Etter alt å dømme er en spillere tilhørende de ubenevnelige tatt i narkoraid. Strafferamme 10 år. Er det feil å være glad for denne nyheten?
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
De har jo mange local lads i troppen også, og noen er sikkert oppvokst og kanskje bosatt på Oslo Øst.
Kjenner jeg håper på Shelton, men bildet ligner ikke på kroppsbygningen i det hele tatt. Jamaicanere med respekt for seg selv har minst 38 cannabisplanter hjemme
Håper bare det ikke er noen av våre.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
For det første, Hvordan fikk du egentlig vite om dette?:P For det andre så er sikkert Nosa kapabel til å ta tog. For det tredje Så fikk jeg ikke med meg at det var snakk om en Norsk eliteseriespiller. For det fjerde.... Jævla bra at det ikke var en av ossKommentar
-
Klanen som er i følge seg selv landets beste supportere forlot i dag stadion etter 80 min. Nemlig, brann pissa på søpla:-)Kommentar
-
Blir spennende å se hvordan M. Pedersen skal bortforklare denne matchenCustodesI med og motgangKommentar
-
-
Kommentar
-
På de 4 siste kampne har knudtzon, Nosa og Ujah puttet mer mål en vif. Vif har ikke vunnet noen av disse kampene. De leder statestikken for gule kort med respektable 16 kort på 6 kamper. Ujah har puttet 3 mål mer denne sesongen en vif til sammen. De ligger på en fin fin 15 plass i antall skapte målsjanser kun slått av fantastiske Songdal. Skal si det svinger av Oslo fotballen om dagen.
Viktig å nyte livets små karameller03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!
Nei til NFF!Kommentar
-
Karamellen har litt ymse smak. Norges ekleste lag er slått av Norges ekleste spiller og Brann har dermed havnet foran oss på tabellen. OK, alt er bedre enn at bydelslaget vinner.For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!Kommentar
-
Ahahahah! Kjelsås!!!!! b Fy faen for noen kjempesjanser på slutten, burde endt 5-0
Hva nå, MortenPappskalle?
Fra søpleforumet:
nå er det lov å kalle det k r i s e for ett søplelag!!!!!!!jeg tror faen meg jeg skjærer av tattoveringa mi med en sløv kniv.Last edited by reka; 11.05.2011, 18:58.Kommentar
-
HAHAHAHAHAHHAHAHHA!!! Fy faen, så jævlig bra! Storlaget kjelsås, Oslos virkelige stolthet!CustodesI med og motgangKommentar
-
HaHaHaHaHa!!!!
Vålerenga utslått i andre runde for andre år på rad.Kommentar
-
Ha ha de taper ikke bare . De ble rundspilt. Oslo' s stolthet er Kjelsås. Gleder meg litt til jobb i morra:-)Kommentar
Kommentar