1-0 til Start
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Fra søplaforumet:
Det mest imponerende i denne kampen er Rolf Daniel Vikstøl, en mann som klarer å ha langt hår og måne samtidig.Kommentar
-
Kan vel glatt nevne Samuel og Calvo i samme åndedrag. Forøvrig kan man ikke mobbe utseendet til motstanderens spillere når man har Christian Gridheim på laget. Før hadde han liten hake, men etter et år i danmark med pils og pølse har haka hans helt forsvunnet. Hodet hans er som en sylinder som stikker opp av overkroppen."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Kan vel glatt nevne Samuel og Calvo i samme åndedrag. Forøvrig kan man ikke mobbe utseendet til motstanderens spillere når man har Christian Gridheim på laget. Før hadde han liten hake, men etter et år i danmark med pils og pølse har haka hans helt forsvunnet. Hodet hans er som en sylinder som stikker opp av overkroppen.Kommentar
-
Vi får takke for at vi ikke bladde opp 3 mill eller hva det var for Ogude. God spiller men kommer ikke noe sted med dårlig og ingemting som apelerer til meg. Glad vi ikke kaster penger etter en latsabbAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Her har du lært lite opp gjennom årene: Ogude var en bra spiller da han kom til søpla, men i likhet med så mange andre kjøp råtnet han på rot i møkkaklubben og ble fullstendig ødelagt som spiller og menneske. Lista over tilsvarende talenter som er ødelagt i vif er jo milelang! Og ærlig talt: Om du så opp på tribunen under kamp og fikk øyekontakt med en av de innavla naverne som har bodd på grorud i fem år etter å ha blitt ferska i fjøset på toten, VILLE du tatt deg en løpetur på kveldstid?Kommentar
-
Virker som at Aafk har fått en slags Rekdal-effekt etter han dro til Valle. De møtes vel mot hverandre i neste runde?
Hadde vært herlig med atter et tap.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
– Folk var i råtten fysisk forfatning
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article277423.ece
ISKALD: Kjetil Rekdal lar seg ikke stresse. FOTO: CORNELIUS POPPE - NTB SCANPIX
Men Kjetil Rekdal roser spillerne etter tøff vinter. Nå mangler bare poengene..
Last edited by Kjell.T.Ring; 25.04.2013, 14:03.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Slapp av a, det er jo ikke i år de skal vinne seriegull, det er neste år!
Vålerenga har allerede begynt planleggingen av neste års VIF-tropp – den som skal ta seriegull.Kommentar
-
Barcelona og Messi kommer til sommeren for å lære mer av søpla.
http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...o-4034630.htmlAdvarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar