3-6? Måtte ha vært en arti kamp å se på.
Flisbyen 08
Collapse
X
-
Husk førstkommende fredag klokken 2015: Lokalderby på kunstgresset mellom Flisbyen og Åkrene. Antageligvis det heftigste oppgjøret i 4. divisjon i Norge.
Møt opp!!
PetterKommentar
-
Hva skjer denne magiske kvelden, snakker vi forspill med quiz eller er det rett på kamp.. Her må alle pasienter møte opp .. Her blir det garantert blussing,fyrverkeri,drikking,drittslenging,spying, osv,osv.og ikke minst SEIER......Få et intervju av Møllern i avisa dagen før kampen,faen hadde vert fett med 500tilskuere. Kan noen tipse tv 2 om denne kampen....Last edited by tullebukk; 13.10.2008, 21:10.Kommentar
-
Hva skjer denne magiske kvelden, snakker vi forspill med quiz eller er det rett på kamp.. Her må alle pasienter møte opp .. Her blir det garantert blussing,fyrverkeri,drikking,drittslenging,spying, osv,osv.og ikke minst SEIER......Få et intervju av Møllern i avisa dagen før kampen,faen hadde vert fett med 500tilskuere. Kan noen tipse tv 2 om denne kampen....
Desverre blir det ikke drikking eller blussing på stadion, da Flisbyen allerede har fått advarsel og deretter bot for dette (se brev fra AFK tidligere i denne tråden).
Oppfordrer alle til å respektere dette, ettersom klubben ikke har råd til flere bøter og ikke vil ha flere reaksjoner fra kretsen.
Men drikking før og etter blir det..
Martins fra kl. 18.00 på fredag?Kommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Mange her som skal dit eller?
Tenker jeg drar dit, men har ennå ikke helt bestemt hvem jeg holder med. Men kjenner det nok når jeg nærmer meg stadion...
F.U.C.K. stiller vel noen titalls supportere, mens supportera til Åkrene stiller en del færre.
Leve oppgjøra mellom Flisbyen og ÅkreneLast edited by Fugla- patriot83; 16.10.2008, 20:58.-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Mange her som skal dit eller?
Tenker jeg drar dit, men har ennå ikke helt bestemt hvem jeg holder med. Men kjenner det nok når jeg nærmer meg stadion...
F.U.C.K. stiller vel noen titalls supportere, mens supportera til Åkrene stiller en del færre.
Leve oppgjøra mellom Flisbyen og ÅkreneKommentar
-
-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Det kommer to representanter fra Akershus Fotballkrets til kampen mot Åkrene i dag. Grunn: Høyrisikokamp. Hallo!! Vi snakker 4. divisjon Norge her, dette blir for dumt, virkelig!!!
PetterKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Synes det var bra oppmøte tross kulden.
F.U.C.K. lagde bra med liv og det spesielt i starten av andre omgang. Åkrene sine supportere hørte man vel ikke - reint bortsett fra noen få rop fra noen småjenter.
Ellers moro at de fleste sangene er (selvfølgelig) LSK-sanger hvor navnet er bytta om til Flisbyen/byen/hesta. På enkelte rop/sanger fikk Flisbyen uttalelsen "Flisbyén". Hehe.. Men cred. til F.U.C.K - jævlig moro med så bra engasjement i fjerde divisjon. Endte opp med å stille meg ved F.U.C.K. med hvitt skjerf.
Ellers var det herlig å se litt bluss igjen. Det var noen få bluss i pausen som virkelig lyste opp nattmørket på Stadion. Jeg kommer alltid til å elske effekten blussing har!
Interessant at kampen blei så jevn som den blei tross Flisbyens røde kort etter fire minutter. Begge lag var dårlige med å få opp folk i angrep når de vant ballen. Det var en del bra defensiv arbeid fra begge lag, men mye horribelt fremover.
Leve oppgjøra mellom 'Byen-Åkrene!-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar