Hvor fort man glemmer overlevelse og seriegull i rene dommergaver... Oppbrukt ord, men like fullt: Patetisk.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Gøy at spillere blomstrer med en gang de forsvinner fra Valle. Pusic siste eksempel. Herjer i FFK.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
RIF - Oslos stolthet!
Neste reklamesnutt på TVNorgeAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Ærlig talt, dere skjønner at det er på grunn av saker som dette at vi blir ledd av, ikke sant? Dette innbyttet er en storm i vannglass, og det kunne like gjerne vært vi som gjorde det. Faktisk bør vi være ytterst forsiktige med å påstå at vi aldri kunne gjort det samme.
Reglene er klare, dette er lov. Da er det heller ikke noe problem. Søpla betalte også prisen ved å gi fra seg ett bytte. Uproblematisk.Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!Kommentar
-
Ærlig talt, dere skjønner at det er på grunn av saker som dette at vi blir ledd av, ikke sant? Dette innbyttet er en storm i vannglass, og det kunne like gjerne vært vi som gjorde det. Faktisk bør vi være ytterst forsiktige med å påstå at vi aldri kunne gjort det samme.
Reglene er klare, dette er lov. Da er det heller ikke noe problem. Søpla betalte også prisen ved å gi fra seg ett bytte. Uproblematisk.Kommentar
-
Reglene er klare, dette er lov. Da er det heller ikke noe problem. Søpla betalte også prisen ved å gi fra seg ett bytte. Uproblematisk.
For det andre, synes jeg faktisk tippeliga og adeccoligaklubbene har et visst ansvar om å stille med det laget som man i utgangspunket kan stille med. Jeg synes det er etisk uriktig å drive å trikse og bytte for å få en enkelt spiller klar til en kamp, kun fordi man ga faen i 2. laget i vårsesongen. Dette minner meg noe om det Real gjorde i fjor da ramos og Alonso fikk rødt kort med vilje for å nulstille kortene inn til 8 delsfinalen.
For det tredje reagerer jeg og er sint, fordi det selvfølgelig er søpla som gjør det, og fordi det selvfølgelig går ut over Lillehammer....
At det er uproblematisk er hvertfall tull !Kommentar
-
Siem om Vålerengas keeperbytte: - En gråsone
** NFF-toppen ber klubbene tenke seg om
** Konkurrent i 2.divisjon reagerer kaller enga feige
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10046205LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Jeg liker ikke å forsvare enga egentlig, men nå har de sikkert stilt med Kongshavn i omtrent alt av 2. div kamper hittil, så at de gjør noen bytterokkeringer for å stille med Kongshavn i denne også gjør jo at laget dems blir mer likt laget som har møtt de andre lagene i 2. div og gjør vel konkuransen mer riktig enn om de plutselig stilte med 3. keeper etter å ha møtt rivalene til Lillehammer med 2. keeper. Saken hadde stilt seg ganske annerledes om det var 1. keeperen de triksa med for å få klar til 2. div synes jeg.Kommentar
-
Tror faktisk ikke LSK ville ha gjort det. Røttene i klubben er bygd på mye solid måte og på bedre prinsipper. Det VIF gjør en un-fair. Og deg for å spille i det som kalles fair play ligaen.... Gir meg en dårlig smak i munnen. Ville fått samme dårlige smaken i munnen om LSK, mot alle odds, skulle gjort det samme.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kan i grunn bare konkludere med at vi ikke er enige om det vif gjør er korrekt. Hva det gjelder reservelagene, burde det vært en/flere ligaer bestående av lagene i de to øverste divisjonene slik at man kan dele det inn regionsmessig for å minske reiseavstanden.Kommentar
Kommentar