Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
-
Fotballpresidenten er skuffa over at engen ikke er et lokomotiv i norsk fotball. Rimelig håpløs uttalelese fra en "nøytral" part."Alltid blodsprengt"!
Fong/Macho
Even NordlienKommentar
-
At Oslo kommune vil hjelpe et lag som så få mennesker i Oslo bryr seg om med gratis tomt til stadion er for meg en vits og viser at man ikke tar befolkningen på alvor.
Jeg tror som sagt, uten at jeg har giddet å sjekke fakta at vif er den hovedstadsklubben i øverste divisjon i hele Europa som færrest mennesker bryr seg om. Getafe og Rayo Vallecano kommer riktignok litt i skygge av Real Madrid og Atletico Madrid i Spania, men dette er det samme som om Frigg og Skeid skulle funnet veien tilbake til Tippeligaen.Kommentar
-
Bortefansen skal ha kastet en rekke gjenstander inn på banen i retning av en skadd Lillestrøm-spiller og mot hjemmelagets keeper, ifølge NFF.Tingene VIF-fansen skal ha kastet var snusbokser, mynter, en lighter og en miniatyrflaske. «Faktum er ikke bestridt av anmeldte klubb», opplyser NFF.Kommentar
-
Tror ikke storminga er tatt med i betraktninga, nei. De er pinlig nøye i disse rapportene, så at det er utelatt betyr nok at det kun reageres på kastinga.Kommentar
-
Hadde de hatt en normal sesong med morten berre som topscorer med 6 mål så hadde de ligget nede å kjempa med brann om å berge kvallikplassen. Kjartan er alt de har hatt å by på i år..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Irriterer meg at de er like effektive i dag som de har vært hele sesongen. En klar dumpekandidat uten en ufattelig flyt og effektivitet som de har levd på hele sesongen.Kommentar
-
Andas in och andas ut
Orkar jag så orkar du
Kommentar
-
Nei nei, Rekdal mener vif kunne vært bedre uten Kjartansson http://www.dagbladet.no/2014/11/02/s...enga/36025317/Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
- Uten Kjartansson hadde vi spilt på en annen måte og hatt mer fokus på det defensive.
Bra Rekdal! Du kan altså ikke ha så mye defensivt fokus fordi Kjartansson spiller? Da håper jeg han blir, for med det begredelige forsvarsspillet dems så kommer de ingen vei uansett...................Kommentar
-
-
Trodde jeg så på VG-studio og ikke stand up-komedie, men nå som Rekdal klarte å lire av seg at Ghayas Zahid burde være selvskreven i den norske landslagstroppen er jeg litt i tvil.Kommentar
-
Kommentar
-
Nicolai Høgh (midten), som her gratulerer Vålerengas toppscorer Vidar Ørn Kjartansson (t.v.) for scoring, sier han og trener Kjetil Rekdal ikke er god.
Det er lett å være enig i at Rekdal ikke er god.Kommentar
-
Har sett på Lørenskog-vif i kveld og jeg fikk meg en god latter:
på tribunen kom breiale direktør-kjær og sier på tribunen: flytt dere for her skal 10 i ledelsen i vif hockey sitt, hvorav ingen gidder å reise seg.
han brummer på nytt hvorav flere svarerå dette feltet er det free seating.... Han blir potte sur og trenger seg frem bortover raden og forsvinner bort til noen vakter.
diskuterer litt og blir borte
for en jævla idiot!!!!!!!!
dritten ble forøvrig knust 4-1...
noe av det dårligste Oslo-laget jeg har sett på 25år!Kommentar
Kommentar