Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Fantastiske nyheter. Tipper de ender med Sæternes på topp i år også, sammen med Morten Berre, denne medisinske gåten som har sett ut som om han er 70 år siden han kom i puberteten.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Faktisk litt synd. Da får de penger for han i stedet for at han går gratis etter sesongen
Tror du skal ta det helt med ro. Det er ikke mangel på penger som har vært problemet i Vålerenga, det er hvordan de blir brukt. Penger inn i den klubben gir meg forventninger om mer å le av. Mitt heiteste tips er at de legger alle pengene i å kjøpe fri Tore Andre Flo fra Sogndal etter å ha sett Brasil kampen fra 98 i reprise.
Tror du skal ta det helt med ro. Det er ikke mangel på penger som har vært problemet i Vålerenga, det er hvordan de blir brukt. Penger inn i den klubben gir meg forventninger om mer å le av. Mitt heiteste tips er at de legger alle pengene i å kjøpe fri Tore Andre Flo fra Sogndal etter å ha sett Brasil kampen fra 98 i reprise.
Trudde han var kvitt kneproblemene? Da er han vel utelukket?
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Svei av alle penga i 2008, raka blakk siden.
Gir alt ansvar til en rabiat møkkamann.
Alle gode spillere der er likevel "ikke gode nok for enga" og forsvinner ut.
Alle dritspillere blir og forvitrer.
Går inn i en ny sesong uten pågangsmot og muligens uten en eneste velfungerende spiss.
Dos Santos sto ikke for noe særlig finspill, men mye av pågangsmotet. Hen finns ikke lenger.
Jeg forutsetter her at de klarer å fucke det opp med Mos igjen så klart. Stol på pølsepapirgutta.
Så da hviler hele klubbæra på en svalestupende islending hvis overgang er under etterforskning.
Hele svindelen med den tjukkfeite islendingen henger over klubben leeeenge.
Tross ingen penger, elendig ledelse og svak stall forventer kravstort møkkapublikum "tiki-taka", hva nå enn det liksom skal være.
Er vel den dansen et møkkafullt dophue gjør med junkiedama si på vei fra sosialen via polet innom nærmeste langer på vei til Jordal/Ullevold.
Det kan jo ikke gå bra.
Er vel ikke bare jeg som ser konturene av atter en VIF-fadese med påfølgende nedrykk til Adecco?
Mos spiller neppe i VIF i 2012. Han forsvinner nok. Og godt er det, de to brødrene putter jo mål på bestillinga mot LSK....
Det er rimelig tydelig at Mos skal ut. Andresen har lovt han at han skal spille spiss og ikke på kanten, men jeg tror ikke vi får se vif med rene spisser med det første. Fall gunnarson er det nærmeste en spiss VIF vil ha, de skal jo spille som barca. Mos hadde spilt på kanten om han var med i planene. At Martin sier til han at han ikke må spille på kanten viser tydelig at han vil ha opp prisen, men ikke forventer at han blir. Synd, for Andresen ville ødelagt han på kanten. Han ville garantert scort mot oss uansett da...
Skal bli som Ajax og studerer Barcelona.
Ser ut og spiller som en gjeng sprøytenarkisser fra Oslo øst.
Fint med litt avstand fra visjon og virkelighet, det er lite som er så bra for å skape ekte fortvilelse, kaos og nedrykk.
Personlig synes jeg det er ganske enkelt klasse å se at en mann med 30-millioners hus på Nesøya går rundt og definerer seg selv som arbeiderklasse. Omtrent like idiotisk som at makteliten i AP går rundt og kaller seg sosialister.
Kommentar