Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
La meg gjette på to ting og spå en siste: Både Wæhler og Kjartansson får over to mill i året.
Kjartansson scorer maks ti mål neste år. Hvor mange scoret han de siste ti? To mål? Det er nok mye nærmere virkeligheten nå når andre lag hva som kommer.
Om erstatteren blir Daniel B, så er det noe jeg kan leve med
(Trøim får 1.3 mill + 70% av resterende overgangssum, som ryktes å være engas største noensinne. Minus %-er til tidligere klubber, agenter osv, så blir det kanskje en liten % igjen til vif. Men Trøim har hjulpi vif med 43 mill de siste 2 åra, så da er det vel sånn det blir)
- Jeg ser de sportslige utfordringene som interessante, i en liga det skjer mye rundt og som har fått mange spennende profiler. Det virker også spennende å flytte til Kina, og bli kjent med en helt annen kultur enn det vi kjenner til her oppe i Norden, sier han.
I følge dagbladet 20 mill.... Kina, ambisjonsnivået skriker ser jeg. Ha ha han som nettopp forlenget konrakten med søpla. Morsomt! Bunnkamp neste år, stoler de på at Berre gjør jobben med Holm som makker
20 millioner... Ser ikke helt at de har grunn til å være fornøyd med det, så da kan jo vi være det i stedet. Jeg tror han ville floppet i år uansett, men det er greit at de får roa seg ned litt med ambisjonene før sesongen. Da slipper vi å måtte lese så mye om dem også.
Da begynner vi med å trekke fra videresalgsprosent, utdanningskompensasjon, Solidaritetspenger og agenthonorar. Deretter trekker vi fra Trøims 1.3 millioner. Av det som ble igjen skal Trøim ha 70%. Da begynner det å bli lite igjen i potten. 4 mill?
Flaks at søpla fornya kontrakten hans i November. Da rakk de å betale ham høyere lønn i et par måneder uten at han har spilt en kamp.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
Flaks at søpla fornya kontrakten hans i November. Da rakk de å betale ham høyere lønn i et par måneder uten at han har spilt en kamp.
Skal ikke se bort ifra at de har tjent på dette uansett, ny kontrakt betyr trolig lengre kontrakt. Lengre kontrakt betyr som oftes høyere overgangssum..
Tror dette var veldig lurt av Vålerengen jeg. Han hadde ikke putta like mye neste år, og ingen norske klubber har råd til å si nei til et sånt bud. Erstatter de han med Grytkjær som det går rykter om vil jeg si de går i pluss både sportslig og økonomisk. Synd.
Ifølge artikkel angående saken på sølpafansen sin side. får satse på de har feil.
Trøim har signalisert at han ikke har tenkt å ta sin rettmessige del av overskuddet Vålerenga sitter igjen med etter salget. Det betyr at Sandnes og Rekdal har mulighet til å finne en erstatter og kanskje samtidig hale inn en habil høyrekant og en knallgod høyreback i tillegg. Det betyr at laget Vålerenga kan komme styrket ut av denne nå så opprivende situasjonen.
Engen har bevist nok ganger før at de ikke klarer å bruke pengene sine fornuftig når de først har litt å bruke. Tipper vi i år får se Pascal Simpson 2.0 på Oslø Øst/Vest.
Definitivt good news! Mulig han overpresterte i fjor, men han er uansett en brutal goalgetter som jeg tror hadde bikka 15 kasser neste år og. Han var en signering som søpla treffer med 1 av 100 ganger, så overskuddet blir søla vekk på noe drit uansett.
Fra søppelkompis på FB.
Mohammed Fellah skal trene med vålerenga til fredag, vålerenga håper på å få hentet fellah hjem, er muligens et lån med oppsjon på kjøp. Ola Kamara ble idag fristilt av sin klubb i østerrike, nå skal han trene med vålerenga i neste uke, vålerenga som er på jakt etter en ny spiss, vil nok prøve å få kamaras signatur.
Kommentar