Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • morten
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2156

Opprinnelig skrevet av xeR
    Rosenborg kjøper etter alt å dømme "kompis" idag, dette må da bare bli superpopulært på Valle
    Her burde barnevernet vært på banen for mange år siden..
    Badekar
    http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

søpla-kamma 1-4

Kommentar

• Skinke
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2007
        • 3914

Opprinnelig skrevet av Serbern
        søpla-kamma 1-4
        de stilte med "2-laget" sitt da de spilte med 1.laget mot kfum(!)

Hirschfeldt - dos Santos, Solli, Strandberg, Nordvik - Hæstad, Qaka - Ahmadi - Berre, Nielsen, Leigh.

uansett.

NOOBS
        Daukjøtt Felt C

Kommentar

• Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

Feil, de stilte med to jevne lag. 6 av spillerne på dagens lag spilte fast i fjor.

Kommentar

• rælingen kanaris
            Kaptein Reketråler
            Myklebust Light
            • Jul 2005
            • 1446

La oss alle håpe dette er et forvarsel om en elendig sesong for dritten, som kuliminerer i nedrykk og sparking av martine! Så lenge fugla da kommer på øvre halvdel vill jeg kalle det en vellykka sesong
            Last edited by rælingen kanaris; 19.01.2011, 13:30.
            Custodes
            I med og motgang

Kommentar

• Emil B
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2006
              • 5921

Deilig å se FCK pisse på søpla! Ble nettopp 4-1 til Ståle.

Kommentar

• *46*

Lekestue....

Lurer forøvrig på om Birger er VIF-tilhenger? Han er også ansatt i norges største bedrift - NAV.

Kommentar

• reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13278

Opprinnelig skrevet av Emil B
                  5-1 er vel ikke helt i Martines smak. Klanen kom, men gikk tidlig:
                  Spoiler:

Kommentar

• Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

Opprinnelig skrevet av Emil B
                    Ser ikke enga frivillig vel?

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Paddis
                      Ser ikke enga frivillig vel?
                      En bi-effekt av ønsket om å se FCK.

Kommentar

• El Caco
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2009
                        • 2286

ehh..
                        Who needs drugs when music can make you feel on top of the world? ♫

Kommentar

• Stray Cat
                          Moderator
                          • Aug 2008
                          • 5918

Opprinnelig skrevet av El Caco
                          Det er dessverre ingenting lattervekkende ved det :-(
                          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Denne signeringa gjør at jeg justerer opp vif fra gullkandidat til gullfavoritt...

Faen...
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Hexaphim
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 2819

Det er jo lov å håpe på at søpla går på en LSK; Koné er jo "nylig rehabilitert" etter en kneskade...

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Ikke glem vif-syklusen:

De trenger vel neppe hjelp til det. VIF's syklus uansett trenere og administrasjon er

1) Gamle spillere vender hjem fra utlandet og velger VIF, for der kan de spille i eliten uten å bli brydd med laktat-tester, kondistrening og spørsmål om alkoholforbruk. Et par talenter ser sitt snitt til å velge en klubb hvor de slipper kostholds- og holdningsmaset som andre "talentfabrikker" har.
                                Skipsreder fredriksen spytter inn penger, optimismen spres seg i laget og de får en god sesong...

2) ...som blir feiret med unevnelige utskeielser i hjernedøde damer, alkorus og fullstendig treningsvegring hele vinteren. Selvtillit er langt overdreven, spillerne ymter frempå om gull o.l. Valkene tyter ut under drakta til enkelte av midtbanespillerne.

3) Søpla får en middelsesong, alle med sportslige ambisjoner stikker, et par gamlinger legger opp, laget fylles opp av rejects, interrailere, polske håndtverkere og folk som har truffet adminstrasjonen på fylla. Ingen penger fra fredriksen fordi adminstrasjonen bedyrer at de nye spillerne er genier og uslipte diamanter. Neste år er gullet sikkert.

4) Skandalesesong, Gælius ber for laget på Nrk, Jagland blir VIF supporter og Bengt Eriksen hyler over seg om at VIF's klikk-klakk blir overkjørt av kjedelig moderne fotball. Nedrykkstakter hele sesongen, løpskapasitet som kreftsyke ekorn etter vinterens dassing. To-tre av de nye spillerne fra østeuropa viser seg å være ettersøkt av interpol. NFF uttaler seg og mener at det ville være trist om arbeider-profilen forsvinner fra tippeligaen. NFF ser igjennom med en rekke forseelser som andre klubber ville fått poengtrekk for - bla. inntreden av et par gamle profiler uten lisens for å redde enga fra nedrykk. Fredriksen spytter inn krisepenger, ingen vet hvor de blir av. Viser seg at de har gått til å betale en fillipinsk heksedoktor som skal kurere skrumplevra til et av lagets stjerner. Nedrykk etter kvalikk. Svarte websider hos fansen, bare bussen med totninger kommer på kamp fordi de ikke klarer å lese tabellen.

5) Alle blir sparket, VIF bytter fra AS til ASA til NASA og kvitter seg med all gjeld - fredriksen slenger penger på bordet så bordellen er åpen neste år. Kynisk utnyttelse av gamle landslagsstjerner som spiller halvskadd en hel sesong for en formue i lønn får søpla opp i eliten igjen. Gælius gråter på NRK av glede og sier at bydelen sammen har fått VIF opp i eliten.
                                8) Med pengene kljøpes gamle landslagsstjerner på nytt tilbake etc se punkt 1. etc etc
                                Vi er vel nå på punkt 2?

Kommentar

• KFL41
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 3648

Opprinnelig skrevet av El Caco
                                  Er ikke dette en klassisk VIF-signering som flopper? Halvskadet fyr som returnerer etter er mislykket opphold i det "store" utland (Romania haha!) og må returnere tilbake til Norge for å få fart på karrieren igjen. Er jo nødt til å være en nedtur for ham å komme tilbake til Norge igjen. Han får sikkert en respektabel gasje i tillegg. I tilfelle han blir en suksess, vil han vel bare ut igje? Nei, jeg vil vente å se, VIF hadde enorm flyt i fjor.

Kommentar

• OppsalKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2008
                                    • 1881

At han Kone er løsningen til at VIF tar gull i år. Aner ikke om dette innlegg passer her eller "ting som får meg til å le" tråden.

Fy faen. Enda en uønsket fyr fra Romania som havner på Oslo Øst (med Hitschfelt og en hel haug tiggere).

PSML.
                                    Nå bosatt på Rasta !!!!!

Alltid Celtic og LSK

Kommentar

• nothingman
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • May 2009
                                      • 47

Var det ikke Martine som var ute og viftet med leppa da vi signerte Nosa foran snuten til søppelet? For de er jo så veldig mye bedre...

Kommentar

• andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

Opprinnelig skrevet av nothingman
                                        Var det ikke Martine som var ute og viftet med leppa da vi signerte Nosa foran snuten til søppelet? For de er jo så veldig mye bedre...

http://www.dagbladet.no/2011/01/30/s...ator/15251069/
                                        Fabelaktig. Söpla hadde ikke en gang noen avtale med Nosa. De visste fortsatt ikke om de skulle signere ham etter 4-5 uker i Norge. Litt merkelig at Morten Pung ikke en gang nevner det. Men men... Om man först har knust alle rutene i glasshuset sitt så kan man vel bare fortsette å kaste stein.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

SINT: Spillerutvikler Geir Frigård i Akershus fotballkrets er forbannet på Vålerenga etter at tre 10-åringer har gått fra Hvam IL til Osloklubben. Langt over grensen, sier han. Frigård mener Vålerenga selv burde sagt nei til spillerne. FOTO: ROAR GRØNSTAD

10-åringer til Vålerenga

Spillerutvikler Geir Frigård i Akershus fotballkrets er fly forbannet på Vålerenga som nylig har hentet tre tiåringer fra Nes. Fotballforbundet mener Oslo-klubben ikke har brukt sunn fornuft.

Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

Working...