Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Søpla reiser til Haugesund med en tropp på 17 mann. 2 keepere og 9 forsvarspillere... De har ikke spisser i laget da Veigar Flopp holder seg lukket hjemme på soverommet. Forspranget de har på LSK er straks spist opp...!
Gi Martin ny langtidskontrakt NÅ!Kommentar
-
Nå som gutta spiller fotball igjen og vi har fått flere gode forsterkninger så gleder jeg meg til å ta hevn for deres flakse 1-1 på Åråsen i vårsesongen. Det er så lenge siden vi har slått dem skikkelig, så det skal bli skikkelig deilig å knuse dem på ullevål samtidig som vi synger dem ut og hjem til hadeland.Kommentar
-
Haugesund vant fullt fortjent 4-2. Søppla lukta dritt og jeg er glad . Eneste som er litt synd er at Jan Erik "The piss talker" Aalbu ødelegger hele nedsablinga av søppla med sitt partiske pisspreik. Faan for en dust - velger glatt å overse at en Haugesund spiller blir klippet ned og mister et soleklart frispark før fella reduserer på en gigantisk keepertabbe. Presterer så å hylle fella for et fantastisk skudd!??? Er så dritt lei søpple-runk fra media og gamle valle ansatte som bestikker seg inn i media for å forsøple sunne fotball interesserte sin oppfatning av tingenes tilstand.
...men bydels dritten tapte så da er jo kvelden fortsatt bra. Ikke minst er kvelden fortsatt ung! Skål!Kommentar
-
Haugesund vant fullt fortjent 4-2. Søppla lukta dritt og jeg er glad . Eneste som er litt synd er at Jan Erik "The piss talker" Aalbu ødelegger hele nedsablinga av søppla med sitt partiske pisspreik. Faan for en dust - velger glatt å overse at en Haugesund spiller blir klippet ned og mister et soleklart frispark før fella reduserer på en gigantisk keepertabbe. Presterer så å hylle fella for et fantastisk skudd!???Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Kommentar
-
16min.: Vålerenga har flere personer i støtteapparatet sitt på benken, enn de har spillere. 7-6.Kommentar
-
LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Som en Enga kar (som mange her på forumet kjenner) skrev på facebook.
Etter å ha sett Vålerenga-Valdres så trengs det spillere....Verken Ibba, Dawda eller Solli hevda seg i den kampen i 2.divisjon!Kommentar
-
fra vg live:
"Gult kort Odd Grenland: Fredrik Semb Berge. Stopperen får korrekt gult kort etter at Fellah har passert han med en finte på tjue meter. Frispark i meget god posisjon for vertene nå."
Whaat? Kort uten å ha "felt fellah"?
Har søpla betalt dommeren godt idag?
Edit: måtte bare ha det med : "Mohammed Fellah får ikke til noe godt skudd og skrur ballen et godt stykke over mål."LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Bare vent, plutselig så finner martin ut at siden barcelona spiller med offensive spillere i forsvar så skal enga også gjøre det. Barrett blir flytta ned som spillende midtstopper og blir etterhvert uvenn med møbelsnekkeren.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
Kommentar