Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

Og nff kommer til å presse gjennom kampprogramendringer for at det skal gagne deres respektive kontoer. Noen som vet hvilken kamp det kræsjer med?
    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• knut
      Make knut Great Again
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2006
      • 9537

Man U kampen redda vel omtrent økonomien til Enga i fjor(?). Well played av dem det her igjen...
      Last edited by knut; 26.04.2013, 20:52. Begrunnelse: Vi bruker ikke stor bokstav, gjør vi vel? - jo visst faen!

Kommentar

• Uwes disippel
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6039

Opprinnelig skrevet av Grusom B
        Og nff kommer til å presse gjennom kampprogramendringer for at det skal gagne deres respektive kontoer. Noen som vet hvilken kamp det kræsjer med?
        29 juli, deres 100 årsdag, er det engen-Sarpsborg.
        Tap på denne dagen er bare en ren bonus. La Barca komme.
        Last edited by Uwes disippel; 26.04.2013, 09:40.

Kommentar

• Jørn
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2006
          • 659

vif hadde visst som ett krav i kontrakta at Messi skal spille. Tipper han kommer innpå i det 88.minutt, leker inn ett par mål lurer på hvorfor ingen motspillere prøver å være i nærheten av han.

Ryktes også om at Liverpool kommer en tur.
          Trommer er for bønder

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Opprinnelig skrevet av Jørn
            vif hadde visst som ett krav i kontrakta at Messi skal spille. Tipper han kommer innpå i det 88.minutt, leker inn ett par mål lurer på hvorfor ingen motspillere prøver å være i nærheten av han.

Ryktes også om at Liverpool kommer en tur.
            Barca er forpliktet med å stille sitt beste tilgjengelige mannskap, så da spørs det om vif og barca har samme definisjon på hva tilgjengelighet er. Messi skal være involvert om han ikke lider av en skade blir det presisert fra vif sin side. Tipper Messi står over denne kampen som følge av en lettere belastningsskade i sesongoppkjøringen. vif blir pissa på uansett hvilket lag barca stiller..
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• *46*

Ryktes at dem kommer til Oslo for å få ny inspirasjon av vif sin tidligere trener. Tito trenger nye innspill.

Kommentar

• xeR
                Seniormedlem
                --==FORUMRUNKER==--
                • Jan 2004
                • 11206

Opprinnelig skrevet av *46*
                Ryktes at dem kommer til Oslo for å få ny inspirasjon av vif sin tidligere trener. Tito trenger nye innspill.
                Skal vel ikke se bort ifra at han klandrer Martin for tapet mot FC Bayern, Martin er jo en slags mentor for trenere i Barcasystemet..

Kommentar

• knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9537

Hvorfor blir ikke Ogude utvist i hver kamp?

Kommentar

• Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

Perverst dårlig kommentering av Fredheim. Han hadde syntes vif-spillerne var hippe om de hadde hatt hver sin bæsj som hatt. Pinlig.
                    Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Perverst dårlig kommentering av Fredheim. Han hadde syntes vif-spillerne var hippe om de hadde hatt hver sin bæsj som hatt. Pinlig.
                      Samme når vi spilte. Ikke en kjeft som nevnte at vi eide banen i 1. omgang og at Start scora på sine eneste sjanser.
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Seb.R
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 4159

Opprinnelig skrevet av knut
                        hvorfor blir ikke ogude utvist i hver kamp?
                        !!!!
                        www.sebastianramsland.com
                        www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• plantemiddel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2012
                          • 820

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                          Samme når vi spilte. Ikke en kjeft som nevnte at vi eide banen i 1. omgang og at Start scora på sine eneste sjanser.
                          Jeg så kampen på csports. Der var alle enige om at LSK var det klart beste laget og at Start var både heldige og dyktige i måten de fikk satt sine to sjanser.

Kommentar

• trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7130

Det er vel fortsatt naturlig å legge inn nyheter om dette trenergeniet i vif-tråden: Martine har fått seg toppjobb i selskapet han, øh, selv eier, og satser på å spille på Stabæk på si'. Adecco er breddefotball for et fotballgeni som deg, Andresen. Dette går sikkert fint:

Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Totti21
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3501

Er dette noe NFF også burde gjort når vif kommer med sitt årlige ønske om å få rumpesvetta til Premier League stjerner og Lionel Messi i bortegarderoben på Ullevaal?

Nettsiden for den offisielle supporterklubben til Liverpool FC i Norge. Oppdateres døgnet rundt på alt som skjer om Liverpool på norsk. Terminliste, resultater, nyheter, innsikt, kommentarer, historie, drakter og kampbilletter. Supporterklubben gir også ut magasinet The Kopite og podcasten

Premier Soccer League i Sør-Afrika nekter Ajax Cape Town å spille mot Liverpool den 21.mai.

Ajax Cape Town er imidlertid fortsatt i samtaler med ligaen, i håp om at PSL skal forandre mening. Det virker imidlertid lite sannsynlig at så vil skje.

- Vi tillater ikke internasjonale treningskamper mens sesongen fortsatt pågår, for det vil konkurrere med våre egne kamper og våre egne sponsorer. Vi har tatt alle faktorer i betraktning, men ligaen opererer under et regelverk som alle klubber er kjent med, siteres PSL-formann Derek Blanckensee.

Kommentar

• xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

Opprinnelig skrevet av Totti21
                                Er dette noe NFF også burde gjort når vif kommer med sitt årlige ønske om å få rumpesvetta til Premier League stjerner og Lionel Messi i bortegarderoben på Ullevaal?

Nettsiden for den offisielle supporterklubben til Liverpool FC i Norge. Oppdateres døgnet rundt på alt som skjer om Liverpool på norsk. Terminliste, resultater, nyheter, innsikt, kommentarer, historie, drakter og kampbilletter. Supporterklubben gir også ut magasinet The Kopite og podcasten

Premier Soccer League i Sør-Afrika nekter Ajax Cape Town å spille mot Liverpool den 21.mai.

Ajax Cape Town er imidlertid fortsatt i samtaler med ligaen, i håp om at PSL skal forandre mening. Det virker imidlertid lite sannsynlig at så vil skje.

- Vi tillater ikke internasjonale treningskamper mens sesongen fortsatt pågår, for det vil konkurrere med våre egne kamper og våre egne sponsorer. Vi har tatt alle faktorer i betraktning, men ligaen opererer under et regelverk som alle klubber er kjent med, siteres PSL-formann Derek Blanckensee.
                                Jeg er enig i alt her, men om man ser bort i fra at man hater vif og ønsker dem all mulig slags drit og elendighet så ville det vært direkte kjipt av nff å gjennomføre et slikt vedtak sånn ut av det blå da man ikke har gjort noe med det tidligere. Da bør man i det minste gå ut å si klart å tydelig at fra en bestemt dato så tillater vi ikke dette.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Jeg er enig i alt her, men om man ser bort i fra at man hater vif og ønsker dem all mulig slags drit og elendighet
                                  Hvordan ser man bort fra det?

Kommentar

• xeR
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Jan 2004
                                    • 11206

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                    Hvordan ser man bort fra det?
                                    i enkelte saker er det ganske enkelt. I saker som denne eller i saker som omhandler trusler om poengtrekk pga bluss. Jeg synes lagene skal behandles likt. Men på generelt basis så ser jeg poenget ditt..

Kommentar

• Gjest

Takk Hønefoss :-D , som pissa på søpla på ullevål

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

Likte spesielt at KKK sang "kjøp og betalt" til hjemmedommeren sin som i beste fall var 60/40.

Ellers er det spesielt å juble når HBK scorer

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9537

Jeg har kritisert Søderlund for å ikke ha skårt siden unions-oppløsninga. Glad han motbeviser utsagnet!

Kommentar

Working...