Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Martin Andresen er det beste som kunne skjedd VIF. Sett med LSK-briller.
Nå er det bare å la tiden og mannens natur gjøre jobben, observere og nyte.
Regner med at køen for å pisse på klubbens grav vil anta nokså episke dimensjoner.
Mos er solgt
Strandberg er solgt
Stoor ble nesten gitt bort
Styreleder, Odd Skarheim, tar ikke gjenvalg
Leders sportslig utvalg, Bjørn Viljugrein, tar ikke gjenvalg
Sportsdirektør Truls Håkonsen er borte
Singh vil ikke fornye kontrakten
Fellah vil ikke fornye kontrakten
+ Gunnarsson-saken
Er det rottene som forlater det synkene skipet, eller er det bare tilfeldig at alt skjer på en gang? Prosjekt Martine er virkelig banebrytende i Norden ;-)
Strandberg til adressa.no:
Hvis de skal bli "Nordens Barcelona" så er jo alt dette bare helt da naturlige avganger.
For da må jo først ALLE ut. inkl. fansen, inkl. Martine.
Så må Alkis Paddetryne selge alle selskaper inkl. toeren og døtrene til høystbydende og lage noen stooore annonser på fotballens Mittanbud. Så kanskje, og bare kanskje, vil de være på nivå med Real Murcia. Eller Osasuna. Men aldri Barca. Tiki-Taka.
Jeg ville trodd PVM og BHR var aktuelle for VIF. Hvem de skal ha som spiss må fåglarna vite, men jeg sjokkeres ikke hvis Carew kommer hjem for å skvise ut et siste par millioner.
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
Jeg ville trodd PVM og BHR var aktuelle for VIF. Hvem de skal ha som spiss må fåglarna vite, men jeg sjokkeres ikke hvis Carew kommer hjem for å skvise ut et siste par millioner.
Tror du Martin vil godta at det finnes større stjerner enn han i vif?
"Squad managment" (her finnes visst ikke noe tilsvarende utrykk på norsk) kalles det når man leier ut tippeligaens beste spiss til konkurrent, legger seg ut med spillertroppen og jager bort de største talentene, kjøper inn dyre invalide spillere og prøver å bli kvitt dem uten hell, blir tatt av politiet med buksa på knea i tidenes største svindelovergang, bedriver menneskehandel med 16-åringer og har avsatt en minibusslast med hjelpetrenere og assistenter. Så vet vi det.
LA MANGA (VG Nett) (Strømsgodset - Vålerenga 0-1) Vålerengas stortalent Harmeet Singh (21) startet på benken mot Strømsgodset. Der risikerer han å bli de neste månedene.
André Skogsrud på utestedet Gartneriet på Jessheim har inngått avtale med Ull/Kisa Fotball og åpner Ull/Kisa-pub.
[...]
Egen supporterbuss
– Vi har inngått en egen langsiktig avtale med Ull/Kisa Fotball og Vålerenga-supporterne på Romerike, sier Skogsrud. Han forteller at de skal kjøpe inn en egen buss og setter opp skyttelbuss til alle Ull/Kisas hjemmekamper og til de bortekampene som er innenfor ca. to timers kjøring unna.
Det samme gjelder Vålerenga-kampene.
Selvsagt, som gammel Jessheim-gutt liker jeg Ull/Kisa, men hva er dette for noe? Jeg har riktig nok vert fraflyttet et par (ti)år men en vif-pub på Jessheim? Hva er det jeg ikke har fått med meg?
Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.
Disse NAV-stedene i vårt område pleier jo å gå konkurs. Er vel en selvfølge at ingen med gule fjær setter sin fot der eller tillater noen andre i omgangskretsen å gjøre det.
Selvsagt, som gammel Jessheim-gutt liker jeg Ull/Kisa, men hva er dette for noe? Jeg har riktig nok vert fraflyttet et par (ti)år men en vif-pub på Jessheim? Hva er det jeg ikke har fått med meg?
Alle fuglafolk bør boikotte det stedet der hvertfall.Hadde aldri handlet et glass pils der uansett hvor øltørst jeg var.
Ja hva F er dette for noe piss? Arne E kan vel ikke være bekjent av dette vel? Heller ikke gamle LSK gutter i stallen hans!
Kommentar