Som menneskene på VGD sier: I dag er vi alle Moldensere!
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
6.891 tilskuere på Ullevaal i dag. Sesongens laveste tilskuertall for Vålerenga.Kommentar
-
Søpla kjører forøvrig solid sosialistisk tradisjon med at det er viktigere å fordele verdier enn å skape verdier.
Raymond så nok Martine som "en av oss" og da gjelder det jo andre spilleregler i Der Partei. Jeg har faktisk kjørt politikerbermen rundt på shopping og fyll i USA, og det var ikke akkurat lusekofter og solidaritet som stod på menyen. Bare det dyreste var godt nok. Du betalte.
Din anekdote er grell, men langt grellere er det at politikere og søpla konspirerer om overføre store verdier i form av tomt fra motvillige skattebetalere til despotene på Valle.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
Er det tilfeldig at det er Molde som har reddet søpla to ganger i år? Selvfølgelig ikke. Molde som topper tabellen burde hatt 4-6 poeng mot søpla. Men de står med 0.
Hvorfor?
Noen har snakket sammen.
Den korrupsjonsdømte eieren av Molde, Røkke, skjønner selvsagt at han ikke kan ta seriegull i år, og finner det derfor opportunt å forære Kamerat Raymond og hans kumpaner seks poeng. At det lønner seg for hans oligarkiske virksomhet på sikt skjønner selvsagt taktikeren Røkke.
Med tanke på at valget i år står mellom en rødgrønn regjering ledet av Stoltenberg, og en mindretallsregjering ledet av samme Stoltenberg, så er det en god investering av Røkke. Han vinner uansett.
[/konspirasjonsteori]Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Har ingen tro på at Martine reiser til Tromsø ene og alene for å se kampen. Han er der for å:
1) Snakke med noen, trolig i forbindelse med en overgang.
og/eller
2) Levere en stor skitten konvolutt med rederpenger til Piiroja og co. I neste kamp tror jeg vi vil få se en Kvisvik med tidenes lottobong inne på unibet sette kula i eget mål fra midtbanenKommentar
-
I mangel på noe nytt, så drar jeg frem en retro: http://arkiv.vpn.no/arkivet/9697/96/.../erremuli.html
Sjeldent har jeg kost meg så mye som den dagen. :-)Kommentar
-
Last edited by ChriZza; 31.08.2009, 22:28.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar