Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
All oppmerksomhet er bedre enn ingen oppmerksomhet.
Virker som standard opplegg fra den klubbadministrasjonen hver gang det blir for stille rundt dem i mediene:
1) Kom med et veldig kontroversielt utsagn
2) La mediene gå bananas en dag
3) Si "Kødda!"; eller formulering med tilsvarende mening
4) Profit?Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Shots fired fra Bruttern.
– Han (Rekdal) virker som en sutrete unge som er vant til å få det som han vil. For oss i Trøndelag ville det vært mer sjokkerende om han ikke kom med noe oppgulp, for vi er vant til det. Men jeg tror det er mange som er skitlei Kjetil Rekdal, smeller det fra Ingebrigtsen foran søndagens oppgjør på Lerkendal.– Vi i Trondheim er skitlei, og jeg tror det er ganske mange andre i fotball-Norge som også er det. For han uttaler seg om alt og alle. Her en dag uttalte han seg om at Tor Ole Skullerud trodde han kunne uttale seg om alt og alle fordi han hadde et NFF-merke. Men det er jo Rekdal som gjør det. Han uttaler seg og er negativ mot alle, mens det han gjør selv er så positivt, sier Ingebrigtsen.– Det må være at han ikke har fått det helt som han har villet. Jeg tror han går med en våt drøm om å trene Rosenborg en dag, sier Ingebrigtsen.Kommentar
-
Kommentar
-
Maks 2000 møter opp på Ullevål når Oslo's dumhet spiller hjemme mot odd i kveld. Mulig det offisielle tallet er høyere, men det er faen ikke en sjel over 2000 der i kveld. Oslos befolkning driter i hele jævla søppla og vil ikke assosieres med klubben...Kommentar
-
-
Forumene legges ned.
Dette er en konsekvens av lav aktivitet på forumene. I dag er det en liten gruppe faste brukere på forumene. VPN har som dere sikkert også vet ingen penger siden vi ikke kjører med reklame på sidene våre. Dermed er det Klanen som også har betalt for vårt forum. Klanen bruker i dag 25.-40.000 kroner på forumene hvert år, noe som blir cirka tusenlappen per aktive bruker. Dette er altså penger som Klanen ønsker å bruke på en annen måte.
Vi oppfordrer derfor våre lesere til heller å dra i gang debatter i kommentarfeltene og på vår facebook-side."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
Forumene legges ned.
Dette er en konsekvens av lav aktivitet på forumene. I dag er det en liten gruppe faste brukere på forumene. VPN har som dere sikkert også vet ingen penger siden vi ikke kjører med reklame på sidene våre. Dermed er det Klanen som også har betalt for vårt forum. Klanen bruker i dag 25.-40.000 kroner på forumene hvert år, noe som blir cirka tusenlappen per aktive bruker. Dette er altså penger som Klanen ønsker å bruke på en annen måte.
Vi oppfordrer derfor våre lesere til heller å dra i gang debatter i kommentarfeltene og på vår facebook-side.
Uføretrygden reduseres med en andel av inntekten du tjener over 60 000 kroner. Hvor mye er individuelt, og avhenger av inntekten du hadde før uførhet og størrelsen på uføretrygden din. Hva som gjelder for deg vil stå i vedtaksbrevet som du får i løpet av høsten 2014.Kommentar
-
Forumene legges ned.
Vi oppfordrer derfor våre lesere til heller å dra i gang debatter i kommentarfeltene og på vår facebook-side.
Klanen bokførte driftskostnader på kr 226.875,- i posten Internet og server for regnskapsåret 2013.
Sint og tverr på felt NKommentar
-
-
25-40-tusen kr hvert år for drift av et debattforum?
What the actual fuck.Kommentar
-
Husk på at enga som klubb er drevet av svindlere, ser ingen grunn til å tro at det er noe annerledes i apeberget. Tipper nettansvarlig har skrevet "renging: 40.000 for drift av forum" på et pølsepapir og dette har kasserer i apeberget glede kvittert ut.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
2. Et forum for ~40 brukere er ikke veldig langt unna å kunne kjøre på en raspberry pi kobla til en ADSL-linje. Forutsetter naturligvis at minst en av klovnene der inne er kapabel til å lese noen dokumenter på engelsk.Kommentar
-
Er visst blitt popstjerner bortpå Valle også nå..
Plateprodusent David Eriksen (47) tror Vidar Örn Kjartanssons (24) versjon av «My Sacrifice» vil bli et solid tilskudd til Vålerengas innsamlingsaksjon.
Kjartansson spilte i band da han var yngre og mener selv han er «ok» til å synge og spille gitar. Nå har han spilt inn en coverversjon av favorittbandet Creeds «My Sacrifice» på oppdrag fra Vålerenga.
– Jeg var litt usikker siden jeg ikke er mer enn en middels karaokesynger, men jeg sa til slutt ja siden det går til en god sak. Og jeg syns resultatet ble ganske bra. Jeg er greit fornøyd, sier Tippeligaens toppscorer til VG.
MortenKommentar
-
Kommentar
-
Er visst blitt popstjerner bortpå Valle også nå..
http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...if/a/23322342/Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Norges Fotballforbund har gitt Vålerenga 30.000 kroner i bot på grunn av tilhengernes oppførsel i bortekampen mot Lillestrøm i august.MortenKommentar
Kommentar