Koster ikke han 19 mill eller noe nå a? Uti fra avtalen
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Stengel hater jo søpla så tviler vel litt på at han vil dit men det er kanskje bare de som legger frem den type penger?
Hva syns klanen om å hente en spiller som hater de for 7 mill?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Helt vanvittig at Rekdal selv går ut og lar seg intervjue om dette, like etter at han har lagt frem et nytt regelverk for skikk og bruk og vanlig folkeskikk i klubben. Snakk om selvskudd, alt er seg selv lik i Søpla.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Trodde bestemt de hadde endret reglene for den digitale potten, men mulig jeg tar feil. Du har ellers selvfølgelig rett mht sponsorer, men hvilke sponsorer snakker vi om da? :-DFor vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Jeg gidder ikke ctrl+c ctrl+v oversikten, da jeg ikke hadde vært happy om en tilsvarende oversikt(subjektiv) jeg hadde lagd, hadde havna hos på klanen sitt forum.
Som Stray Cat er inne på, så har jeg også hørt at det er endringer i den digitale potten, ved tilfellet vil ikke klikket ikke bety noe. Om ikke du mener typ rimi betaler?
Som oss mao:
Kommentar
-
I og med at både beinet og muskulaturen var øm, og Fellah gikk av banen for egen maskin uten støtte fra andre, valgte vi først å behandle skaden som en vanlig støtskade. Skaden ble imidlertid ikke bedre i løpet av natten etter kampen, og det medisinske apparatet i klubben valgte dermed å gjøre ytterligere undersøkelser. I forbindelse med disse undersøkelsene fant vi en liten fraktur, altså et brudd, øverst i leggbeinet.Kommentar
-
Jeg har ikke hjerte til å gjøre det så lenge jeg vet det er viktig for dem.
Bare å beklage. Får bare satse på at innlegget er bra.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Pascal Simpson, Rune Lange, Tore Andre Flo, Yssouf Kone, Kristen Viikmae, Tor Henning Hamre, Lars Iver Strand, Veigar Pall, Levan Melkadze, Sebastian Mila og Magne Hoseth. Sånn for å nevne noen.MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
Ville ikke ledd av dette var jeg dere... vålerenga har veldig god track record på å hente inn profilerte angripere og få dem til å blomstre:
Pascal Simpson, Rune Lange, Tore Andre Flo, Yssouf Kone, Kristen Viikmae, Tor Henning Hamre, Lars Iver Strand, Veigar Pall, Levan Melkadze, Sebastian Mila og Magne Hoseth. Sånn for å nevne noen.
Du glemte idioten som putta mot oss og Sæternes bl.a.
Desverre så tror jeg Rekdal er en trener som kommer til å få til mye mer enn MA, og DFH er en del yngre enn resten på lista. 1mill for DFH er et bra kjøp.Kommentar
-
Bank i bordet.MB Mutiny Soccer - Dum Spiro SperoKommentar
-
Flott profilbygging på flatbygdene...Fæle folk tvers igjennom -alle som en.Kommentar
Kommentar