Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Enden på visa er iallefall at i dette øyeblikk sitter han og ber til Gud for Lyn. Hvorfor er ikke dette geniet i adminstrasjonen på Valle?Kommentar
-
Kommentar
-
Enden på visa er iallefall at i dette øyeblikk sitter han og ber til Gud for Lyn. Hvorfor er ikke dette geniet i adminstrasjonen på Valle?FerdigskåraKommentar
-
-
Martine kan ryke og reise i sin arroganse!! Han ønsker Lyn ned fordi han vi ha supporterne!! Makan!
Det er ikke plass til to klubber i byen, mener han og viser til tilskuertallet til Lyn. Tror ikke akkurat du har lagt inn et godt frieri overfor Bastionen, jenta mi.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Martine kan ryke og reise i sin arroganse!! Han ønsker Lyn ned fordi han vi ha supporterne!! Makan!
Det er ikke plass til to klubber i byen, mener han og viser til tilskuertallet til Lyn. Tror ikke akkurat du har lagt inn et godt frieri overfor Bastionen, jenta mi.
http://fotball.aftenposten.no/elites...icle150583.ece
Ett lite menneske uten ære, uten sjel og helt klart uten sportsånd!!Kommentar
-
Nå er det nesten sånn at jeg også ønsker konkurs for Lyn, kun for at enga skal bli fratatt de poengene de ser ut til å hente seg i denne kampen.
Jeg hadde så inderlig unt enga et solid tap i denne kampen etter idiotutspillene i uka som var.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Da er det bare å forberede seg på ørten år med gnåling fra waffe-supporterne om at de slo Lyn.
Ærlig talt, å skryte av å slå Lyn i den forfatningen de fremstår i nå, er som å skryte av å ha fått pule etter å ha vært på horestrøket: Æreløst.
(Hvilket oppsummerer hele klubben, naturligvis: En æreløs horekunde.)Last edited by trigz; 21.09.2009, 07:52.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Da er det bare å forberede seg på ørten år med gnåling fra waffe-supporterne om at de slo Lyn.
Ærlig talt, å skryte av å slå Lyn i den forfatningen de fremstår i nå, er som å skryte av å ha fått pule etter å ha vært på horestrøket: Æreløst.
(Hvilket oppsummerer hele klubben, naturligvis: En æreløs horekunde. Moahaha!)Last edited by Stray Cat; 20.09.2009, 22:32.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Den deiligste form for pyro!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
«I tilfeller der klubbene, som her, gjentatte ganger gjør seg skyldig i tilnærmet samme forseelse, kan det stilles spørsmål om de tidligere ilagte sanksjoner har hatt tilstrekkelig preventiv effekt/tilsiktet virkning. På denne bakgrunn og i lys av utvalgets uttalelser i sanksjonssak 22/2008, har det i denne saken vært vurdert om det eventuelt bør innstilles på andre sanksjonsformer enn bot.»
De har regelverket på sin side hvis de trekker poeng hvertfall.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar