Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Hehe... Herlige oppgjør disse Aakrene/Flisbyen-derbyene. Var på en slik derby-kamp sist for et par år siden på Lillestrøm Stadion.
Men må innrømme at jeg har litt vanskeligheter for å bestemme meg hvem jeg egentlig holder med...
De fra Aakrene som jeg har prata med er jo svært overbevisende, da.. Hehe.. Men Flisbyen har jo sin sjarm og gimmick, de og...
Aakrene eller Hesta...?
åkern er seriøse uten talent,men stort sett hyggelige gutter selv om de kan være litt sure og tverre når Byens patrioter erter dem litt.Har divisjonens beste vafler
Trenger flere fans da disse stort sett består av kjærester og foreldre.
Byen er en gjeng med gladgutter som ikke er altfor seriøse,men mest glad i en pils eller to.Liker best å slå tunneler og taper ofte mot de dårligste lagene som tråkker til litt i duellene og kælker ball.
Har en brukbar tilhengerskare og kan trekke over 100 tilskuere.Spesielt hvis kampen går på en fredag kveld.
Flisbyen 2 - Åkrene 2 2-6 (0-6)
Av Jon-Arne Chr. Møller
Åkerns rekrutter kjørte over Byen 2 i første omgang. At det bare stod 0-6 til pause kan Byen takke sin keeper for som hadde hevet seg flere hakk fra Skedsmokampen. Flere fine beinredninger.
Flisbyens gutter sleit med kommunikasjon og avstander.
Det positive var at 2. omgang ble vunnet 2-0 og var slettes ikke værst.
Ole-Johanes ble satt ned som stopper og klarte seg meget bra. Ellers så ble vel . Ellers fikk Rune D og Stein kjenne hvordan det var og spille kamp igjen og klarte seg seff. bra på dette nivået. J. Otten 2 målscorer fine prestasjoner begge. Martin var også positiv synes jeg.
Skal også bli morro og følge Mini i åra fremover, mye fotball i den lille gutten
De som startet var følgende:
Jon-Inge
Cato
Kjetil
Magnus
Anders M
Ole-J
Stein
Kjell
Tor
Mini
Thomas