvertfall fram til mål hvis dem skyter fra straffemerket.
Damer bør begynne med 7-fotball. Da kommer de i hvertfall fram til mål hvis dem skyter fra straffemerket.
Haha så bra! :P
Damefotball er ikke interisant for fem øre. Merkelig at TV2 nå satser på å vise dette i en egen sending...
Meeeen, den dagen damefotballen får like mye tv seere, like mye publikum på kamper og like mye mediadekning (ikke BARE at de klager over at noen glemmer cupfinalen dems eller dårlige lønninger) som herrefotball, så skal jeg vurdere å endre synet mitt på dette
Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...
Start egen damefotballtråd a.. Siden verken poeng eller finspill er tilstede hos LSK, og man kan føle seg litt deppa, så vil poeng og finspill hagle for Hesta på stadion i dag kl. 2015.
I'd rather have a bottle in front of me
than a frontal lobotomy.
Kommentar