Nesodden leder 2-1 mot Søpla i treningskamp nå!! Veit det er bare treningskamp, men ALLTID gøy når de ligger under eller taper!
Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Morten Berre has revealed that he's been wearing a t-shirt under his top ever since his last goal and will show it off next time he scores.
It says "Free Nelson Mandela"Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
-
Kommentar
-
Begge skårte fem mål i Tippligaen. Berre spilt 19 kamper fra start, og ble byttet inn i en. BBS spilt 20 kamper fra start. Så begge tar feil. Derimot hadde Björn åtte assists, mot Berres ene.
Uansett, å sammenligne Björn og Berre er meningsløst. Som å sammenligne brunnbjörn og vaskebjörn. Vitsen var jo uansett ganske grei."Wax on, wax off!" (Mr. Miyagi, 1984)Kommentar
-
*trodde Berre hadde 6 mål
Rune har full kontroll så svaret blir faktisk nei! Selv om det ikke var poenget mitt.
Hadde vitsen vært om assist, hadde den vært grei. Men gubben gjør som Bergmann og "putter i hver fjerde kamp".Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg så kampen mot Nesodden. I første omgang stilte bydelslaget med tilnærmet toppet lag. Det samme gjorde Nesodden, og Nesodden var minst på høyde spillemessig. I andre omgang byttet bydelslaget alle 11 spillere, og ble enda mer presset på defensiven. Etterpå forklarte Martine den elendige andre omgangen med det faktum at de faktisk byttet ut alle spillerne sine. Det han tydeligvis ikke fikk med seg var at Nesodden gjorde akkurat det samme, og stilte med et langt yngre og mer urutinert mannskap enn dem (og likevel var fullt på høyde).
Martine og hans trøsteløse gjeng hadde passet perfekt i 2. divisjon... (mens Nesodden fort kan havne i Adecco neste år).Kommentar
-
Jeg så kampen mot Nesodden. I første omgang stilte bydelslaget med tilnærmet toppet lag. Det samme gjorde Nesodden, og Nesodden var minst på høyde spillemessig. I andre omgang byttet bydelslaget alle 11 spillere, og ble enda mer presset på defensiven. Etterpå forklarte Martine den elendige andre omgangen med det faktum at de faktisk byttet ut alle spillerne sine. Det han tydeligvis ikke fikk med seg var at Nesodden gjorde akkurat det samme, og stilte med et langt yngre og mer urutinert mannskap enn dem (og likevel var fullt på høyde).
Martine og hans trøsteløse gjeng hadde passet perfekt i 2. divisjon... (mens Nesodden fort kan havne i Adecco neste år).
"ØL og Kokain og Vålerenga! ØL og Kokain og Vålerenga!"
for en gjeng...Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Egentlig er det bare trist. Her står det halvgamle, ustelte folk og røyker rullings, smugdrikker og skråler "bare en gjeng med bønder" og "bøndene skal dø" før de sjangler ut i skogen, enten for å pisse eller toppe rusen med litt av deres spesielle favorittpulver fra plata. Enkelte hadde til og med unger på 7-8 år som stod og viste fingeren til alle uten de stygge, blå skjerfene som hang møkkete rundt halsene deres. Men gjennomført er det, det skal de ha...Kommentar
-
Mos oser av entusiasme:
- Hvilke tanker har du gjort deg om framtida?
- Jeg er jo Vålerenga-spiller, så jeg må forholde meg til den kontrakten jeg har med dem ut 2012, så noe annet enn VIF denne sesongen er ikke aktuelt. Det blir ikke noe annet enn VIF i år. Men hva som skjer etter det er vanskelig å si.
Jeg liker spesielt at han bruker "dem" om klubben han spiller for.
Kommentar
-
- Jeg savner Tromsø. Det er en utrolig fin by, og jeg hadde det utrolig morsomt da jeg var der. Det var et veldig bra år for meg, sier Mos, og legger raskt til at det var godt å se igjen Thomas Drage og Ruben Yttergård Jensen, som begge er med på landslagssamlingen til Thailand.Kommentar
-
-
Alle makt til Martine.
PMSL.
Ruin it for good Martin.... put the last nail in the coffin.Nå bosatt på Rasta !!!!!
Alltid Celtic og LSKKommentar
Kommentar