Den deilig lattervekkende vålerengatråden

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av reka
    Herregud! Skjerpings! Det er ikke akkurat noe å grine av om vi ikke møter dem en sesong, tvert i mot. Det skjerper bare appetitten til neste sesong. Kjøp dere marsipangris hver dag, så får vi se hvor glade dere blir når'n også ligger under juletreet.

Dessuten: Hva ville søpla vært uten hyppige nedrykk? Jo, et lag uten identitet! Og lag uten identitet er det vanskelig å føle noe som helst for.
    Det er fotball vm hvert fjerde år, det rekker i massevis for meg. Viktig å ikke vanne ut et produkt. Ja til søpla ned i adecco.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Folke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2008
      • 5955

Opprinnelig skrevet av xeR
      Det er fotball vm hvert fjerde år, det rekker i massevis for meg. Viktig å ikke vanne ut et produkt. Ja til søpla ned i adecco.
      Eneste "minuset" er at strømmen også rykker ned, så vi må vente enda ett år før det annonseres med "lokal" oppgjør mellom strømmen og enga på strømmen stadion!!

Kommentar

• Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

Makan til tullprat! Jeg har aldri opplevd at Lillestrøm har vunnet gull(jeg satt på fortauskanten i Accra og ventet på at internettsjappeduden skulle komme tilbake fra gudstjeneste da vi vant cupen og har dermed bare frustrerte minner fra det), men jeg har opplevd at vif rykka ned. Det er blant mine to aller deiligste fotballminner, helt der oppe med Marseille i 98 og West Hams forrige opprykk. Jeg hater virkelig vif like mye som jeg elsker LSK, og jeg ville tenkt meg om to ganger om jeg ble tilbudt seriegull med vif på andreplass eller to sølv på rad og nedrykk for søpla. Helt seriøst. Jeg nihater dem og ønsker dem alt vondt ettersom de er alt som er galt med fotball rullet inn i en motbydelig propagandapakke perpetuert av idiotjournalister jeg kunne pissa på til frokost. Føkk dem, jo før de tar en Lyn jo bedre. Hadde ikke grått en tåre over å aldri skulle spille mot dem igjen, jeg hadde tatt en ukelang fest og latt familie være familie og jobb være jobb.

Forresten, mens jeg ikke er inne på temaet, noen som har fått med seg hvor gode Sandnes Ulf er i år? Å, forresten, mens jeg ikke er inne på det heller, noen som fikk med seg den ene setningen jeg skrev om Adeccoligaen i tabelltipset? Bare kall meg Marcello. Eller Nostradamus om det fenger mer.
        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• rælingen kanaris
          Kaptein Reketråler
          Myklebust Light
          • Jul 2005
          • 1446

Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Jeg hater virkelig vif like mye som jeg elsker LSK, og jeg ville tenkt meg om to ganger om jeg ble tilbudt seriegull med vif på andreplass eller to sølv på rad og nedrykk for søpla.
          Dette reagerer jeg litt på, kjenner jeg. Fugla gull er overordnet alt annet, og da er det virkelig samme faen hvilken plass rottene fra oslo øst kommer på. Skjønner virkelig ikke at noen i det hele tatt ville vurdert å heller ta sølv, en gull bare for å se vif rykke ned..
          Custodes
          I med og motgang

Kommentar

• trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7130

Jeg hater ikke i fotballsammenheng. Med vif føler jeg bare forakt, og jeg har ingen respekt for klubben på noe plan. Men hat? Blir for drøyt.

Når det er sagt kan de mer enn gjerne rykke ned og bli der. Jeg vil ikke savne dem.
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• andersmm
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2006
              • 5764

Opprinnelig skrevet av Grusom B
              jeg ville tenkt meg om to ganger om jeg ble tilbudt seriegull med vif på andreplass
              Hva? Det hadde jo värt rasende festlig om vi stakk av med gullet rett foran nesa på narkisene. Jeg tror det hadde fört til mer bitterhet enn om vi tok gull og de havna på 13. plass. Da hadde dem bare värt likegyldige.
              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Hamburg & Kanari
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 3006

Dersom VIF snart rykker ned atter en gang, vil det bare føre til en nivåhevning i Tippeligaen. Både på og av banen.
                Ligger bra an, med spisser på samme nivå som Sogndals. Men klarer de mot formodning ikke i sesongen 2011, så kommer det nye sjanser i 2012 og 2013. Courtesy of "football genius" Martine Møbel-rabiat-Follo-trash Andresen.

Apropos den gamle notoriske VIF-slageren "Nedrykk shalala": hvor lang kontrakt har egentlig Lars Hirchfeldt ?
                (Foreslår at vi henter han inn i vår stall så snart han blir Bosman-spiller)
                Last edited by Hamburg & Kanari; 16.08.2011, 18:25.
                LSK Norges beste lag

Kommentar

• trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7130

Regner med at den gamle tribuneslageren "kjøpe kjøpe kjøpe, tape tape tape" hentes fram til derbyet.

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

– Vi har slutta å være forbanna, nå er vi bare bekymra og redde

Vålerengas supporterklubb, Klanen, mener klubbledelsen «ikke leverer varene» og at spillerne virker fullstendig umotiverte. – Det er naturlig at det blir litt murring, svarer VIF-kapten Kristofer Hæstad.
                    www.sebastianramsland.com
                    www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Det sier seg selv at en klubb som fusker med EØS-regler og ønsker å tilrane seg mest mulig offentlige midler på uærlig vis helst vil ha en som er dreven i faget i lederstolen: En som Truls Haakonsen, f.eks?

Mistanke om bedrageri i HamKam-utbygging

Drømmen om å gi HamKam en ny storstue er blitt til et økonomisk mareritt for mange, inkludert Hamar kommune.

Lån på over 200 millioner kroner
                      Advokatfirmaet Lynx mener det er grunn til mistanke om at det ble begått en rekke lovbrudd.
                      På det meste har kommunale lån og garantier til de ulike arenaselskapene som ble etablert vært på over 200 millioner kroner.

Næringsbygg 100 millioner dyrerere
                      Ifølge Lynx kan det ha forekommet bedrageri mot Hamar Energi Holding, mens et næringsbygg ble 100 millioner kroner dyrere enn forutsatt. Granskerne mener ifølge Aftenposten at Briskeby Eiendom var betalingsudyktig i 2007 og ble holdt kunstig i live med store tap uten at handleplikten i aksjeloven ble ivaretatt.

Flere lovbrudd
                      Det antydes også at det har vært brudd på selskapenes egne vedtekter, brudd på reglene for offentlige anskaffelser, brudd på EØS-reglene om offentlig støtte og brudd på plikten til å begjære oppbud i Briskeby Eiendom.
                      Nye Briskeby åpnet 2008. HamKam spiller for tiden i 1. divisjon.

Det kan ha forekommet en rekke lovbrudd da Briskeby, HamKams hjemmebane, ble fornyet og bygget ut, skriver Aftenposten.

Kommentar

• camillakanari
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2006
                        • 211

Leser at Dawda Leigh måtte gå av trening i dag med kjenning i låret, og de regner ikke med at han får spilt til helgen. Hvem har de igjen i forsvar nå? Stoor, Strandberg, Dos Santos og Ogude ute til helgens kamp. Koser meg :-)

Kommentar

• tullebukk
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2006
                          • 5446

Ogude fikk sitt 7 gule i forrige kamp og må nå stå over for hvert kort han får om jeg ikke tar helt feil.

Kommentar

• camillakanari
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • May 2006
                            • 211

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                            Ogude fikk sitt 7 gule i forrige kamp og må nå stå over for hvert kort han får om jeg ikke tar helt feil.
                            Jepp, som jeg skreiv så er han heller ikke tilgjengelig. Noe som gjør at de nesten ikke har forsvarspillere igjen.. Men med det fantastiske angrepsspillet dems så vinner dem vel :-)

Kommentar

• lskgogo
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 633

Nå er vel verken Ogude eller Leigh forsvarsspillere men...
                              Tar seg en pause til mars 2012..

Kommentar

• camillakanari
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • May 2006
                                • 211

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                Nå er vel verken Ogude eller Leigh forsvarsspillere men...
                                Ogude har spilt midtstopper i de siste kampene, og Leigh var et back alternativ til denne kampen uttalte medisinsk koordinator.

Kommentar

• lskgogo
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 633

Får vel bruke Veigar "stuttjukken" Gunnarson på backen da..

Kommentar

• lskgogo
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Feb 2010
                                    • 633

Dårlige nyheter for vif; http://www.sarpsborg08.no/?itemid=4613

Kommentar

• xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

Opprinnelig skrevet av lskgogo
                                      Dårlige nyheter for vif; http://www.sarpsborg08.no/?itemid=4613
                                      Gode nyheter for alle oss andre
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7130

Det er stor humor dersom man holder seg for nesa og går inn på den mye omtalte fansiden til søppelet, hvis adresse jeg ikke skal oppgi her, to ganger i sesongen: Uka før sesongstart, og så rundt midten til slutten av august. Fra å være breiale, brekkekle og sitt sedvanlige, motbydelige jeg har artikkelforfatterne gått over i runde kanter og lavt tonefall-modus.

Kommentar

• Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

Vi skal fortsatt være Norges Barcelona!!

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article207619.ece

Oi, oi, oi! Dette er jo helt sykt å lire av seg når klubben befinner seg bunnstriden av tippeligaen!

Kommentar

Working...