Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TheSilentMajorit
    I karantene
    Møteplager
    • Oct 2012
    • 99

Hogmø var på Mother India i kveld men to andre gubber i dress og hadde med seg en prospekt fra HOme under armen....

Flytter på seg fra NAV kontoret i Nord til NAV sentral i Slummene? Hvis ja, så er dette fantastisk nyheter. Tipper at han blir sykemeldt innen 6mdr av en inngått ansettelse med Søpla jeg"......

Kommentar

• Hamburg & Kanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 3006

Opprinnelig skrevet av xeR
      martin andresen r aktuell som ny manager i crystal palace... Unike i england?
      De skal visstnok bli hele Storbritannia's Barcelona.
      LSK Norges beste lag

Kommentar

• Kjell.T.Ring
        Poll St. Ring
        --==FORUMRUNKER==--
        • Dec 2005
        • 11796

Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        De skal visstnok bli hele Storbritannia's Barcelona.
        Best i England. Unike i Storbritannia.
        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

Fellah skulle ønske at sesongen er over. Helt greit at han har den innstillingen før de to siste kampene.

Kommentar

• bjarmann
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 2987

Skremmer meg litt at siden om Vålerenga har hele 213 sider på vårt forum. Den klubben fortjener ikke vår oppmerksomhet. Samtidig syns jeg det var noget pinlig at man begynte å synge "vi hater enga" mens spillerne kommer for å motta hyllest etter Stabæk kampen. Da er det spillerne og Lillestrøm som skal synges for og ikke hatsanger om Enga. Forstår at meninga var å fyre opp om neste kamp mot apene men allikevel.
            I år så tar vi alt

Kommentar

• knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9537

Hyllest for å ha slått 0 motstand, er ikke like viktig som å minne spillera på at de kan redde stumpene av drittsesongen 2012 ved å slå engen, imo.

Kommentar

• Reyrey
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2010
                • 379

Opprinnelig skrevet av bjarmann
                Skremmer meg litt at siden om Vålerenga har hele 213 sider på vårt forum. Den klubben fortjener ikke vår oppmerksomhet.
                213 sider med masse dritt om en drittklubb så bydelsområdet.. de fortjener det (dritt)
                Deilig for mange her "inne" å få ut litt sinne/hat over en så ekkel klubb

Gleder meg til å dra nedover til helgen med "Partybussen" hehe!! Tror vi har noe godt i vente i denna kampen

LA OSS PISSE PÅ APENE!! FORZA FUGLA<3
                LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• Folke
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2008
                  • 5955

Med tap på søndag kan vi bare stenge denne tråden etter min mening.. Blir det seier er det selvsagt lov og ikke minst morro å le litt av bydelsrottene, men mange magre år gjør det hvertfall vanskelig for meg å le av lag som pisser oss opp etter ryggen i kamp etter kamp (selv om de utenfor banen gjør usedvanlig mye rart).

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

For det første: søpla skal ha all dritten dem fortjener, uansett sammenheng, setting eller grunnlag. De er en parodi på en fotballklubb som har bygget hele sin "storhet" på utelukkende tre faktorer:

A) På nittitallet fikk to klansskaller kontroll over sportsredaksjonene i landets to største tabloidaviser. Vg og SPESIELT Dagbladet har siden fortonet seg som rene fanziner for klubben, som dermed er blitt tildel en pressedekning som er totalt ute av proporsjoner i forhold til klubbens faktiske nyhetsverdi og allmene interesse.

B) Blodpengene til Norges grådigste og mest kyniske rasshøl, mini-Mattel Fredriksen. For hver million brukt på søpla er det minst en død pakistaner/inder/bangladesher(?)/nepaleser.

C) Resten av Oslo-fotballen er utrolig nok blitt drevet av enda større idioter enn det søpla har klart å grave frem. Enten det, eller så er det så enkelt som at punkt b veier opp for punkt c. En og to og 43 nepalesere, en og to og 63 pakistanere, etc.

For det andre: Søpla har ikke vært bedre enn oss i en seriekamp siden de hadde den beste spilleren vår på lån. Dette er et udiskutabelt faktum, og ALLE seirene de har tatt på Åråsen under pappadalten har vært grovt ufortjente eller direkte resultater av dommerkorrupsjon oooog 1 og 2 og 73 bangladeshere.

FUCK alt som har med søpla å gjøre. Om vi så er i tredje div og de har tatt sitt femte strake seriegull.
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Samtale mellom meg og en klanskalle på Narvesen i dag tidlig:

Meg: Ja, vi sees vel på søndag?

Klansape: Den kampen taper vi!

Meg: Ja, det er jo ære å spille for.

Klansape: Vi har ikke ære..

Meg: Takk for at du sa det selv

Kommentar

• Reyrey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2010
                        • 379

Søpla's beste mister derby, hehehe

LSK i med- og motgang <3

Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifo

Kommentar

• trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7130

Ingen oppdateringer i denne etter at vi hadde avføring over hele klubbens kollektive manndom sist søndag? WTF?!
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• rEPPA
                            *****istrator
                            • Nov 2003
                            • 3933

Opprinnelig skrevet av trigz
                            Ingen oppdateringer i denne etter at vi hadde avføring over hele klubbens kollektive manndom sist søndag? WTF?!
                            Stillhet er kanskje det verste for narkotikamisbrukerne som måtte forville seg inn på dette forumet. Det er bare nydelig å nyte den saftige karamellen jeg fikk på søndag. hmmmmm...
                            www.kfl.no/debatt

Kommentar

• TheSilentMajorit
                              I karantene
                              Møteplager
                              • Oct 2012
                              • 99

Søpla nekter å innrømme at de har begynt å manipulere bildene for å øke tilskuertallene

VIF fans...jpg

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Ifølge TV2 har VIF kontaktet Svennis om den ledige jobben etter Martin Andresen.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Ifølge TV2 har VIF kontaktet Svennis om den ledige jobben etter Martin Andresen.
                                  Han koster vel ikke mer en 20-60 mill i året? Bra deal!

Kommentar

• Laksen
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jul 2004
                                    • 287

Fra BA.no sitt oddstips:

Her er vårt dobbelttips 18. november:

52. Fredrikstad - Molde 1,95 3,45 3,05 B
                                    55. Lillestrøm - Haugesund 1,75 3,35 3,85 H

Vil du booste denne oddsen, tar du med Viking-seier mot Vålerenga. Tror ikke noen i Enga gidder gi Martin Andresen en verdig avskjed. Odds 1,62.

http://www.ba.no/spillsenteret/article6348453.ece
                                    Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

Kommentar

• TheSilentMajorit
                                      I karantene
                                      Møteplager
                                      • Oct 2012
                                      • 99

Klanen protesterer over Andresen avskjed...

class.jpg

Kommentar

• El Caco
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2009
                                        • 2286

Jeg har ikke ord..

Andresen hevder Barca endret stil etter VIF-møte
                                        Sunnmørsposten holder til i Ålesund og er regionavis for Nordvestlandet. Oppdaterte nyheter og grundig, engasjerende journalistikk. Ble grunnlagt i 1882.
                                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Totti21
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2004
                                          • 3501

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                          Jeg har ikke ord..

Andresen hevder Barca endret stil etter VIF-møte
                                          http://fotball.smp.no/eliteserien/article258240.ece
                                          Ikke rart Pep Guardiola måtte gi seg under sterkt press med en stalker fra Norge lumskende rundt i buskene.

- En gang jeg var på besøk hos Barcelona, kom Guardiola (Josep, tidligere Barcelona-trener) bort til meg og sa at han vurderte å endre spillestil. Han hadde bedt analysefolkene sine gå igjennom kampen mot oss. Dette fordi han syntes måten vi spilte oss ut bakfra på, ved å flytte midtstopperen opp i midtbaneleddet, var en så god måte å gjøre det på. Han ønsket å gjøre det samme med spillere som Mascherano og Busquets, sier Andresen.

Barcelona valgte å følge Vålerengas spillestil, noe som ga resultater.

- De endret til slutt spillestilen borte mot Milan og vant 4-2, sier Andresen.

Kommentar

Working...