Han som trakk fram "Enga" på Dagsrevyen i dag, da de ba folk om å skrive opp det ordet som irriterte dem mest" :-D
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
(Spol til 22:55 hvis linken av en eller annen grunn ikke fungerer)
Kontekst: Sak om Språkrådets liste over "fyord", som er ord som blir brukt for mye og feil. I tilegg til intervju kjørte NRK en klassisk "fem på gata" hvor de ba folk skrive det ordet som irriterte dem mest.Kommentar
-
Hvis Vålerenga ikke får kontroll på supporterne, truer Norges Fotballforbund med spill for tomme tribuner. Opptøyene i siste serierunde i fjor koster klubben 100.000 kroner.
FK Lyn hadde en cupfinalesang om 20 000 tomme seter. Den sangen kan VIF synge fremover. Ettersom Ullevål er utbygd, så blir det vel 27000 tomme seter eller noe.
Last edited by Frode D. Homb; 06.02.2016, 16:12.Kommentar
-
Sint og tverr på felt NKommentar
-
Her skjer det ingenting. Ta det rolig.livet er en gamp for de som ikke kan si k
https://twitter.com/#!/KjetiIKommentar
-
Skal vel kanskje ikke le for høy, men:
If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Akkurat kommet hjem fra Manglerud ishall (guttungen min spiller hockey for MS, så vi har adoptert dem). Fortjent 2-1-seier til våre gutter over et ufint VIF-lag og en pissesvak dommerkvartett. Kvelden ble fullendt da jeg rakk å rope "SMIL LITT'A SHAMPO!" til klovnen før han gikk i garderoben, og fikk ham til å snu seg og neeeesten svare noe. Alltid like deilig å slå dem, uansett sport!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
SLITER MED SYKDOM I TROPPEN: Vålerenga er slått ut av omgangssyke. Foto: Scanpix Foto: Håkon Mosvold Larsen / NTB scanpix
VIF avlyser kamp: 10 mann rammet av omgangssyke
- Ikke nok spillere til å stille lag.
Høhø
Liker også kjetil_rekdal/sykdom-adressen db har opprettet
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar