Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Ikke la deg provosere. Hvis de er oslos stolthet, så burde de vel ikke trenge å reklamere for det, da vet folk det allerede
Jeg tar heller reklamen for det det jeg tar shampo reklamer for. Totalt bortkasta og er kun til for å få deg til å tro at produktet er noe annet enn søppel.LasseNKommentar
-
Ikke la deg provosere. Hvis de er oslos stolthet, så burde de vel ikke trenge å reklamere for det, da vet folk det alleredeJeg tar heller reklamen for det det jeg tar shampo reklamer for. Totalt bortkasta og er kun til for å få deg til å tro at produktet er noe annet enn søppel.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Denne Fegor Ugude er en merkelig fyr. Er vel oppe i 6 gule kort på 10 kamper. Klubbrekorden i LSK er det vel Vidar Riseth som har med 7 på en hel sesong. Regner med at ogude ryker på ett i dag å.
Men er vel sånn det blir når du spiller i Norges svar på Barcelona...Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Kommentar
-
Søplefansen leter desperat etter noen å sette opp statue av foran sin/kommunens nye stadion/flerbruksplastplen på Oslo øst. Man har selvfølgelig kastet øynene på en keeper (noe de fleste søplesupportere har lært å sette pris på de siste sesongene) og så må man tilbake til før krigen for å finne en god spiller som ikke bare kom innom fra en annen klubb for å hente lønning noen år. Resultatet er en eller annen "tippen", var i klubben fra 1922-47.
Vi andre kan, om EØS og politikerne forsatt vil, beundre statuen og tenke på at drittklubben ikke har hatt en ekte lojal klubbspiller av topp klasse siden før krigen.Last edited by reka; 03.07.2011, 22:43.Kommentar
-
Link, reka? Er jo helt hysterisk at de fantaserer om statue, en klubb hvor spilleren med flest kamper knapt runder 150. Skal de ha noen burde det være Fredriksen, det hadde vært på passende. En klubb bygd på ingenting annet enn en landets mest hensynsløse drittsekks millioner.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Link, reka? Er jo helt hysterisk at de fantaserer om statue, en klubb hvor spilleren med flest kamper knapt runder 150. Skal de ha noen burde det være Fredriksen, det hadde vært på passende. En klubb bygd på ingenting annet enn en landets mest hensynsløse drittsekks millioner.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dette surrer og går på forumet deres, derfor ingen link. Fyren utmerker seg ved å ha vært på bronselaget i 1936(!), ellers har han et svært moderat antall landskamper. "Tippen" er jo også navnet på maskoten deres, så det er ingen tvil om at historieboka må tas frem når man skal finne ekte klubbhelter når ting skal navngis. Jeg tror rett og slett at "tippen" er det eneste alternativet de har. Tror ikke Pah Modou Kah når helt opp, det vil jo også sikkert bli litt protester fra de knivrana 7/11-ansatte om de satte opp statue av ham.Kommentar
-
Dommer Kjetil Sælen klager inn VIF-Andresen
(VG) Kjetil Sælen har rapportert Vålerenga-trener Martin Andresen (34) for munnbruk etter eliteseriekampen mot Strømsgodset lørdag kveld.
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10096510Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hahaha, "Tippen" er faktisk slengord for det svenske ordet "Soptipp". Og når man ser betydningen av ordet (http://sv.wikipedia.org/wiki/Soptipp) så passer det jo perfekt til både spillere, statuer og maskotter i vålerengen!
PS! Et wikipedia-søk på "Tippen" avslører en alternativ forklaring på hvor dette navnet er hentet fra... http://no.wikipedia.org/wiki/Tippen Supportere med hjemlengsel?Kommentar
Kommentar