Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selvom jeg hverken holder med Barcelona eller Real, så forbeholder jeg meg fortsatt retten til å kalle luis figo et rasshøl og en tulling, for å gå fra Barcelona til Real Madrid. Hadde jeg skulle hissa meg opp over alle jeg synes er rasshøl, så hadde jeg vært sint nesten hele tida
- Jeg spiller etter boka og skjønner ikke hva dommeren driver med, sier Hussain med et smil, og avviser at det var holdningsproblemer som var utfordringen i den korte tida han var i Vålerenga.
Jeg tror Hussain juger om holdningene. Det var holdningene som var utfodringen. Han passa ikke inn i söpla fordi han var uinteressert i å henge på byen, prestere ustabilt og skusle bort talentet på piker, vin og sang.
"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor
shelton tørket seg vel ræva med et pølsepapir nå, men det kan sikkert vaskes. Gudene skal vite at de snart trenger å spare penger der borte i flerbrukshallen.
I 2010 skal Vålerenga ha Norges beste fotball-lag. I 2013 skal de være ledende i Norden. Og om ikke det skulle være nok: De skal også bite fra seg i internasjonale turneringer. Hahaha! Adecco i 2012! Nice!
Shelton går til en liten tyrkisk drittklubb med tribuneplass til 7500. Er vel ikke mye søpla får igjen for ham. Du fikk et fint løft på karriéren i VIF, lex luton.
Shelton går til en liten tyrkisk drittklubb med tribuneplass til 7500. Er vel ikke mye søpla får igjen for ham. Du fikk et fint løft på karriéren i VIF, lex luton.
Leste at noen mente 3 mill, men det trodde dem aldri Håkonsen hadde fått til. Og det tror heller ikke jeg på. Halvt år igjen av kontrakta.
Kommentar