Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Eneste "minuset" er at strømmen også rykker ned, så vi må vente enda ett år før det annonseres med "lokal" oppgjør mellom strømmen og enga på strømmen stadion!!Kommentar
-
Makan til tullprat! Jeg har aldri opplevd at Lillestrøm har vunnet gull(jeg satt på fortauskanten i Accra og ventet på at internettsjappeduden skulle komme tilbake fra gudstjeneste da vi vant cupen og har dermed bare frustrerte minner fra det), men jeg har opplevd at vif rykka ned. Det er blant mine to aller deiligste fotballminner, helt der oppe med Marseille i 98 og West Hams forrige opprykk. Jeg hater virkelig vif like mye som jeg elsker LSK, og jeg ville tenkt meg om to ganger om jeg ble tilbudt seriegull med vif på andreplass eller to sølv på rad og nedrykk for søpla. Helt seriøst. Jeg nihater dem og ønsker dem alt vondt ettersom de er alt som er galt med fotball rullet inn i en motbydelig propagandapakke perpetuert av idiotjournalister jeg kunne pissa på til frokost. Føkk dem, jo før de tar en Lyn jo bedre. Hadde ikke grått en tåre over å aldri skulle spille mot dem igjen, jeg hadde tatt en ukelang fest og latt familie være familie og jobb være jobb.
Forresten, mens jeg ikke er inne på temaet, noen som har fått med seg hvor gode Sandnes Ulf er i år? Å, forresten, mens jeg ikke er inne på det heller, noen som fikk med seg den ene setningen jeg skrev om Adeccoligaen i tabelltipset? Bare kall meg Marcello. Eller Nostradamus om det fenger mer.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Dette reagerer jeg litt på, kjenner jeg. Fugla gull er overordnet alt annet, og da er det virkelig samme faen hvilken plass rottene fra oslo øst kommer på. Skjønner virkelig ikke at noen i det hele tatt ville vurdert å heller ta sølv, en gull bare for å se vif rykke ned..CustodesI med og motgangKommentar
-
Jeg hater ikke i fotballsammenheng. Med vif føler jeg bare forakt, og jeg har ingen respekt for klubben på noe plan. Men hat? Blir for drøyt.
Når det er sagt kan de mer enn gjerne rykke ned og bli der. Jeg vil ikke savne dem.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hva? Det hadde jo värt rasende festlig om vi stakk av med gullet rett foran nesa på narkisene. Jeg tror det hadde fört til mer bitterhet enn om vi tok gull og de havna på 13. plass. Da hadde dem bare värt likegyldige."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Dersom VIF snart rykker ned atter en gang, vil det bare føre til en nivåhevning i Tippeligaen. Både på og av banen.
Ligger bra an, med spisser på samme nivå som Sogndals. Men klarer de mot formodning ikke i sesongen 2011, så kommer det nye sjanser i 2012 og 2013. Courtesy of "football genius" Martine Møbel-rabiat-Follo-trash Andresen.
Apropos den gamle notoriske VIF-slageren "Nedrykk shalala": hvor lang kontrakt har egentlig Lars Hirchfeldt ?
(Foreslår at vi henter han inn i vår stall så snart han blir Bosman-spiller)Last edited by Hamburg & Kanari; 16.08.2011, 18:25.LSK Norges beste lagKommentar
-
Det sier seg selv at en klubb som fusker med EØS-regler og ønsker å tilrane seg mest mulig offentlige midler på uærlig vis helst vil ha en som er dreven i faget i lederstolen: En som Truls Haakonsen, f.eks?
Mistanke om bedrageri i HamKam-utbygging
Drømmen om å gi HamKam en ny storstue er blitt til et økonomisk mareritt for mange, inkludert Hamar kommune.
Lån på over 200 millioner kroner
Advokatfirmaet Lynx mener det er grunn til mistanke om at det ble begått en rekke lovbrudd.
På det meste har kommunale lån og garantier til de ulike arenaselskapene som ble etablert vært på over 200 millioner kroner.
Næringsbygg 100 millioner dyrerere
Ifølge Lynx kan det ha forekommet bedrageri mot Hamar Energi Holding, mens et næringsbygg ble 100 millioner kroner dyrere enn forutsatt. Granskerne mener ifølge Aftenposten at Briskeby Eiendom var betalingsudyktig i 2007 og ble holdt kunstig i live med store tap uten at handleplikten i aksjeloven ble ivaretatt.
Flere lovbrudd
Det antydes også at det har vært brudd på selskapenes egne vedtekter, brudd på reglene for offentlige anskaffelser, brudd på EØS-reglene om offentlig støtte og brudd på plikten til å begjære oppbud i Briskeby Eiendom.
Nye Briskeby åpnet 2008. HamKam spiller for tiden i 1. divisjon.
Kommentar
-
Leser at Dawda Leigh måtte gå av trening i dag med kjenning i låret, og de regner ikke med at han får spilt til helgen. Hvem har de igjen i forsvar nå? Stoor, Strandberg, Dos Santos og Ogude ute til helgens kamp. Koser meg :-)Kommentar
-
Jepp, som jeg skreiv så er han heller ikke tilgjengelig. Noe som gjør at de nesten ikke har forsvarspillere igjen.. Men med det fantastiske angrepsspillet dems så vinner dem vel :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Dårlige nyheter for vif; http://www.sarpsborg08.no/?itemid=4613Tar seg en pause til mars 2012..Kommentar
-
Dårlige nyheter for vif; http://www.sarpsborg08.no/?itemid=4613Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det er stor humor dersom man holder seg for nesa og går inn på den mye omtalte fansiden til søppelet, hvis adresse jeg ikke skal oppgi her, to ganger i sesongen: Uka før sesongstart, og så rundt midten til slutten av august. Fra å være breiale, brekkekle og sitt sedvanlige, motbydelige jeg har artikkelforfatterne gått over i runde kanter og lavt tonefall-modus.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Vi skal fortsatt være Norges Barcelona!!
http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article207619.ece
Oi, oi, oi! Dette er jo helt sykt å lire av seg når klubben befinner seg bunnstriden av tippeligaen!Kommentar
Kommentar