Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Bare sånn NB! til neste gang vi har Tom Harald Hagen som dommer; han har et voldsomt markeringsbehov.
Ene kampen han dømte oss på Åråsen, dømte han alle 50/50 fordel motstander grunnet ene KFL-vakta som unødvendig krasst sa ti'n at han ikke kunne parkere der'n hadde parkert før kampen. Oste av Hagen at han var forbanna, og det tok'n med seg på bana. Forumet her gikk varmt med dommerhets i og etter kampen.
Straffa til Enga og Kjartansson sin utvisning, er jeg overbevist om at han så hele forløpa, dvs skulle ikke vært straffe eller rødt på Kjartansson. Men Hagen får vist seg fram på skjermen, i kritiske situasjoner, hvor dommersjef Pedersen vil ha sitt på det rene hvis han må i media å lefle etter kamp, for Hagen har "litt rett" i begge situasjoner.
Dommer-trusa er garantert fullt av cum nå.Kommentar
-
Kan akseptere Edvartsen og, for han er iaff middels/dårlig ovenfor alle.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke det at de som spiller der nå trenger å være så mye dårligere. Men jeg ser helst at han ikke spiller...Gi alt, stå på LSKKommentar
-
Kommentar
-
Det gir meg tro på at trenerapparatet vårt har kartlagt han godt og vet hva som skal til for å temme han. Så er det selvfølgelig opp til spillerne å gjøre det samme i nye 90 minutter. Det blir sannsynligvis siste gang vi møter Kjartansson også.MortenKommentar
-
Skremmende hvis det er så forbanna enkelt å bare anke så skal du få spille neste match uansett. En ting er eksempelet med Skjølsviks røde kort mot oss på Åråsen. En åpenbar dommerfeil der Skjølsvik klart er på ballen og ikke gjør noe galt. Kjartansson gjorde definitivt noe galt, med kneet og dytten etterpå. Totalt unødvendig og hans egen feil, selvom kortet kanskje kunne hatt en annen farge...................Kommentar
-
vif sier de baserer anken på at "han ikke har utført handlinga han ble straffet for", altså å ha satt ut kneet. Men det viser vel bildene at han gjorde?Kommentar
-
-
De kan vel ikke anke avgjørelsen før disiplinærutvalget er ferdig med saken og avgitt sin innstilling. Og utifra referatene jeg finner på NFFs nettsider så har det utvalget møte på tirsdager. Så da kommer de vel med en uttalelse i dag, så får vi se hvor taktisk søpla er i forhold til anke og tidsfrister mtp helgas match..Last edited by mrognan; 12.08.2014, 11:44.MortenKommentar
-
Straffen kan vel også økes om anken ansees som grunnløs, og at møkkalaget spekulerer i å anke for å få han spilleklar mot oss?"Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
Kommentar