håper vi sender ålesund ned å at kamma klarer seg i kvalikken, alltid moro med Hamar Away!
Ham/Kam eller Aalesund? Hvilket lag ønsker du ned i 1. divisjon?
Collapse
X
-
Jeg finner det forøvrig merkelig at Ham-Kam har fått stemmer her. AaFK må være den mest sjelløse klubben i Tippeligaen, mens Ham-Kam er som en syltynn utgave av oss. Sier meg enig med trigz: Aalesund må dø!Kommentar
-
Vegvesenet ned selvfølgelig. Ham-Kam er jo et riktig så trivelig lite lag."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
AaFK, selvsagt. Ekle farger, ekle spillere, ekkel trener, dritekle supportere(som til alt overmål er bedre enn oss, ifølge NFF), ekkel dialekt, ekkel bane, ekkel stadion, ekkel fotball. Eneste positive jeg har å si om klubben er at Diego Silva er god. Æsj. Æsj. Æsj. Æsj. Æsj.
Hamkam... Tja. Arne og Påsan er jo selvsagt godgutter, og jeg unner dem naturligvis TL neste år også, men da gjerne med en annen klubb. HamKam har nemlig et stort problem, og det er at hamarsinger er jævla dumme. Følg nøye med på hva som ropes på tribunene under kamp neste gang du får muligheten, så vil dere straks kjenne irritasjonen og fortvilelsen over det smertefullt ikkeeksisterende intellektuelle nivået det vartes opp med.
Sogndal derimot! ALT er GULL med den klubben! Nydelig sted, sjarmerende stadion, grisesexy dialekt(Å JODA), spillere med lojalitet som blir med klubben opp og ned(Rune Bolstad og Terje Skjeldestad, til dømes)... Yes, please!Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
I år kan bli et historisk år!
Om Lyn mister lisensen, får Ham-Kam plassen i TL tilbake. Om AaFK samtidig (mot alle odds) ryker mot Sogndal rykker IKKE laget som endte sist på tabellen ned, men laget som endte nest sist rykker ned.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Sjøl i NFF tviler jeg på at noen kan se på at dette skjer.
Så en nettavis som uttalte at HamKam fikk plassen hvis Aalesund vant kvaliken, men at Aalesund beholdt plassen hvis Sogndal mot alle odds skulle vinne sammenlagt. Da må HamKam allikvel ned. Høres logisk ut.Vidar Evje
Kommentar
-
Kommentar
-
Et utfall som uansett kan frata HamKam alle muligheter til å bli værende i Tippeligaen, er hvis Sogndal skulle klare å snu Aalesunds 4-1-ledelse fra Fosshaugane i kveld.
Hvis Kjetil Rekdals AaFK mot formodning ryker ut i kvalikens returkamp, er det de, og ikke HamKam, som har førsterett på en eventuell ledig plass i TippeligaenKommentar
Kommentar