herlig! men baksiden er vel at man nesten ikke kan gni det inn til søplefansen lenger. det er liksom å sparke folk som ligger nede det
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Mer morsomt fra vif sine hjemmesider før kampen
"- Vi skal til 3. runde
Fjorårets cupflause skal ikke gjentas. - Vi er godt forberedt, sier Martin Andresen.
Relaterte saker
Dette er Kjelsås Fotball Møtes for femte gang
Se intervju med Martin Andresen på VIF TV
- Vi skal videre til 3. runde. Fjorårets tidlige cupexit var en metal kollaps. Vi er godt forberedt til morgendagens kamp, sier Vålerenga-manager Martin Andresen til vif-fotball.no før cupkampen mot Kjelsås.
- Jeg forventer forbedring på de punktene vi skal jobbe med fremover, gjenvinning, lengderetningsholdning og støtteposisjonering.
Mai byr på et tett kampprogram som påvirker treningshverdagen til Vålerenga.
- Sånn som det er nå blir Kjelsås-kampen hovedøkta vår denne uka.
Kjelsås har bare sluppet inn ett mål på årets fire første kamper, men har ennå ikke scoret.
- Vi møter et gjerrig lag som har mistet sin beste spiss til Tromsø. Forhåpentligvis blir det en fin fotballkamp der vi får skapt noen målsjanser.
Se intervju med Martin Andresen på VIF TV
Vålerenga møter Kjelsås på Grefsen stadion onsdag kl. 18.00."Daukjøtt Felt CKommentar
-
Kommentar
-
vg.no:
-Føles veldig bra
Spoiler:til deg som lurer på hvorfor jeg ikke skriver i GFF-LSK-tråden : Hysj.Kommentar
-
den har sikkert vært posta her før, men den fortjener alikevel oppmerksomhet på en dag som denne.
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Jeg ler så jeg griner.
Kommentar
-
Ca 50 sms er sendt til arbeidskolleger, "venner" osv med budskapet; "4 runder med cupspill på 2 år står det respekt av. Ikke vær flau, Kjelsås har sterke 0-3-1 og 0-1 i målforskjell i 2.div i år. Dette kunne skjedd de beste!"Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Streamen fra kampen på NRK går ennå, åpenbart at NRK-folka ikke er klar over dette. Anbefaler alle å se på, nokså morosmt...
"Det var en glede å banke drittlaget fra øst, er bare ett lag i byen - Lyn" Høhø, tydelig at ikke alle NRK-folk er VIF-supportere.
Edit: Dette funker dessverre bare hvis du så kampen og ikke har lukket videovinduet.Kommentar
-
Nettopp sendt ut møteinnkallelse på mitt kontor i morgen tidlig kl 07!!! Haha! Alle holder med oslos stolthet..nei ventKommentar
-
Kommentar
-
Klanen: - 90 prosent
av spillerne tror de er
gode nok for Barca
GREFSEN (VG Nett) (Kjelsås - Vålerenga 2-1) Les hele saken
Les også: Barca ble seriemestere
Matchvinneren: - Føles veldig bra
Se de elleville gledesscenene
Levante-Barcelona: Se 0-1 | 1-1
Haha. Bra humor fra vg å linke den til les mer.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Alle dager er gode dager å være LSK-supporter. De beste dagene som VIF-supporter er tydeligvis i perioden januar-midten av mars. Så begynner seriekampene. Og da er det slutt. Milde måne, som jeg ler av den gjengen.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
Kommentar