Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • reka
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Aug 2005
    • 13277

    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    den har gitt ca 2 mill.
    NAV utbetalte trygda den 20. så vifledelsen må trå vannet et par -tre uker til.

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      En kollega mente at Trøim har sagt at hvis søpla skulle tape denne saken så skulle han gå inn og rydde opp. Håper ikke det stemmer. Nå må vel selv han være lei av å spa penger inn for i denne respiratoren snart.
      LasseN

      Kommentar

      • knut
        Make knut Great Again
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2006
        • 9453

        Var det ikke motsatt fra Trøim? Han kunne betale opsjonen, så lenge det ikke ble sak. Men div vif-ledere visste de kom til å vinne saken 100%, så de kjørte på..?

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Samuel selges fra sarp til Guangzhou og med flaksen til til engen innkasserer de visstnok 3 mill. Penga går sikkert rett til Stabæk og da var den saken halvveis ut av verden.

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Samuel selges fra sarp til Guangzhou og med flaksen til til engen innkasserer de visstnok 3 mill. Penga går sikkert rett til Stabæk og da var den saken halvveis ut av verden.
            De er født med gullhår.

            Uansett. Sarp uten Samuel er vel å foretrekke?
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              De er født med gullhår.

              Uansett. Sarp uten Samuel er vel å foretrekke?
              Samuel er faen ikke verdt 12 mill, aldri i verden.
              5 mål på 12 kamper, hva går islendingen til engen for da, 40 mill?

              Kommentar

              • knut
                Make knut Great Again
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2006
                • 9453

                Opprinnelig skrevet av knut
                Var det ikke motsatt fra Trøim? Han kunne betale opsjonen, så lenge det ikke ble sak. Men div vif-ledere visste de kom til å vinne saken 100%, så de kjørte på..?
                Var inne på vpn-forumet nå. Der skriver de også dette!

                Er jo helt krise! Trøim kunne jo betalt.

                Har faen ikke ord, og er bare glad for at vi har de to damene våre som styrer og ikke skjerfet!!!

                Leste også innpå der at Kjartansson eies av Trøim, og fra før har jeg hørt at han eier 75%(?) av videresalgssummen av Samuel, men kan være bull, men viss tilfelle, så får enga 750 000,- og goodwill for han, tipper jeg.

                Kommentar

                • fjacob82
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 1507



                  som oss sliter bydelslaget noe voldsomt med økonomien. Personlig tipper jeg det er for mange pengesterke mennesker rundt klubben som vil la det ende med konkurs.
                  Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                  *Brasseberget*

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    "Spille med Lyn i 2. divisjon"??? Hva faen snakker han om, dem må da vel i beste fall begynne i fjerde, om ikke åttende?
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • Superstefan
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 2180

                      Akkurat det der har jeg lurt på, Lyn fikk ta over plassen til 2're laget som da var i 4-5 div eller noe. Så slik jeg forsto det ville VIF kunne ta over plassen til andre laget. (som om vi gikk konk kunne vi startet i 3 div), men så var det noen som skrev/sa at grunnen til at dette skjedde var at Lyn den gang hadde delt opp toppfotballen og breddefotballen i to forskjellige "firmaer" så med andre ord når LYN A laget gikk konk så gikk ikke breddefotballen konk. Slik jeg har forstått så har blandt annent LSK alt i samme firma. Jeg veit ikke åssen vif er bygd opp men . Men jeg veit ikke hva jeg snakker om, noen som har litt mere peiling på akkurat dette? lurt på det lenge.
                      Fotograf Kreativ Kanaris

                      KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                      Kommentar

                      • Fugl1120
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 3528

                        Såvidt meg bekjent gikk FC Lyn konkurs og ble degradert til 8 divisjon. Lyn startet derfor sin "toppsatsing" i FK Lyn, en uavhengig klubb, som lå plassert i 6 divisjon. Flere av FC Lyn spillerne meldte overgang dit og har spilt FK Lyn oppover. Dersom Vålerenga blir erklært konkurs, vil de degraderes til 8 divisjon, men om de har en tilsvarende klubb de kan "overføre" satsingen til, slik Lyn gjorde, vet jeg ikke.
                        Lauken er vår venn!

                        Kommentar

                        • jerven
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2007
                          • 272

                          Lyn startet først sin satsing i breddelaget til Ski og fotballklubben Lyn, men fikk sesongen etter kjøpe plassen til Lyn 2 som rykket ned til 4. divisjon etter at alle kampene i 3. div ble sletta. Brukte visstnok publikumsinntektene fra 6. divisjon til å slette gjelda til Lyn 2.

                          Kommentar

                          • Hexaphim
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 2776

                            Observert på Karl Johans gate i dag: flere utkledde menn som gikk rundt og tagg om penger. En mann i sølvdrakt, en i varulvdrakt og en i søpladrakt. Sistnevnte så ut til å være minst populær.

                            Kommentar

                            • Percy Nilegård
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 5146

                              Jeg er egentlig imot tiggerfobudet, men ser at det finnes unntak.
                              "Alltid blodsprengt"!
                              Fong/Macho

                              Even Nordlien

                              Kommentar

                              • Børge
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2013
                                • 2558

                                Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                Jeg er egentlig imot tiggerfobudet, men ser at det finnes unntak.
                                Med tiggerforbud, ville det ikke vært strøm på Åråsen
                                Sint og tverr på felt N

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Vurderer å skru igjen pengekrana

                                  SKRUR IGJEN? Tor Olav Trøim, her med Celina Midelfart, vurderer å skru igjen pengekrana. Kanskje er dette siste gang investoren hjelper Vålerenga." aria-describedby="figcaption#dp-image2270561-23252016" style="-webkit-tap-highlight-color: rgba(0, 0, 0, 0); margin: 0px; padding: 0px; border: 1px solid rgb(43, 43, 43); font-family: inherit; font-style: inherit; font-variant: inherit; font-weight: inherit; line-height: inherit; font-size: 16px; vertical-align: baseline; width: 988px;">SKRUR IGJEN? Tor Olav Trøim, her med Celina Midelfart, vurderer å skru igjen pengekrana. Kanskje er dette siste gang investoren hjelper Vålerenga.
                                  Foto: FRODE HANSEN, VG


                                  Antall kommentarer på artikkelen8(NTB) 12.07.2014 14:35

                                  Reduser skriftstørrelseØk skriftstørrelse

                                  Del denne artikkelen på Facebook42
                                  Del denne artikkelen på Twitter2
                                  Del på e-post

                                  Tor Olav Trøim går inn med ytterligere 5 millioner kroner i Vålerenga, men det kan være siste gang investoren hjelper Oslo-laget, melder NRK.

                                  DO IT!

                                  http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...na/a/23252014/


                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • Oddis
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2006
                                    • 2744

                                    De snakker om at det skal løse seg med at investorene fortsatt skal spy inn penger i klubben. I LSK snakkes det om at vi skal klare oss sjøl. Liker vår versjon bedre. Og bare for å si det: Jævla møkkalag.
                                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                                    Kommentar

                                    • Hexaphim
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2006
                                      • 2776

                                      Klanen må avlyse festival etter flytting av Brann-kamp
                                      * VIF-Klanen: - Overskuddet skulle gå til Vålerengas innsamlingsaksjon
                                      * CMore-sjef: - Beklager at vi ikke har klart å finne en løsning på dette

                                      Klanen forbereder seg på et tap på 100 000 kroner etter at supporternes årlige musikkfestival kolliderer med Vålerenga - Brann på Ullevaal.

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Flytting av kamper fordi det passer tv-selskapene selv om det går utover klubbene er bare greit når klubben er søpla. Da er det kjempegreit.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Håper Reka og Trøim drar begge 2. På tide at de rykker ned igjen...
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...