Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Denne saken bør virkelig ankes av påtalemyndighetene.
Blir den rettskraftig så er det jo det samme som å si at svindel i overgangssaker er OK. Og jeg vil tro at det er mange andre overganger hvor ting har skjedd (og vil fremdeles skje) litt i gråsonen.
Her er søplas siste stunt for å unngå å skatte av gevinst ved salg av tomten de fikk gratis av Oslo kommune: "Etter at tomten er overført til aksjeselskapet Vålerenga kultur- og idrettspark, fisjonerer selskapet. Vi deler det opp i tre. Et stadionselskap som vi skal eie og som skal bygge og eie arena og videregående skole, et selskap som skal bygge næringslokalene og et som skal bygge boliger. De to siste eies av NCC som skal betale drøyt 300 millioner for aksjene i selskapene" http://www.osloby.no/nyheter/Nytt-Va...r-7308323.html
Legger også merke til at de selger 2/3 av tomten for 300 millioner kroner, som enkelt betyr at tomten de fikk for en krone fra Oslo kommune har en verdi på 450 milloner kroner. Dersom dette er måten kommunen forvalter eiendommene sine på er det like greit å sende liste over aktuelle eiendommer å kjøpe allerede nå. Selv kunne jeg tenkt meg en en-krones-eiendom i Bjørvika. Og kanskje likegodt hele Ekebergskrenten, så kunne jeg kastet hele den jævla skulturparken i fjorden en gang for alle.
I grunnen skremmende at spøla skal eie en videregående skole med deres trang til budsjetter på pølsepapir, kreative overganger og generell umoral. Håper skattevesenet setter et par av sine beste på denne saken for det lukter ullent. Kanskje koble inn barnevern i samme slengen?
Synes også at bildet av stadion er en smule optimistisk i forhold til antall tilskuere.
Rekdal slipper å reise rundt i norge for og bli pissa på denne gangen ihvertfall, klarer det fint hver 14 ende dag på hjemmebane. Måtte det vare leeeeeenge
Tilfeldig at *** plutselig skal ha et oppgjør med casuals"kulturen" i klubben nå? Det har vel ingenting med at en i styret havna midt oppi tumultene denne gangen?
Kommentar