Den deilig lattervekkende vålerengatråden
Collapse
X
-
Kommentar
-
Jobber Grusom i Finansavisen?
6. plass: Vålerenga
Igjen har det vi anser som en hovedstadspresse så å si totalt blottet for objektivitet tippet Vålerengen veldig langt oppe på tabellen. Hvilket sjokk.
Det er hos mange ikke måte på hvor mange ulike faktorer som kan tolkes positivt hos gutta fra Oslo øst, og gjennomgangsmelodien - en gammel vinylplate på repeat spør du oss - er at "det er noe på gang" i klubben.
Hva enn dette betyr.
Vi tror Martin Andresen & Co. tar et nytt steg oppover, men kan ikke slutte oss til korpset av jublende og hyllende journalister som mer enn noe annet håper og dermed tror på opptur.
Til det er det alt for mange spørsmålstegn også med Oslo-klubben. Slår Marcus Pedersen til? Blir Koné den storscoreren han har vist han kan være? Hva med Veigar Pall? Og greier en flunkende ny forsvarsrekke å være like tette som i fjor?
Og hva med den ulmende misnøyen med Martin Andresen som flere spillere, spesielt de yngre, helt tydelig har vist de siste årene? Det er ikke elendig spill og manglende talent eller kvalitet som gjør at Harmeet Singh sliter benken i klubben - for å si det slik.
Vi tror imidlertid at flere faktorer kan komme til å klaffe for Vålerengen - tilstrekkelig til at klubben blir å finne rett bak de aller beste.
Lars Hirschfeld vil igjen være bra (dersom man ser vekk i fra hans grusomme utspill), André Muri er det få som kan skubbe vekk, Kristofer Hæstad er alltid solid, Håvard Nielsen vil ta nye steg og Joachim Thomassen og Abdurahim Laajab (av alle kalt Ibba) er spennende og solide importer.
Det blir mye moro for Vålerengen-supporterne i år - og et par sure nedturer. Det hele ender med 6. plass - et lite hakk opp fra i fjor.
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ble lovet jobb hos John Fredriksen om han signerte for Vålerenga
Var tydeligvis ikke fristende nok å få tilbud fra "Oslos Stolthet"Kommentar
-
Hvor mye har dommeren satt på Søplaseier?
Psychodømming mot HFK.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Søpla får dommerhjelp allerede i første halvdel av første omgang av første kamp. Haugesund snytt for klar straffe og Ogude slipper unna tidenes klareste gule kort. Standarden er vel satt for resten av sesongen da.Kommentar
-
Dette er helt sykt. Syns synd på gode og hardtarbedende HFK.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Er det mulig<????????????????????????????????????Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dette gidder jeg faen ikke se på!Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar