Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LasseN
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 1610

    Jeg ser at Nøff følger etter Nobelkomiteen ved å bruke gode intensjoner i vurderingene gitt.
    LasseN

    Kommentar

    • Latvijan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 360

      Enn så mye jeg hater enga - det er ikke lattervekkende at norske klubber får bot for pyro. Det er bare trist...

      Kommentar

      • ulfpulf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2505

        Opprinnelig skrevet av Latvijan
        Enn så mye jeg hater enga - det er ikke lattervekkende at norske klubber får bot for pyro. Det er bare trist...
        Det som er litt moro, er at Vålerenga ikke bare er Luftslottet som sprengtes, de har også Jenta som lekte med ilden. Det som ikke er helt bra, er at hetsen vår her gjør oss til Menn som hater kvinner.

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Opprinnelig skrevet av Latvijan
          Enn så mye jeg hater enga - det er ikke lattervekkende at norske klubber får bot for pyro. Det er bare trist...
          Så enig, så enig. Nordmenn er kjerringstyrt. Tinget er fullt av seksuelt frustrerte møkkakjærringer hvis eneste mål er å lage livet mest mulig dyrt, kjedelig og trist for menn. Og vips, alt som vi karer synes er bra blir skattlagt rett til helvete: helst skal vi alle kjøre rundt her i isødet i noen shitbokser laget av plastikk som kalles Smart og Think. Tar man seg en rangel koster det det hvite utav øyet. Slik er det også i fotball: straffen for GLEDE (målfeiring, pyroteknikk osv osv) er reell og langt langt større og hyppigere enn f.eks. straffe for rein JUKSEMAKERI, som indirekte oppmuntres ved at det ikke straffes i det hele tatt / evt straffes for lite (filming, les Stabæk, RBK, Brann).

          Frankrike koser seg i VM i sommer og alle vet at de juksa seg dit. Innen fotballens høyeste, erkekonservative og korrupte kretser gjøres ikke en dritt med det. Faktum er at fotball er en herlig sport, grunnideen er verdens beste spill. Dessverre er sporten, både på landsbasis og verdensbasis, styrt av verdens størst dasser. Bare se på Blatter og Kåfjord, skulle man jobbet med slike fjols ville man jo bare irritert livet av seg rett og slett fordi de er så jævlig uintelligente.

          Hyll Enga for at de tør å bruke pyro, de få gangene de har noe å feire.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Hexaphim
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2006
            • 2776

            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            Hyll Enga
            Hvordan klarer du å skrive noe slikt? Jeg merker jeg blir kvalm bare ved tanken!

            Kommentar

            • Hamburg & Kanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 3006

              OK, den var drøy. Respekter de i enga som tør å bruke pyro, klinger muligens riktigere.
              LSK Norges beste lag

              Kommentar

              • Emil B
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2006
                • 5921

                Må undertegne spesialkontrakt
                Alle ungguttene som er på eller hospiterer på Vålerengas A-lag må skrive under en kontrakt hvor de gir Loberto fullmakt til å kunne følge dem ekstra tett.
                Kanskje ringer jeg dem på kvelden, og hører jeg at det er høy musikk i bakgrunnen, så spør jeg dem hva de gjør og hvem de er sammen med.


                Herlig tiltak, Loberto! Hehe!

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Ikke noe å le av. Er jo faenmeg en ordning vi burde hatt selv, men i vårt tilfelle for hele troppen. Spillerne eter jo rett fra søpledunken.

                  .

                  Kommentar

                  • Jesse Livermore
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Nov 2009
                    • 93



                    2,5 mill i året for en ekstremt middelmådig spiss. Jeg ler.

                    Kommentar

                    • Slakter Fjes
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2006
                      • 288

                      Opprinnelig skrevet av reka
                      Ikke noe å le av. Er jo faenmeg en ordning vi burde hatt selv, men i vårt tilfelle for hele troppen. Spillerne eter jo rett fra søpledunken.
                      Med tanke på alle utelivsstorhetene bydelsklubben har forstret, som f.eks Holm-brødrene, Glen Roberts og Freddy Dos, er det temmelig lattervekkende at man antar det kun holder med en mann for å holde styr på dagens ungdom.
                      "And I never thought this life was possible.
                      You're the yellow bird that I've been waiting for."
                      Bright Eyes - Poison Oak

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Opprinnelig skrevet av Slakter Fjes
                        Med tanke på alle utelivsstorhetene bydelsklubben har forstret, som f.eks Holm-brødrene, Glen Roberts og Freddy Dos, er det temmelig lattervekkende at man antar det kun holder med en mann for å holde styr på dagens ungdom.
                        De kommer seg iallefall på kamp, og ringer ikke treneren sittende på et hardt arbeidende vannklosett for å melde avbud. At søplaspillerne slår en og annen feilpasning rett i beina på motstanderens spiss i fylletåka får så være

                        Kommentar

                        • LSK N/B
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 830

                          Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
                          http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...s-3097698.html

                          2,5 mill i året for en ekstremt middelmådig spiss. Jeg ler.
                          Det er jo det som er problemet i Norge spill 7-8 gode kamper. Så får du million kontrakt. Har mannen 20 TL mål ennå? Jeg gremmes, Litt moro at det er VIF som gjør det, men trist for norsk fotball.

                          Jeg hadde blitt fly forbanna om vi hadde gjordt noe lignende, feks signert MJ å lik kontrakt.
                          03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                          Nei til NFF!

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            Opprinnelig skrevet av Jesse Livermore
                            http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...s-3097698.html

                            2,5 mill i året for en ekstremt middelmådig spiss. Jeg ler.
                            Artig at de blar opp så mye for Moa, som gir høyere odds på toppscorertittelen enn Occean, mens mange her på forumet tar til orde for å gi bort Meter'n.

                            Kommentar

                            • reka
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Aug 2005
                              • 13277

                              Enda en etablert "stjerne" som ikke orker mer av forholdene på valle?

                              Might former D.C. United goalkeeper Troy Perkins return to the States after two years with Valerenga in Norway? That's what I am hearing.

                              *Following up on our exclusive report last night, goalkeeper Troy Perkins and his wife have been discussing a move back to the United States after two years in Norway, the Insider has learned. D.C. United, which is in the market for an experienced keeper, is aware of Perkins's desire to return to MLS but declined to comment on speculation that he could end up back in Washington.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                Opprinnelig skrevet av reka
                                Enda en etablert "stjerne" som ikke orker mer av forholdene på valle?

                                (VG Nett) Vålerengas førstekeeper Troy Perkins forlater Vålerenga og reiser hjem til USA av personlige årsaker.

                                Kommentar

                                • Grusom B
                                  Generalissimo Bellisimo
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6248

                                  Aiaiai, der forsvant den beste spilleren deres. Uten Perkins hadde dem rykka ned i fjor, det er bombesikkert. Jævlig synd at dem har sluppet Bolthof, jeg har fantasert om ham som fast VIF-keeper i årevis. Andre tenker på damer og ser på porr, jeg ser for meg Bolthof i mål for VIF. De to kampene han spilte i fjor utgjorde til sammen 180 min. sammenhengende latterkrampe.

                                  Blir jævlig grinete om dem slenger cash på bordet for Bugge. Han er vel det utvilsomt mest realistiske alternativet. Hvor penga skal komme fra? Døde og forhenværende grovt underbetalte indere i den persiske gulf fra åttitallet, selvsagt.
                                  Ni principe ni rey...

                                  D10S!

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277

                                    Det er vel en annen potensiell førstekeeper til overs i en klubb svært nær. Frykter det verste.

                                    Kommentar

                                    • hoyt
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2004
                                      • 2850

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Det er vel en annen potensiell førstekeeper til overs i en klubb svært nær. Frykter det verste.
                                      Skulle akkurat til å skrive det samme.
                                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                      - Nosa

                                      Kommentar

                                      • Emil B
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2006
                                        • 5921

                                        Er Otto så dum at han går til vif?

                                        Kommentar

                                        • Ted Nugent
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • May 2004
                                          • 851

                                          Kanskje Jarstein er aktuell. Han er vel ikke så interessert i å slite benken i Rosenborg nå når de har hentet AIK-keeperen.

                                          Kommentar

                                          Working...