Narkiser...
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Er det i dag søpla spiller mot Barca? Så andre halvdel av første omgang. De blir jo totalt utspilt av de ballsterke katalanerne, og blir jo bare løpende i mellom. Et under at de faktisk leder."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Dette har de drivi med i hele år. Hver kamp jeg har sett av de har de stort sett blitt rundspilt. Er et av verdens mirakler at de har vinni de kampene de har i år. Stort sett rot og pissmål ala det han derre serbern putta idag. Har rett og slett griseflaks. En dag tar det slutt, og jeg skal være den første til å pisse på brakkene på Valle når de rykke rned og hele klubben går i dass, for det vil skjeI år så tar vi altKommentar
-
Jeg er helt paff. Hvordan kunne søpla gå av banen med 3 poeng i dag? Absurd. Sjeldent man ser et lag så blottet for ambisjoner om et eget spill. Bare overganger, cornere og griseflaks hele veien."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Tommel ned til maling...
Uansett er dette en statue som ikke representerer noe ikon for søpla. For å være helt ærlig klarer jeg ikke helt å forstå hva 3 arbeidskarer og en unge har med klubben å gjøre i det hele tatt. Unger burde holdes unna alt som har med vålerengen å gjøre og det er vel ingen der nede som har jobb?Kommentar
-
Slitsom kombinasjon av habil, men altfor overpresterende keeper og et lag som over altfor lang tid har griseflaks. Skal faen ikke være mulig å lede etter de har blitt bæsja ned i halsen i 30 min!!Kommentar
-
Dette engenlaget har så forbanna griseflaks. Fatter ikke at det går an gang etter gang. I dag er de rett og slett blitt rundspilt.Kommentar
-
Lille smurfepikken traff ballen langt oppå leggen og den går seff inn i mål, skulle jo faen bare mangle. Elendig skuddteknikk, men seff målKommentar
-
-
Kommentar