VIFs startellever mot Kongsvinger hadde en gjennomsnittsalder på 26,3 år. Til sammenligning var RBKs startellever mot Odd i snitt 24,0 år. De 11 vikingene Åge Hareide mønstret mot Hønefoss var 24,5 år i snitt – mens Tromsø, som spiller mot LSK mandag kveld, stilte med et mannskap med en snittalder på 24,1 år mot Hønefoss sist.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Karim Essediri 29
Frode Kippe 32
Steinar Pedersen 35
Lars-Kristian Eriksen 27
Edwin Eziyodawe 22
Espen Søgård 30
Nosa Igiebor 19
Erling Knudtzon 21
Björn Bergmann Sigurdarson 19
Anthony Ujah 19
= 25,6 i snittalderKommentar
-
Takk. Valle er et jævla gamlehjem!03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tror på "The Butterfly Effect", og at dommertrioen ledet av Svein Oddvar Moen som feilaktig godkjente moa sitt 0-1 mål på Åråsen, har gjort at vif har prestert som de har gjort siden. Det kunne vært LSK. :-)Kommentar
-
Vår venn Uwe anbefaler Moa for tyske klubber samt Gamst anbefaler Moa for Rovers. Hvem skal putte for enga denne høsten?Kommentar
-
Kommentar
-
Bare steng hele møkka. Det blei sagt på høsten i fjor når søpla begynte og spille bra at det bare var et blaff og at denne sesongen skulle de ned. Vi ser jo hvordan det har gått.
Trøsten er nok at det blir litt hardere og score mål for de når Moa blir solgt ganske snart. Nå veit jeg ikke om han noen gang var aktuell for oss, men vi ville jo ikke ha han.
Smerter og se det laget og Moa holde på som de gjør nå.Kommentar
-
Beklager å si det, men det er langt fra bare Moa som spiller bra for tida. I tillegg har de alle marginer på sin side. Vinner selv når de gjør en dårlig kamp. :-(For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Joda men 2 mål mot oss, mål i forrige runde og 3 nye i går...
Klart alle lag faller litt når toppskåreren blir borte.
Hvorfor stenge tråden - må være lov å diskutere og slenge dritt om NAV.
Skal dette gå utover alle kompisene mine så sitter jeg snart alene i et mørkt rom.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Ingen grunn til å stenge tråden. Den har null innflytelse på vifs prestasjoner. Uansett er de i en ekstrem flytperiode nå, og den kommer nok ikke til å vare spesielt lenge. Seieren i går var faktisk veldig heldig. De begynner først å spille godt og skape sjanser på 4-1 (de scorer de 4 første på 3 tabber av Start og 1 dødball), og det var mest fordi Start, med 3 karantener i et allerede tynt forsvar, gikk i total oppløsning. Med sine store sjanser og sitt spillemessige overtak burde Start ha avgjort kampen lenge før vif fikk fart på sakene den siste halvtimen. Forrige runde var vif ræv på Color Line og de kommer til å være ræv neste runde mot Haugesund. Slapp av, ikke tro på hypen.Kommentar
-
Merkelig å tenke på at det kun er kort tid siden flere her på forumet mente at Moa ikke ville vært god nok for oss. Han ble betegnet som et blaff, og det ble hevdet at vi allerede hadde flere spisser som var bedre enn ham.
Vel, noen tok trolig feilKommentar
-
Ingen grunn til å tro at Ujah ikke hadde scoret like mye som Moa dersom han hadde spilt fast for vif. Og ja, jeg er dønn seriøs. Moa er god, men jeg hadde aldri byttet våre to fantastisk spennende 19-åringer med en god 25-åring. Gi dem et skikkelig lag bak seg, så vil de pøse inn mål.Kommentar
-
Nå skal de møte
Hønefoss, Viking, Molde og Rosenborg de neste kampene (usikker rekkefølge) men det er vel lov å håpe de ikke kommer fra dette med mer enn en siffret poengsumlønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
Kommentar