selv om jeg gjerne vil se Sogndal videre. så var det der et helt herlig selvmål
Sogndal eller Aalesund? Hvilket lag ønsker du ha med i tippeligaen 2009?
Collapse
X
-
Samma det, Sogndal vinner lett på Danskebåten Arena..
4-1 vinnner Sogndal der, mao. 4-5 sammenlagt, og velkommen til det beste selskapHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Aafk er en skamplett. Et makkverk av en fotballklubb. Makan til Amerikanske tilstander har jeg aldri vært borti før på en fotballstadion.
Nei for faen få Sogndal opp i det gode selskap.Kommentar
-
Arrrrggh, for et møkkalag. Hva er poenget med en plastikkbane når du faktisk har muligheten til å ha gress? Jeg skjønner at de som holder til nord for polarsirkelen sliter med å få grønn plen i mars, men Ålesund? Molde har da hatt kjempebra gress i mange år nå. Denne utviklinga liker jeg absolutt ikke. Nå bygger Stabæk stadion med tak. Det er jo riv ruskende galt. Fotball er en utendørs idrett. Hva skjer med flomlyskamper på sene kvelder med duggvått gress? De vil ikke eksistere lenger om dette fortsetter."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Latterlig når Rekdal påstår at Sogndal har landets verste hjemmepublikum. Han må jo lide langt inn i sjela hver gang han lader opp til hjemmekamp på danskebåten. Fitteklubb. Vekk med dere!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kommentar
Kommentar