"Berre" og "legende" hører definitivt ikke sammen.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Når jeg fikk melding igår, trodde jeg noen hadde kødda med meg, og meldt meg på sms -tjeneste fra søpla. Sjekka på nett, og så at de hadde en tjeneste de tok seg betalt 2,- pr sms. Så fant jeg ut at det var en del andre som hadde fått melding fra faenskapet, så jeg sendte de følgende mail:
Hei.
Jeg, og flere andre Lsk-supportere har akkurat fått en melding fra den jævla klubben deres. Sjekker på nettsidene deres, og ser at det koster 2,- pr mottatt sms, men at man må melde seg på selv, noe vi naturligvis ikke har gjort. Jeg vil ha meg frabedt å; 1, få sms fra dere noensinne igjen, og 2, støtte dere med noe som helst penger annet en på den ene bortekampen i året. Dere er jo naturligvis vant med å gjøre som dere vil, uten konsekvenser (tomt til 1 krone til en klubb som ALDRI har hatt kontroll på økonomi kunne vel ikke skjedd noen andre i Norge, supportere som kapper hodet av statuer i mangel av noe som helst eget å være stolt av, generelt herværk, casuals som får prominent bannerplassering på både hjemme og bortekamper, the list goes on), men ser jeg en melding til på min tlf, så blir det faen meg månelyst.
Med ønske om null fremtid, og generelt en jævlig tid
Lars S Nymoen
Har ikke fått svar....CustodesI med og motgangKommentar
-
Jeg valgte den andre veien, og sendte denne mailen til firmaet som står bak markedsføringsverktøyet Billettservice bruker (Billettservice/Ticketmaster har ikke mailadresser på nettsidene sine):
Å sende en Vålerenga-mail til dem som har kjøpt billetter til BORTEsupporterfeltet på Ullevål er ikke spesielt målrettet eller intelligent e-postmarkedsføring. Dere bør enten rette feilene i verktøyet deres, eller lære Billettservice hvordan de bruker det.
Jeg skrev under med at jeg var fra Lillestrøm.
Firmaet sendte klagen min videre til Medie- og ITsjefen i Norsk Toppfotball, som svarte kjapt:
Hei Ulf
Takk for at du sa ifra om dette.
Vi har sjekket filtrene fra Billettservice for Vålerenga nå og kan bekrefte at du ikke får mailer fra dem igjen, med mindre du skulle melde deg på nyhetsbrevet deres - noe som er lite trolig
Ønsker deg en god helg og lykke til i kampen mot Sarpsborg 08 på søndag.
Veldig greit håndtert, synes jeg.Kommentar
-
Freddy klarte jo å lire av seg at et lag ledet av Rekdal ikke kunne sluppet inn mål som Mjøndalen gjorde i dag fordi de er så "kyniske". Glemmer kanskje at søpla er verdensmestere i å pisse bort en ledelse, senest eksempel er jo i dag.Kommentar
-
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
Å fy faen jeg blir kvalm... At det går an å få lov til å gjøre noe sånt??? Her har rett og slett Oslo kommune tapt 235 millioner. Glad jeg ikke betaler skatt dit.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Jeg er pinadø glad for at jeg ikke er skattebetaler til Oslo kommune.Kommentar
-
Gi Vif 1 milliard og de roter bort de pengene også...Kommentar
-
regner jeg kan trekke fra min andel på neste års kommuneskatt!Kommentar
-
Oslos stolthet my ass - er det noen klubber i Norge som ikke skulle ha behov for gaver i denne størrelsesskala, er det *ålenga. Hundretusener bor innenfor en kort radius, et enormt antall bedrifter som potensielle sponsorer.
Allikevel står politikerne i kø for å sleike dem de unevnelige stedene og kaste skattepenger etter dem.
Imens, i en annen Oslo-klubb: http://www.osloby.no/Valerenga-far-f...v-8231188.html
Jo, korrupsjon er utbredt i norske kommuner. Kommunene styrer salg og regulering av eiendommer, "eiendomsutviklere" - gjerne i samarbeid med kommunikasjonsrådgivere, jobber effektivt opp mot beslutningstagerne. Det er jo snakk om tyveri av folkets eiendommer. Stabæks fleinsopp-fantasier om å spille på Fornebu ble jo knust av en slik "utvikler", som aldri hadde til hensikt å la det ligge gress på arenaen...Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.Kommentar
-
All dialog og samarbeid med fotballpøbler avsluttes
http://www.vif-fotball.no/news/artic...bler-avsluttes
Dette er ikke lattervekkende i det hele tatt. Jeg vil heller gi Vålerenga cred for å adressere problemene.
"Vålerenga som klubb er i dyp krise med den pøbeloppførselen som vi så på Marienlyst. Vi er avhengige av at alle våre medlemmer og supportere støtter oss i denne viktige kampen i tiden framover. Skal vi lykkes med dette må vi stå sammen mot vold, trusler og diskriminering."
Det snakkes blant annet om at det tilflyter en del nynazistiske elementer til kampene, jeg aner ikke om det stemmer. Men at Vålerenga har et problem, er det ingen tvil om. Og vi som naboklubb bør være veldig oppmerksomme på utviklingen. JEg perosnlig har ikke merket noe spesielt, men når det skjer i Oslo, skjer det fort her også.Kommentar
-
Søpla vil unngå Nazister. Samarbeider kun med "Klanen".
Irony alert?Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
http://www.dagsavisen.no/oslo/men-v%...avnet-1.507808
Håper på et bra navn her. Blir vel felleskjøpet-arena eller noe sånt
men trodde ikke at selv klanen kunne synke så lavt som å godta sponsornavnKommentar
Kommentar