Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4397

"Berre" og "legende" hører definitivt ikke sammen.
    ..................

Kommentar

• lsktokvam
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Jan 2013
      • 108

Opprinnelig skrevet av _Jonern
      "Berre" og "legende" hører definitivt ikke sammen.
      helt enig, men siden han blir kalt for en legende av div medier og av dem selv så valgte jeg å bruke det.

finnes heldigvis dårlige legender og berre er en av dem

Kommentar

• rælingen kanaris
        Kaptein Reketråler
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 1446

Når jeg fikk melding igår, trodde jeg noen hadde kødda med meg, og meldt meg på sms -tjeneste fra søpla. Sjekka på nett, og så at de hadde en tjeneste de tok seg betalt 2,- pr sms. Så fant jeg ut at det var en del andre som hadde fått melding fra faenskapet, så jeg sendte de følgende mail:

Hei.

Jeg, og flere andre Lsk-supportere har akkurat fått en melding fra den jævla klubben deres. Sjekker på nettsidene deres, og ser at det koster 2,- pr mottatt sms, men at man må melde seg på selv, noe vi naturligvis ikke har gjort. Jeg vil ha meg frabedt å; 1, få sms fra dere noensinne igjen, og 2, støtte dere med noe som helst penger annet en på den ene bortekampen i året. Dere er jo naturligvis vant med å gjøre som dere vil, uten konsekvenser (tomt til 1 krone til en klubb som ALDRI har hatt kontroll på økonomi kunne vel ikke skjedd noen andre i Norge, supportere som kapper hodet av statuer i mangel av noe som helst eget å være stolt av, generelt herværk, casuals som får prominent bannerplassering på både hjemme og bortekamper, the list goes on), men ser jeg en melding til på min tlf, så blir det faen meg månelyst.

Med ønske om null fremtid, og generelt en jævlig tid

Lars S Nymoen

Har ikke fått svar....
        Custodes
        I med og motgang

Kommentar

• ulfpulf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 2509

Jeg valgte den andre veien, og sendte denne mailen til firmaet som står bak markedsføringsverktøyet Billettservice bruker (Billettservice/Ticketmaster har ikke mailadresser på nettsidene sine):

Å sende en Vålerenga-mail til dem som har kjøpt billetter til BORTEsupporterfeltet på Ullevål er ikke spesielt målrettet eller intelligent e-postmarkedsføring. Dere bør enten rette feilene i verktøyet deres, eller lære Billettservice hvordan de bruker det.

Jeg skrev under med at jeg var fra Lillestrøm.
          Firmaet sendte klagen min videre til Medie- og ITsjefen i Norsk Toppfotball, som svarte kjapt:

Hei Ulf
          Takk for at du sa ifra om dette.
          Vi har sjekket filtrene fra Billettservice for Vålerenga nå og kan bekrefte at du ikke får mailer fra dem igjen, med mindre du skulle melde deg på nyhetsbrevet deres - noe som er lite trolig
          Ønsker deg en god helg og lykke til i kampen mot Sarpsborg 08 på søndag.

Veldig greit håndtert, synes jeg.

Kommentar

• BroganTrundler
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2014
            • 665

Freddy klarte jo å lire av seg at et lag ledet av Rekdal ikke kunne sluppet inn mål som Mjøndalen gjorde i dag fordi de er så "kyniske". Glemmer kanskje at søpla er verdensmestere i å pisse bort en ledelse, senest eksempel er jo i dag.

Kommentar

• Wanker
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 637

Jeg trodde ikke at dette kunne gå igjennom i et sivilisert land, men jo da:

Vil du holde deg oppdatert på alle Oslo-nyheter? Her får du en rask oversikt over alle Oslo-nyheter samlet på et sted. Les dagens Oslo-nyheter her >

Sett Erling Folkvord og Eva Joly på saka!
              Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
              Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Oddis
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 2744

Opprinnelig skrevet av Wanker

Vil du holde deg oppdatert på alle Oslo-nyheter? Her får du en rask oversikt over alle Oslo-nyheter samlet på et sted. Les dagens Oslo-nyheter her >

Å fy faen jeg blir kvalm... At det går an å få lov til å gjøre noe sånt??? Her har rett og slett Oslo kommune tapt 235 millioner. Glad jeg ikke betaler skatt dit.
                Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

Kommentar

• Kroktåa
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2015
                  • 2962

Det er Røkke-/Molde-nivå på den finansielle tansaksjonen der.

Jeg er pinadø glad for at jeg ikke er skattebetaler til Oslo kommune.

Kommentar

• Gjest

Ole Selnæs (21) om sin egen vinnerskalle, langrennsløpet han aldri glemmer og hvorfor han som syvåring satte fyr på en Vålerenga-drakt.

Det finnes noe fornuftig, i folk i Trøndelag og ..

Kommentar

• Ketil Cantona
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6813

Gi Vif 1 milliard og de roter bort de pengene også...

Kommentar

• OptimistFugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2008
                        • 462

regner jeg kan trekke fra min andel på neste års kommuneskatt!

Kommentar

• Wanker
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 637

Oslos stolthet my ass - er det noen klubber i Norge som ikke skulle ha behov for gaver i denne størrelsesskala, er det *ålenga. Hundretusener bor innenfor en kort radius, et enormt antall bedrifter som potensielle sponsorer.
                          Allikevel står politikerne i kø for å sleike dem de unevnelige stedene og kaste skattepenger etter dem.

Imens, i en annen Oslo-klubb: http://www.osloby.no/Valerenga-far-f...v-8231188.html

Jo, korrupsjon er utbredt i norske kommuner. Kommunene styrer salg og regulering av eiendommer, "eiendomsutviklere" - gjerne i samarbeid med kommunikasjonsrådgivere, jobber effektivt opp mot beslutningstagerne. Det er jo snakk om tyveri av folkets eiendommer. Stabæks fleinsopp-fantasier om å spille på Fornebu ble jo knust av en slik "utvikler", som aldri hadde til hensikt å la det ligge gress på arenaen...
                          Hunter S. Thompson:

There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
                          Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.

Kommentar

• Kroktåa
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2015
                            • 2962

Ha ha. Morsomt at snobbeklubben har blitt underdogs igjen. Til pass for dem. Jeg kunne hatt sympati med dem om det var Skeid eller Frigg. Men Lyn?

Kommentar

• Jeffers
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2005
                              • 186

All dialog og samarbeid med fotballpøbler avsluttes
                              Votis subscribunt fata secundis

Kommentar

• Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2962

Opprinnelig skrevet av Jeffers
                                All dialog og samarbeid med fotballpøbler avsluttes
                                http://www.vif-fotball.no/news/artic...bler-avsluttes

Dette er ikke lattervekkende i det hele tatt. Jeg vil heller gi Vålerenga cred for å adressere problemene.

"Vålerenga som klubb er i dyp krise med den pøbeloppførselen som vi så på Marienlyst. Vi er avhengige av at alle våre medlemmer og supportere støtter oss i denne viktige kampen i tiden framover. Skal vi lykkes med dette må vi stå sammen mot vold, trusler og diskriminering."

Det snakkes blant annet om at det tilflyter en del nynazistiske elementer til kampene, jeg aner ikke om det stemmer. Men at Vålerenga har et problem, er det ingen tvil om. Og vi som naboklubb bør være veldig oppmerksomme på utviklingen. JEg perosnlig har ikke merket noe spesielt, men når det skjer i Oslo, skjer det fort her også.

Kommentar

• joacim
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2009
                                  • 559

Styremedlem 2016

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                    Poll St. Ring
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Dec 2005
                                    • 11796

Søpla vil unngå Nazister. Samarbeider kun med "Klanen".

Irony alert?
                                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Serbern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 5496

«Enga Arena», «Fjøset» eller «Fredriksens fabrikk». Forslagene til navn på Vålerengas nye stadion er mange. Men det er sponsoren som bestemmer.

Håper på et bra navn her. Blir vel felleskjøpet-arena eller noe sånt

Kommentar

• lsktokvam
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Jan 2013
                                        • 108

Opprinnelig skrevet av Serbern
                                        http://www.dagsavisen.no/oslo/men-v%...avnet-1.507808

Håper på et bra navn her. Blir vel felleskjøpet-arena eller noe sånt
                                        hadde vært artig å møtt dem i fjøset, ettersom klanen kun består av mine rivaler og naboer

men trodde ikke at selv klanen kunne synke så lavt som å godta sponsornavn

Kommentar

• mrognan
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Aug 2008
                                          • 847

NAV arena?
                                          Morten

Kommentar

Working...