Moa var ikke veldig god går, men han var bevegelig. Jobba hardt og hadde mye nesten. Han er pr dags dato den eneste norske toppsissen som leverer på ett jevnt bra nivå. Ser man bort fra en skade som holdt han utenfor en stund så¨har han vel vært blandt de beste på Hannover i stort sett hver kamp han har spillt. Det er sterkt mtp at Hannover ligger høyt oppe på tabellen i bundesliga (Nr 3?) Skal du klage på folk som var ræva igår så bør du heller gå på Bjørn Helge Riise eller Espen Ruud. De var fantastisk ræva igår.
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
jeg kan forsåvidt skjønne at han er på landslaget, for han er faktisk en relativt god spiller. Det jeg ikke forstår er at han fikk spille hele matchen i går...CustodesI med og motgangKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Huseklepp var den eneste som klarte å dra av noen igår. Moa bevega seg mye, men kom sjelden frem tidsnok... Huseklepp gjorde en god jobb langs sida, og kom ofte inn i feltet, men hadde ingen alternativer, fordi moa stort sett sto bak en danske.CustodesI med og motgangKommentar
-
Moa var ikke veldig god går, men han var bevegelig. Jobba hardt og hadde mye nesten. Han er pr dags dato den eneste norske toppsissen som leverer på ett jevnt bra nivå. Ser man bort fra en skade som holdt han utenfor en stund så¨har han vel vært blandt de beste på Hannover i stort sett hver kamp han har spillt. Det er sterkt mtp at Hannover ligger høyt oppe på tabellen i bundesliga (Nr 3?) Skal du klage på folk som var ræva igår så bør du heller gå på Bjørn Helge Riise eller Espen Ruud. De var fantastisk ræva igår.
Skottland kommer til å bli ydmyket i dag av Brasil, så om to-tre timer kommer jeg til å bli musestille i noen dager.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Grindheim var Norges beste i gårsdagens kamp og vanvittig mye bedre enn BHR. En skandale at han fikk fullføre kampen, mens vi har en Tettey på benken...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Norge ble avslørt for å være det laget er. Meget middels (på en god dag).
Stol på meg... Jeg så Skottland spiller mot Brasil i Aften. Når jeg sier spiller, så mener jeg at vi hadde ellve skotter på banen som kom ikke lengre enn halvveis linje i nitti minutter. Så jeg vet hvordan det er å ha et landslag som har meget begrenset spillere.Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
Jeg beskriver meg derfor som Skotsk (selv om jeg snakker med Engelsk accent)Nå bosatt på Rasta !!!!!
-
Ekstra ille er det vel at det er Drillo som dropper Kippe.. Drillo er jo mannen som elsker å dyrke spillere med ekstreme egenskaper. Med Carew ute kan jeg ikke tenke meg en bedre erstatter på dødballer enn Kippe.. Han scorer vel strengt tatt flere mål på dødball enn Carew gjør!
Muri liksom, hva faen skjer...?!
Virker som har mistet vurderingevnen fullstendig.
Muri, herregud for en møkkaspiller. Det finnes ikke et snev an landslagsfiber i den typen, og så skal han velges foran seriens ubestridte ener, mannen som vinner alle spillerbørser, dominerer i ligaen og som i tillegg kunne vært et reelt våpen som kunne rystet Danmark de siste 10 min av kampen på stillingen 1-1.LSK Norges beste lagKommentar
-
Artig at de ble totalt utspilt og dominert av Viking i serieåpningen og reddet seg mer eller mindre på akkurat Drillofotball. Tettet igjen bakover, lå ganske lavt og kjörte et par raske kontringer. I etterkant av kampen mente de vel at det var vanskelig å spille som de ville på det underlaget, noe som ikke henger helt på greip all den tid Viking dominerte banespillet lett."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Hehe... vært ute og lekt deg nå? Rett før deadline på et eller annet siden du bare må konstruere morsomme ting som ikke har noe med jobben å gjøre?For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar